Lue keskustelun säännöt.
se vitsiviesti, mailina joskus tullut, oon kadottanut...
23.02.2008 |
jossa mies tuo kukkia, on vain syyllinen jostain,ei tuo kukkia on huono mies ja tuo kukkia kun vaimo pyytää; huono sekin kun ei osaa pyytämättä tuoda. Olisko kellään sitä tallella ja vois laittaa tähän?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla