Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Canonin järjestelmäkameraan hankkia akkukahva?

Vierailija
30.03.2008 |

Olis aika halvalla Kärkkäisen sikapäivillä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat myös paljon pystykuvia niin silloin sen hankkiminen kannattaa.

Jos katselet kuvia vain näytöltä, niin mielestäni pystykuvien ottamisessa ei ole juurikaan järkeä.

Vierailija
2/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat teetän paperille. Onko 49¿ paha hinta akkukahvasta? tietenkin toinen akku pitää vielä lisäksi hankkia jos meinaa kaiken hyödyn saada irti, mutta pikkuhiljaa kamerapakettiani täydentelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko hankkia heti toista akkua. Siihen akkukahvaan voi myös laittaa aa-koon paristoja. Akkukahvasta saa paremman otteen ja se tukevoittaa muutenkin kuvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme