Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA VOIKO POSTI TULLA 2 YÖLLÄ?

Vierailija
29.06.2014 |

eihä mikään posti tähän aikaan tule??

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te tarkkoja. Korvessa taitaa sen kaiken moskan sinne postilaatikkoon kantaa yksi ja sama kusti, luulen, ja yhdellä kertaa, päivällä tulee niin kirjeet, lehdet kuin mainoksetkin. Olen varmaan niin vanhanaikainen juntti että ne kaikki ovat minulle postia, aivan kuten isovanhemmille aikoinaan.

Ja harvoinhan siellä odotettiin olevan mitään muuta kuin päivän sanomalehti, mutta postia sitä lähdettiin noutamaan.

Aiemmin sitä jouduttiin hakemaan parin kilometrin päästä viikonloppuisin, nyt sentään parinsadan metrin päästä.

Mutta siltähän se vähän vaikuttaa että tuossakin asiassa mennään kohta hitusen taaksepäin, ja korvessa lehdet jaetaan kohta yhteiseen laatikkoon, ainakin tuttava puhui joistain ihmeellisistä järjestelyistä omalla kylällään.

Vierailija
42/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:11"]

Säikähin niin paljon nii en osannu kattoa kelloa.

Ei mitkää pitsamainosmiehet pääse rappukäytävään koska ala-ovi lukossa, vai?

ap

[/quote]

Ilmaisjakeluja jakavilla on avaimet alaoveen. 

[/quote]

Ei muuten ole avaimia ilmaisjakelijoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:13"]Mutta siltähän se vähän vaikuttaa että tuossakin asiassa mennään kohta hitusen taaksepäin, ja korvessa lehdet jaetaan kohta yhteiseen laatikkoon, ainakin tuttava puhui joistain ihmeellisistä järjestelyistä omalla kylällään.

[/quote]

Onhan noita yhteisiin heittolaatikoihin jaettu iät ja ajat, ei se mikään uusi juttu ole. Uusi järjestely jonkun kohdalla jos vanha muuttuu, mutta ihan yleinen käytäntö.

Vierailija
44/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari se oli... Ei se aikasemmin oo tullu tohon aikaan, vasta joskus 3 jälkeen.

ap

Vierailija
45/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:37"]

Hesari se oli... Ei se aikasemmin oo tullu tohon aikaan, vasta joskus 3 jälkeen.

[/quote]

Kesäisin jakoreitit voi muuttua paljonkin, samalla jakoajat. Toisilla aikaistuu, toisilla myöhäistyy.

Vierailija
46/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä vessaan ja katsoin ohimennessä puhelimesta onko tullut sähköpostia. Selain aukesi vahingossa, meni automaattisesti AV:lle joka oli viimeksi auki ollut sivu, ja näin unenpöpperössä tämän otsikon. Laitoin puhelimen pois ja menin nukkumaan. Näin ihan JÄRKYTTÄVÄÄ postiaiheista painajaista. Löysin illalla postilaatikosta kasan kaikenlaista postia, jotka olivat käyneet jonkun muun kautta. Laskut yms. oli jo avattu ja niihin oli kirjoitettu punaisella kynällä kaikenlaisia kamalia solvauksia. Siellä oli myös kasa minun joskus lähettämiäni kirjeitä. Niihin oli kirjoitettu ivaten, että tämäkään ei koskaan mennyt perille, sinun lähettämäsi eivät koskaan mene perille, minä pidän siitä huoleen. Lopuksi siinä luki isoilla kirjaimilla "MINÄ OLEN AINA VAHTIMASSA". Sitten hädissäni käännyin ottamaan sitä laskukasaa, jonka olin laskenut maahan lukiessani näitä muita, ja se oli kadonnut.

Okei, ei se kuulosta näin kerrottuna niin kamalalta kuin miltä se tuntui, mutta se oli järkyttävää. JÄRKYTTÄVÄÄ. Että kiitos vain, ap!

Vierailija
47/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläset turhat joutavaa paskaa sisältävät avaukset painaa hyvät aloitukset alas turhan nopeasti. Mene kattomaan tuliko postia, mitä täällä arvuuttelet.

Vierailija
48/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:09"]

Tälläset turhat joutavaa paskaa sisältävät avaukset painaa hyvät aloitukset alas turhan nopeasti. Mene kattomaan tuliko postia, mitä täällä arvuuttelet.

[/quote]

Kyynel.

Vierailija
49/50 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:15"]Ei muuten ole avaimia ilmaisjakelijoilla.

[/quote]

Sepä on muuten ihan taloyhtiöstä kiinni.

Vierailija
50/50 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut klo 1.15 tavallisia kirjeitä ainakin täällä Kuopiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan