Kylläpä oli taas porukkaa päivystyksessä...
Käytin lasta tänään lääkärissä päivystyksessä. Siellä tapaa aina niitä " kivoja" persoonia.
Yksi äiti valitteli vieraalle ihmiselle, kun hän ei saanut lapselleen viime viikolla lääkekuuria keuhkoputkentulehdukseen kun tulehdusta ei ollut. Ja nyt yritti siis uudestaan saada kuuria :)
Toinen pieni lapsi (n 1v) oli vanhempiensa kanssa odottamassa lääkäriin. Lapsi karkaili koko ajan juoksemaan käytäville ja yritti mennä huoneisiin. Äiti hellitteli lasta ja yritti anella lasta pysymään paikallaan. Sitten isä sanoi lapselle vähän napakammalla äänellä: xxx tule tänne. Lapsi alkoi parkumaan täyttä kurkkua ja äiti kiirehti ottamaan lapsen syliin. Silitteli ja hyssytteli lasta. Lohdutti, kun isä oli sanonut niin " kovasti" .
Muutenkin lapsen oli puettu hameisiin ja mekkoihin, pojilla oli farkkuja ja slipovereja/neuleita. Eli oltiin pukeuduttu hienosti kun mennään lääkäriin.
Meilläkin toki puhtaat ja siistit vaatteet, mutta ihan arkivaatteet.
Kommentit (7)
Mitäs muuta elämäsi aikana on tapahtunut?
Ja en olisi voinut mennä huomenna, kun lapsi itki ja piteli korviaan koko ajan enkä halunnut rääkätä lasta huomiseen asti.
ap
Onko sinun mielestäsi ainutta soveliasta " arki" pukeutumista kulahtaneet colleget?
Kyllä minä puen lähes joka päivä lapsen farkkuihin ja neuleeseen, samoin pienen tyttövauvani mekkoon.
Ja 9/10 korvatulehduksesta ei parane antibiootilla.
onko se sinulle ongelma, jos kaikki lapset eivät kulje collegeissa..
Arkenakin nättejä kivoja vaatteita. Farkkumekkoja, mekkoja, neuleita. Pojalla farkkuja, kauluspaitoja.
Ja itse pukevat useimmiten ja valitsevat mitä päälleen laittavat. Saivat molemmat juuri uudet vaatekaapit ja on niin kivaa sieltä itse ottaa päällensä mitä haluaa.
Eiköhän niillä muillakin potilailla ollut yhtä tärkeää asiaa kuin sinulla sinne lekuriin..
No, jään odottelemaan kun ne muut päivystyksessä olleet tulevat kohta vuodattamaan tänne miten sinä käyttäydyit ja miten sinun lapsesi oli puettu :D
ap