Ärsyttää!!!! Mies on lähdössä kavereitten kanssa formula-lomalle...
Mies on yrittäjä ja aina töissä tosi pitkiä päiviä, illat istuu koneella tehden töitä. Me ollaan käyty viimeksi yhteisellä lomalla (lapissa) n. 3v sitten. Sen jälkeen mies on käynyt kavereitten kanssa yhdessä esim ruotsissa ja virossa. Myös kotimaassa ovat käyneet. Nyt suunnittelevat täyttä päätä, että lähtevät elokuussa katsomaan formuloita. No muuten ihan ok, mutta mies on luvannut minulle, että seuraavan lomamatkan hän tekee minun kanssa ettei minun tarvitse olla aina lasten kanssa kotona.
Aina kun olen ehdottanut jotain lomaa niin ei kuulema käy töitten takia. Kummasti kyllä pystyy järkkäämään aina noita kaverilomia!
Enkä usko nyt, että mitään pettämistä tms olisi kun mies on pyytänyt isäänikin mukaansa.
Kun sanoin miehelle asiasta vähän suuttuneena niin mies sanoi, että mene yksin jos niin kovasti haluat :/ Prkl!!!
Kommentit (6)
Ylimääräistä meillä ei juurikaan ole ja kun mies nyt lähtee matkalle niin toista matkaa ei ole varmasti varaa tehdä :(
ap
itsekkin suuttuisin tuollaisesta ihan tajuttomasti.
ei siksi ettei mies saisi minnekkään yksin mennä, mutta jos on kerran luvattu mennä yhdessä ja mies on käynyt muutenkin kaveri porukan kanssa matkoilla.
Miesten järjenjuoksu on joskus kyllä aivan käsittämätöntä.
Sitten se mies varmaan ihmettelee miksi vaimo suuttui ja miksi ei saisi kavereiden kanssa ikinä lähteä minnekkään.
uskomatonta!!
ja tosiaan tollaseen formulareissuun uppoaa melkoisesti rahaa.
Minne ovat menossa? Mitä jos lähtisit mukaan ja pyytäisit vaikka jonkun kaverin mukaan. Käytte sitten samalla vaikka shoppailemassa ja katsomassa maisemia jos formulat ei kiinnosta.
Yhdessä ei olla käyty kertaakaan ulkomailla vaikka ollaan oltu kimpassa jo 15 vuotta!! Katkerako, en suinkaan....
Nytkin jo vaikea sietää sitä, että mies lähtee seuraavana viikonloppuna työporukalla Tallinnan risteilylle... ja se on sentään pientä!
1. Sinne lennetään katsomaan, kun ajetaan ympäri rataa. Mitään yhtä idioottimaista ympäristöntuhlausta en tiedä.
2. Niiden kilpailuiden ympärillä pyörii ihan järkyttävä ihmiskauppa. Naisia raahataan huoriksi parakkeihin ties mistä. Minä en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava osallistuu tapahtumaan, jonka ympärillä tällainen toiminta on täysin tunnettua.