Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi vaihtoehtoina: (työasiaa)

Vierailija
23.02.2008 |

Jos saisit valita tekisitkö töitä:

- arkena ma-pe klo.7-15 (lapset päivähoidossa) vai

- 2 sunnuntaita (koko lasten hereilläoloaika) + 6 aamu(7-15)- TAI ilta(14-22)vuoroa (tai sekaisin molempia)/kk (lapset kotihoidossa)



Molemmista saisit nettona saman rahan, jälkimmäisestä vaihtoehdosta lisäksi kotihoidontuen jos nuorin lapsista alle 3v. Kumman vaihtoehdon valitsisit? Miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on sullakin sukulaiset...

Meiltäkin löytyy noita, joiden mielestä vaan virka-aikana normaalisti työssäkäynti on sitä " oikeeta työtä" , ja lastenhan täytyy olla jossain hoidossa...

Niin, ja kotiäitinä multa kyseltiin, että " vieläkö meinaat pitkäänkin lomailla kotona" ...

Hehheh.

Vierailija
2/3 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä työllä enemmän liksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mieluiten " vaan" kotona, mutta ei ole taloudellisesti mahdollista. Paljastan nyt kysymyksen syynkin; teen itse vaihtoehdon 2 mukaan kuukaudessa 2 sunnuntaita töitä + 4 ilta- ja 2 aamuvuoroa viikolla. Kaikki sukulaiset ihmettelee miksi en mene " oikeasti" töihin! Eikä suostu ymmärtämään että tämä sopii meille ja rahaakin tulee samanverran (itseasissa enemmän kotihoidontuen kanssa).



Tosin itseä välillä harmittaa nuo sunnuntaityöt kun on pois perheen yhteisistä vapaapäivistä. Mutta saapa mies olla joskus hänkin yksin lasten kanssa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi