Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se vitsiviesti, mailina joskus tullut, oon kadottanut...

Vierailija
23.02.2008 |


jossa mies tuo kukkia, on vain syyllinen jostain,ei tuo kukkia on huono mies ja tuo kukkia kun vaimo pyytää; huono sekin kun ei osaa pyytämättä tuoda. Olisko kellään sitä tallella ja vois laittaa tähän?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme