Onko teillä tuttavapiirissänne ns. varmistajia?
Tuli mieleen tuosta " en anna miehen laueta sisääni vaikka sillä on kortsu" -ketjusta, että onko teillä semmoisia ihmisiä tuttavapiirissänne, jotka menevät ihan naurettavuuksiin varmistaessaan asioita? Millaisia temppuja he tekevät turvallisuushakuisuudessaan?
Kommentit (7)
kortsut hajoaa tosi helposti...
nim. vahinkoraskaus
Varmisteli ja pelkäsi ihan kaikkea ja palasi monesti töistä kotiin tarkistelemaan ovea, kahvinkeitintä, vesihanaa, milloin mitäkin.
Muistaakseni oirehdinta loppui tai lieveni kun sai masennuslääkityksen. Hän ilmeisesti reagoi stressiin tuollaisella pakonomaisella tarkistamisella.
onko ovi varmasti lukossa
onko kahvinkeitin varmasti pois päältä
onko tuuletusikkuna varmasti kiinni
onko hella varmasti pois päältä
onko silitysrauta varmasti pois seinästä, töpseli siis...
jne
jne
Vielä se on kuitenkin pysynyt hallinnassa, eli en ole töistä tai muualta lähtenyt asiaa tutkailemaan, mutta.. Ovelta saatan käydä vielä parikin kertaa tarkistamassa. Ei haittaa ketään... Miestäni naurattaa.
Mitään tollaista mulla ei ole, etteikö mieheni saisi laueta sisääni, jos käytetään kumia (tosin ei käytetä kuin ehdottoman pakon edessä). Eli mun " neuroosini" koskee vain tuota kahvinkeitintä ja jossain määrin hellaa.
Muuten olen kyllä varman päälle eläjä, ei turhia riskejä.
ja hellan joka ikinen kerta kun menen ulos, käännyn vielä ovelta kerran tarkistamaan. Sekä kaivan avaimia jatkuvasti. Juon myös lasillisen vettä ennen ulos menoa.
Töistä lähtiessä tarkistan omat rahat, firman rahat, omat avaimet, firman avaimet ja puhelimen.
Arvatkaa onko miehellä ja lapsella hauskaa mun kanssa ;))
ja kaverini käyttää sekä pillereitä että kondomia