Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies ei saa koskaan naista?

Vierailija
10.08.2014 |

Sanotaan, että miehellä on hygienia-asiat kunnossa ja tavallinen ulkonäkö, muutoinkin tavallisen oloinen, mutta ei koskaan saa ketään kiinnostumaan itsestään. Mitä syitä siihen voi olla?

Kommentit (201)

Vierailija
161/201 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
162/201 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen aika passiivinen, en käy baareissa, enkä harrasta nettideittejä. Viikonloput vietän yksin. Helposti jää sinkuksi, vaikka muuten olen ihan ok, mitä nyt vähän yksinäinen olenkin. Käyn töissä, urheilen joskus, harrastelen kaikenlaista. Ulkonäkö ihan ok. Just sellainen pieni hiljainen lenkkeilijänainen kun löytyisi.

Meillä on paljon yhteistä. Minulla on jo aikuiset lapset, jotka välillä käyvät viikonloppusin. Yksinäiseksi en tunne itseäni. Nautin yksinolosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/201 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaiseni mies, joka ei uskalla näyttää naiselle kiinnostustaan ja palloilee asian kanssa liian kauan, vielä kruunaten koko farssin jollain "tykkään susta"-viestillä kun naiselta on jo viimeisetkin fiilikset hävinneet. Kyllä aikuisen miehen pitäisi uskaltaa naamatusten tai vähintään puhelimessa puhuen kertoa tunteistaan, viestit on noloja.

Vierailija
164/201 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä mistä löytäisin yli 8/10 naisia? 

Raittius on ehdoton, muuten 10/10 on 0/10

Mieluiten biseksuaali, jotta voi kutsua aterialle kaksi kerralla.

Kikeli on jotain 18 cm mutta löydän 14 G-pistettä helposti LoL

Vierailija
165/201 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kanssa olen sinkku mies koska halaun elää sinkkuna parisuhde ei ole mun juttuni mieluummin sinkku kun parisuhde että ei se aina johdu ihimisen luonteesta ynnä muista että on sinkku se voi olla oma valinta mutta tyylinsä kullaki

Vierailija
166/201 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niillä naisilla teköö parempi elää vain sinkkuna saa elää kuten haluaa eikä tarvi olla tilivelvollinen kellekkää itse ainakin nautin poika mies elämästä pääsöö paljo helpomalla se ei kuitenkaan tarkoita sitä että eikö mulla olisi naispuolisia kavereita niitä on 

Vierailija
167/201 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muka ruma mies onkin komea, kun hän kantaa itsensä kunnioittaen ja on ystävällinen ihmisille. ihmisen käytös on kiinnostavinta. Silloin muuttuu ulkonäkökin komeaksi ja potentiaaliseksi. Vastaavasti ns komea mutta huonokäytöksinen mies ei saa mitään vastakaikua minulta. Luonne ja persooona on se mikä ratkaisee kiinnostuksen.

Ruma mies on silti ruma mies. Ei herätä naisten kiinnostusta seksuaalisesti mikä on pääongelma

Eilen ihastuin ohimenevästi  ratikassa mieheen joka karsasti vahvasti ja oli ylipainoinen. Hänessä oli jotain todela aitoa ja viehättävää. Kaikki ei ole ulkonäöstä kiinni.

Ei tietenkään ole. Melkeimpä ainoa asia missä ulkonäkö on keskeinen on tämä pariutuminen mutta eihän sillä ole muissa elämän asioissa niin suurta painoarvoa ainakaan miehillä

Itse olen ihan tavis, ja joka päivä katsellaan sillä silmällä. Katselen myös itse kaikennäköisiä miehiä ja ihmisiä, koska yleisesti kiinnostaa. Ainoa turn off  miehess' on epäsiisteys, ei fyysinen ulkonäkö muuten

Tottakai kun olet nainen. Tavis nainenkin nimittäin miellyttää jo miehen silmää

Usko tai älä mutta tavismieskin miellyttää naista.

Tämä ei ole uskon asia. Ei miellytä.

Vierailija
168/201 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina. Jos ei muuten niin rahalla.

Vierailija
169/201 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen alkoholinkäyttö ja silkkaa sovinismi on myös varmoja tapoja ajaa naiset pois. Edes semmoinen huumorilla heitetty naista alentava läppä ei varmana auta asiaa.

Tunnen itse sinkkumiehiä, joilla naisenkaipuu on kova ja tinder laulaa, mutta kun omassa käytöksessä on em piirteitä vahvasti ja sitä ei osata tai haluta muuttaa, niin ikuisiksi poikamiehiksi jäävät. Ja hyvä niin, en haluaisi yhdenkään naisen joutuvan parisuhteeseen noiden tuntemieni luusereiden kanssa.

Vierailija
170/201 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä se ei saata olla mikään mitä täällä sanotaan. Se voi olla esim sairaus.

Itsellä hengitys jota ei lautajuma.. Lääkäeit edes tiedä.. Kerron siis itsestä. Menee liikunta, liikkuminen hankalaksi.En tiedä mistä sen näkee päälle mutta.. Keksikääpä sille selitys miksi.. Muuttuuko se hapitus vai kertooko joku sinussa ja millä tavalla jotain.sosiaalinen siis juttelu ym ok mutta voi peraoonassa olla jotain mikä suojelee kokemuksilta ehkä.treffipalstoilla ei kiinnostu kukaan mutta asia muuttuu jos tapaa. Tämä on tullut vastaan koko ajab. Täällä on sairas ennakkoluulo. Kun nämä yhdistää on vain vaihtoehto ulkomailta mutta... Kun olet sairasloma, KELA maksaa niin vaikka on molemminpuolista kiinnostusta ja tietää kaiken toisistaan niin milläpä sitä chattäilyä pitemmälle pääsee.suuris vaikuttajia on omat elämänkokemukset. Naisten ilmoituksia kun lukee... Elämä mallillaan, kaikki on hyvin, elämä hymyilee, liikunta ja metsä, elämä menee hienosti koirien kaa, hevosen,... Mies ei pääse eläinten tasolle.. Oih, voiii, miten ihana mies. Pureeko se, saako rapsutella... Toivottavasti tulee töihin paljon ulkolaisia niin saattas muuttua monikin asia. Tiättekös ihan normi elämä riittää mutta jos päässä hahmottaa itsensä paratiisissa asuvaksi niin olis hyvö että tulee alas kuten apinat aikoinaan. 

Vierailija
171/201 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kynäniska joka ei edes jaksa nostaa naistaan ilmaan! XD

T. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52-53cm, penkistä eilen 4 x 240kg (raw), maastaveto 330kg, cooper 3050m

Vierailija
172/201 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sosiaalinen kömpelyys

- käytöstapojen puute

- huonot keskustelutaidot

- liiallinen ujous

- itsetunto-ongelmat

- tylsyys

Vierailija
173/201 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasostaan joutuu tinkimään ikääntynyt, ylipainoinen, heikko, arka, sosiaalisesti kömpelö jne. Eli jokainen jossain kohtaa elämässään ei enää viehätä niitä vähääkään vetävän näköisiä naisia.

Noin muutoin, jokainenhan saa - siis saa jotakin - jos vain kelpuuttaa sen mitä voi saada. Toisten kohdallahan se on tietysti kohtuuttoman vähän ja voi olla viisaampaa jäädä ilman siitä mitä vähän on tarjolla.

Vierailija
174/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
175/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys. Pahimpana lisänä siihen ylivertaisuusvinouma. Olen yrittänyt antaa mahdollisuuden noille miehille, mutta kaikilla on tuo ongelma. Kun heidän äly ei riitä (edes saamaan naista suhteeseen), he kuvittelevat syyn olevan naisissa ja sillä oikeuttavat naisten halveksimisen/vihaamisen.

Voisin laittaa tänne keskusteluja, joita kävin päivittäin viimeisimmän tällaisen kelpaamattoman miehen kanssa, mutta koska hän on myös palstailija, tunnistaisi varmasti itsensä. Annoin tekoälylle analysoitavaksi niitä keskusteluja ja hänen analyysinsä oli, että välillä oli kognitiivinen kuilu: mies ei edes kyennyt muodostamaan loogisia lauseita. Silti hän itse uskoi olevansa keskivertoa älykkäämpi. 

Olen täysin vakuuttunut, että syy kelpaamattomuuteen on tyhmyys. Sitä tukee oma kokemukseni ja tutkimustieto: naiset eivät halua ainakaan itseään tyhmempää miestä. 

Vierailija
176/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu kotona nurkassa imemässä omaa munaansa. Näitähän nää palstaelukat enimmäkseen on.

Vierailija
177/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs, 30-vuotias, omakotitalo, mersu, mökki, mutta tosin, nainen, ruma ja epäsosiaalinen. Vanhemmat maksavat kaiken. Työtönkin vielä. Mutta vastaavaa miestä en tiedä. 

Vierailija
178/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs, 30-vuotias, omakotitalo, mersu, mökki, mutta tosin, nainen, ruma ja epäsosiaalinen. Vanhemmat maksavat kaiken. Työtönkin vielä. Mutta vastaavaa miestä en tiedä. 

Uliseeko hän täällä, että nyt on jonkun hunksin tultava panemaan häntä tai hän ei kyllä puolusta isäm_ maataan jos tulee sota?

Tuskinpa.

Vierailija
179/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa aina. Jos ei muuten niin rahalla.

Ei saa. Kellään ei ole velvollisuutta myydä vastenmieliselle/epävakaalle/vaaralliselle asiakkaalle.

Vierailija
180/201 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LYHYESTI:

KELVOTON MIES.

iKINÄ EI OLE KAIKKI SAANEET EIKÄ PIDÄKÄÄN. HUONOIMMAT JÄÄ ILMAN JA HYVÄ NIIN, SILLÄ NIIN EVOLUUTIO TOIMII.