Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ääntä inhoat yli kaiken?

Vierailija
24.02.2008 |

Itse astmalapsen äitinä vihaan, kammoan ja inhoan yskää. Se saa minut oikeasti panikoimaan ja raivostumaan ja hermostumaan sekä pelkäämään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kestokassi, joka on tehty laskuvarjokankaasta. Eli sellaisesta liukkaasta ja hieman kiiltävästä kankaasta. Siinä on kiinni sellainen pieni pussukka, johon sen voi pakata pienempään tilaan kun se ei ole käytössä. Mua ällöttää aina kun kassalla kaivan sen kassin ulos siitä pussukasta, kun mun kynnet osuvat sen kankaan pintaan, siitä lähtee sellainen kamala ääni joka tuntuu hapaissa ja takaraivossa.

Vierailija
22/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreille ja kommunisteille annettua ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitusta joka huutaa päässäni 24/7.

Vierailija
24/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolin jalan raahaus-raapaisu parkettiin yläkerran kämpässä *kriiikkk*.

Maiskutusäänet joidenkin syödessä suu auki.

Vierailija
25/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää korkokenkien klopsotus. Klop klop klopson klopson klotkon klotkon. Tulee mieleen koira joka lutkuttaa omaa vehettään. Lotkon lotkon. Tai löntystävä vuohi. Jotkut vielä kävelee koroillaan sillai oikein takoen niitä lattiaan, se tuntuu välillä siltä kuin joku nakuttais mua vasaralla päähän. Eihän niillä sillai kuuluis kävellä, jyskyttäen. Tekis mieli kiinnittää niille jesarilla loppuelämäks jotkut Tokmannin halpislenkkarit koipiin. Siin on sulle luputiinit prkl. Lotkottele noilla menemään.

Vierailija
26/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun  mutsisisisisiisis

Vierailija
27/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalan rumaa käkätysnaurua ja ääntä. Jos jollain on ruma ääni, niin sillä! Miten naisella voikin olla noin ruma ääni.

Vierailija
28/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse astmalapsen äitinä vihaan, kammoan ja inhoan yskää. Se saa minut oikeasti panikoimaan ja raivostumaan ja hermostumaan sekä pelkäämään.

En ylä enkä alapeukuta. lapsella ei ole astma vaikka ventoliinia nestemäisenäkin lääkkeeksi. On mikä on mutta pahinta oli hiljaisuus. Silloin piti käydä katsomassa onhan poika elossa. Ne pelkotilat ei ole vielä unohtuneet vaikka siitä on kauan ja poikakin jo nuori mies. Leuhka sanoa että mies kun monet ikäisensä ovat iniseviä teinejä.

Jäbä käy koulussa ja tekee vähän töitä lisäksi. Siksi nuori MIES.

Vierailija
29/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli, varsinkin oman lemmikin. Siinä tietää pääsevänsä taas pyykkäämään ja yökkäämään.

Vierailija
30/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen ja pikkulasten itkun ääntä. Jos vaikka kaupassa joku pikkukakara itkee kun ei saa jotakin haluamaansa, niin minua alkaa  hermostuttamaan niin, että tekisi mennä lyömään sitä pentua päähän pesäpallomailalla sillä seurauksella, että sen pennun pää lentäisi toiselle puolelle kauppaa.

Vierailija
31/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalan rumaa käkätysnaurua ja ääntä. Jos jollain on ruma ääni, niin sillä! Miten naisella voikin olla noin ruma ääni.

Mulla taas yks naapuruston nasaaliäijä, kauheen kuullosta kun huutaa kovaan ääneen pihalla!

Vierailija
32/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun amislainen istuu meluisaksi tuunattussa rottelossaan, pistää Keekin soimaan subbareista, ja luulee olevansa kovis. Että on huvittavaa ja ärsyttävää samaan aikaan.

Näitä oli jo vuonna elvis ja lantio. No mä synnyin vähän myöhemkin mutta kuitenkin. Kuski luukutti jotain järkkyä paashaa, vissiin teknoa? Tanssimusaa autossa, ei vit.. ja mun korvan juuressa megabasso kajari. Koputin olkapäähän ja huusin että hiljennä tai irtoaa kajarit. Hiljeni heti kun tiesi että en mä vitsaile.

Giikki ja kovis on aika hyvin samassa lausessa. Heh kokoomusräppäri, timangit on ihgujaa, aha haa ihanaa.

Iso pepsodent hymy ja kuvataan. Back in the day musiikkia kuunneltiin. Se siinä on huima ero näihin kiikkeihin joilla ei ole mitään annettavaa ja vielä vähemmän sanottavaa että bändit ja muusikot tekee taidetta halusta ei rahasta. Se ei toki haittaa jos rahaa tulee mutta ei purplet, maidenit ja muut oikeasti hyvät ei tehneet sitä rahasta.

Iron maidenin jätkät ois ajat sitten voineet jäädä elämään tienaamillaan rahoilla. Niillä on palo tehdä sitä mitä tekevät. Lemmyhän ei muuta osannut kuin olla rokken roll. Tietääkseni hän ei pahemmin haukkunut muita esiintyjiä. Ehkä lemmy olisi kehottanut kiikkiä ottamaan kunnolla päihteitä ja miehistymään?

33/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin ääni, kun itse ei ole se, joka imuroi. Jos itse imuroi, sama ääni ei haittaa.

Vierailija
34/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa ääni yliherkän kanssa ja valittakaa sitten. Aivan kaikki äänet on hirveää meteliä. jee...

Vierailija
35/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaljat jo juotu mk.

Vierailija
36/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kuntopyörästä kuuluvaa mörinää. Ettäs tiedät urponaapuri. Mee ulos polkemaan.

Vierailija
37/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussin rapistelu, varsinkin jos yritetään rapistella varovasti ettei muka tulisi ääntä..kun tulee kuitenkin !!!

Vierailija
38/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on näillä ongelmat, saatana...

Vierailija
39/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen: lapsen itku.

Vierailija
40/42 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vinkuminen kun hammaskiveä poistetaan sillä helvetillisellä laitteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi