Minkälainen mies ei saa koskaan naista?
Sanotaan, että miehellä on hygienia-asiat kunnossa ja tavallinen ulkonäkö, muutoinkin tavallisen oloinen, mutta ei koskaan saa ketään kiinnostumaan itsestään. Mitä syitä siihen voi olla?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen kiltteys
Nössöys
Alistuva
Liian hiljainen/Ujo
Huono itsetunto,epävarmuus
Femiininen
Epäviehättävä ulkonäkö esim. heikon näköinen
No siinäpä tuli taas tuo kilsheelitania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen kiltteys
Nössöys
Alistuva
Liian hiljainen/Ujo
Huono itsetunto,epävarmuus
Femiininen
Epäviehättävä ulkonäkö esim. heikon näköinen
No siinäpä tuli taas tuo kilsheelitania.
Eli klishee. Ei pitäisi kikkailla ihmeellisillä sanoilla heh.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva saada ihan faktaakin tuolle väitteelle. Toisaalta ymmärrän että vaikeaahan se netissä on. On kieltämättä mielenkiintoista että toisille miehille tuntuu niitä aloitteitakin satelevan, ja toisille ei koskaan. Kuten jo aiemminkin todettua niin ulkonäkökään ei ole selittävä tekijä.
Omalla kohdalla syinä naisten aloitteellisuudelle ovat olleet juurikin urheilullinen miehekäs ulkonäkö sekä sopivan kunnollinen ja kiltti luonne. Näin ovat siis sanoneet.
Karkeasti sanoisin että 100% naisjutuista on alkanut naisen aloitteesta, aloitteen tekijöinä on ollut tuttuja ja tuntemattomia, paikat vaihdelleet työpaikasta baareihin ja juttuja on ollut ihan riittävästi. Ja enemmänkin olisi ollut, jos vaan olisi itse tullut oltua vähemmän pökkelö ja enemmän sanavalmis. Itse aloitteen tekemällä on prosentti tosiaan lähellä nollaa, eivätkä ne naiset ole myöskään selvästi olleet kiinnostuneita.
M
Vierailija kirjoitti:
Pälvikaljut miehet. Sellaiset siis jolla näkyy paljas päälaki ja hiusraja erottuu korvien päältä
Sitten, jos se on vielä semmonen pellen tukka, että pää muuten kalju, paitsi sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ujo
Kiltti
Nuorena kaljuuntuva
Raitis
No mikä ihme siinä raittiudessa on vikana? Bimbot muijat ottaa mieluummin juopon tai sekakäyttäjän, hullun joka hakkaa päivittäin ja aiheuttaa vähän väliä jotain paskaa kuin kunnollisen miehen, joka kohtelee naistaan hyvin. Kun on niin mukavaa päästä bestikselle itkeä tirauttamaan, kuinka sikamaisesti se mies taas toimi. No, elämä on valintoja, ja ehkä kaksi sekopäätä sopii parhaiten yhteen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:11"]
Hauskaa että naisilla riittää että on kaunis :)
Riittää seksiin, ei parisuhteeseen.
Läski riittää seksiin, ei suhteesee. Läskiä joutuu häpeemään.Prismassa kyllä näkee että tolkuttomallakin laardimahalla saa näköjään jopa perheen perustettua ja mies monesti huomattavasti normaalipainoisempi ja paremman näköinen.
Taas on lueteltu paljon syitä mitkä tekee miehestä epäkelvon, mutta naisella nuo samat ominaisuudet ei haittaa ja miehiä on silti valittavaksi asti. Eikä pelkästään sänkyseuraksi kuten kohta väitätte, vaan ihan elämänkumppaniksi asti.
No minäpä kerron, koska itse olen tällainen. Ulkomuodossani ei kaiketi ole vikaa, mutta vika on pään sisällä. Puuttuu täysin itseluottamus naisten kanssa ja olen tyyliin katsetta välttelevä koira häntä jalkojen välissä valmis pakenemaan paikalta, kun tulee niin mahdoton kelpaamattomuuden tunne. Se ei ole naisista kauheen kuumaa. Pitäisi kuulemma opetella pitämään itsestään, en tiedä miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:11"]
Hauskaa että naisilla riittää että on kaunis :)
Riittää seksiin, ei parisuhteeseen.
Läski riittää seksiin, ei suhteesee. Läskiä joutuu häpeemään.Prismassa kyllä näkee että tolkuttomallakin laardimahalla saa näköjään jopa perheen perustettua ja mies monesti huomattavasti normaalipainoisempi ja paremman näköinen.
Ihan hyvä etten laardikasana kelvannut naisille, tulipahan aloitettua laihdutus ja kuntoilu. Nyt huomaan, että tästähän hyötyy itsekin. Olkoon se sitten plussaa, jos löytää naisen.
Yksi syy voi olla se että ei yksinkertaisesti halua. Viihtyy parhaiten yksin kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvoin tekevät aloitteen, jos ei yritä niin turha valittaa että ei saa.
Väärin. Kiinnostunut nainen tekee paljon varmemmin aloitteen kuin kiinnostunut mies. Jos et kiinnosta naista, niin eipä ole aloitteellisuudestasi juurikaan hyötyä siinä tapauksessa. Jos olet kiinnostava, niin todellakin niitä naisten aloitteita tulee. Joskus liikaakin ja monesti naisilta, jotka eivät vastavuoroisesti kiinnosta, mutta kuitenkin tulee.
Naisia on aivan turha syytellä aloitekyvyn puutteesta.
M
Naisten aloitteet on erilaisia kuin miesten aloitteet. Naisten aloitteet perustuu siihen, että viestitetään miehelle fyysisellä läheisyydellä että tässä sitä nyt olisi halukas naaras. Tullaan lähelle ja aivan iholle kiinni. Miehen aloite taas on sanallisesti suorempaa "lähtisitkö kanssani kahville" jne.
Nää jutut ainakin:
- köyhyys
- rumuus
- pienimunaisuus
- velttomunaisuus
- likaisuus
- jos ei stondaa
- halpa auto (siis alle 100 tuhatta)
- muut ominaisuudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kiinnostunut nainen tekee paljon varmemmin aloitteen kuin kiinnostunut mies. Jos et kiinnosta naista, niin eipä ole aloitteellisuudestasi juurikaan hyötyä siinä tapauksessa. Jos olet kiinnostava, niin todellakin niitä naisten aloitteita tulee. Joskus liikaakin ja monesti naisilta, jotka eivät vastavuoroisesti kiinnosta, mutta kuitenkin tulee.
M
Naisten aloitteet on erilaisia kuin miesten aloitteet. Naisten aloitteet perustuu siihen, että viestitetään miehelle fyysisellä läheisyydellä että tässä sitä nyt olisi halukas naaras. Tullaan lähelle ja aivan iholle kiinni. Miehen aloite taas on sanallisesti suorempaa "lähtisitkö kanssani kahville" jne.
Tietenkin. Kaikki naiset ja kaikki miehet toimivat aina ja kaikissa tilanteissa samalla tavalla. Jokainen, joka katselee tätä elämää ruudun läpi omasta peräkammaristaan käsin on varmasti samaa mieltä.
😑
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerron, koska itse olen tällainen. Ulkomuodossani ei kaiketi ole vikaa, mutta vika on pään sisällä. Puuttuu täysin itseluottamus naisten kanssa ja olen tyyliin katsetta välttelevä koira häntä jalkojen välissä valmis pakenemaan paikalta, kun tulee niin mahdoton kelpaamattomuuden tunne. Se ei ole naisista kauheen kuumaa. Pitäisi kuulemma opetella pitämään itsestään, en tiedä miten.
Nuo neuvot tulee tietenkin naisilta, jotka on aivan murskana ilman miestä. Sitten kun miehet tulee vikittelemään ja saattelemaan parisuhteeseen, niin jopas naikkonen alkaakin kummallisesti pitämään itsestään ja neuvoja jakelemaan.
sohvi-nainen kirjoitti:
Nää jutut ainakin:
- köyhyys
- rumuus
- pienimunaisuus
- velttomunaisuus
- likaisuus
- jos ei stondaa
- halpa auto (siis alle 100 tuhatta)
- muut ominaisuudet
Olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ei, vaan naisen aloite on nimenomaan suora ja sanallinen. Kerron naisena omasta kokemuksesta: kaikki miesjuttuni ovat lähteneet niin että olen hankkinut puhelinnumeron ja pyytänyt miehen ulos. Mies on ollut just se, joka on vain hengaillut saatavilla.
Toki nämä on kokemus vastaan kokemus, mutta näissä asioissa ei muuta voi olla. Tässähän yleistellään sitten. Ja joo, varmasti sun kaverit mutta niin kuule minunkin kaverit.
Sivusta
- puhuu vain itsestään
- itserakas
- iskee silmää kaikille naisille
- valehtelee suhteistaan
- ei ole oikeasti kiinnostunut
- pitää naisia ja heidän asioitaan kliseinä
Näin nähty ja kuultu
Omalla kohdalla voin vain todeta, että en oikein tutustu naisiin missään, ja en myöskään osaa lähestyä tuntematonta naista jos tiedän, että en häntä näe enää koskaan. Jos taas näen naista vaikkapa päivittäin niin päädyn korkeintaan hyvän päivän tutuksi. Netissä taas jään auttamattomasti komeampien ja tavismiestenkin jalkoihin, ja se netti on oikeastaan ainoa paikka jossa on jokseenkin sallittua kokeilla onneaan naisten suhteen. Olen myös ihan helvetin tylsä ihminen, eikä minulla ole naisille mitään tarjottavaakaan, kun sitä aina on palstallakin kehotettu miettimään, että mitä minä antaisin sille naiselle sellaista miksi hän haluaisi olla kanssani. Minussa ei vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan ole mitään sellaista, joka naisissa herättäisi seksuaalisia haluja. Ehkä en ole tarpeeksi komea ja miehekäs, tai jotain sellaista. Enää en ole edes pitkiin aikoihin yrittänyt lähestyä naisia, vaan löntystelen kohti vääjäämätöntä kohtaloani velhona, eihän tässä ole enää kuin reilut kaksi vuotta ja saa alkaa kaapua tilailemaan.
Terveisin Naispelko27
Olisi kyllä kiva saada ihan faktaakin tuolle väitteelle. Toisaalta ymmärrän että vaikeaahan se netissä on. On kieltämättä mielenkiintoista että toisille miehille tuntuu niitä aloitteitakin satelevan, ja toisille ei koskaan. Kuten jo aiemminkin todettua niin ulkonäkökään ei ole selittävä tekijä.