Selvisikö Ticketin ruutupuvun teippaukset?
Just soittivat JJ:stä että voisin noutaa varatun ruutupuvun...pitäisi vain saada ensin selvyys onko siinä teipit vai ei. Myyjät ei tuntuneet tietävän ja itse sain ainakin väärää infoa tuon takin kohdalla. Eli luotan nyt enemmän jonkun mielipiteeseen jolla jo haalari on ja mahdollisesti (avannut saumaa) tutkinut asian! :)
Kädet kainaloita myöten ristissä toivon, että teipit löytyy :)
Kommentit (50)
Se ois varmaan ainoa mahdollisuus saada sataprosenttisen varmaa tietoa teippien olemasaolosta/puutteesta...huoh! Tää alkaa olla jo niin epätodellista. Ihme homma ettei tuotteita myyvät ihmiset ole tietoisia pukujen ominaisuuksista...
Ihan sama millä maahantuoja tai kuka tahansa yrittää pelastaa fiaskon haalarin, mutta nuo saumat ei ole teipattu!
Jos väittävät saumojen olevan teipatut ja joutuvat ottamaan käytettyjä vuotavia haalareita takaisin...
Ja myyjän kanssa todettiin että ruutuhaalarin saumoja ei ole teipattu, tämän tosiasian näki haalareista jo ihan paljaalla silmällä.
Yksivärisissä haalareissa teippauksen saumat näki ja tunsi aivan selvästi, kun taas ruutuhaalarin ulkosauma oli ommeltu eri tavalla kuin yksiväristen ja sisäsuma on aivan pehmeä ja saumavaran väliin sai sormet ujutettua, minkäänlaista teippausta ei saumoissa tuntunut eikä näkynyt.
Olivat myyjätkin Sellossa jo aivan sekaisin kun ticketiltä saavat koko ajan eri tiedon saumoista, välillä väittävät sieltä että olisi teipattu ja välillä taas sanovat ettei teippausta ole.
Kivan näköinen haalari, mutta eihän sillä nyt tee mitään jos vesi hulahtaa saumoista sisään! Kiitos Angelinako kun testasit kunnon vesitestillä ;)
Saas nähdä tyydynkö yksiväriseen...jotenkin harmittaa niin, että tekis mieli palauttaa tuo yksivärinenkin haalari ja etsiä jokin ihan muu...
No, nukun yön yli ja mietin.
Noh, eipä jää harmittamaan, etten tuota ruutuhaalaria hankkinut.
Minulla meni jotenkin maku koko Ticketiin ainakin hetkeksi, kun antavat noin ristiriitaista tietoa. Olen melko varma, ettei meillä nähdä tänä kautena ko. merkin ulkoiluvaatteita. Ei pelkästään tämän show:n takia, vaan myös siksi, että uskon löytäväni meille sopivammat, teipatut haalarit ja takin + housut muilta merkeiltä. Tekisi mieli kokeilla VDT:n pukuja... Tai sitten Legon... mietinnässä vielä.
Olen tata keskustelua seuraillut, koska itseani harmitti ruututakin teippaamattomuus. Heti kun luin, etta ticketilta tullut yht' akkia " uutta tietoa" teippauksista, tuli fiilis etta nyt yritetaan vedattaa niita, jotka on jo haalarin ostaneet. Onhan se yritykselle kannattavampaa, etta ihmiset pitavat jo ostamansa tuotteen ja osa EHKA reklamoi asiasta kun huomaa tuotteessa virheen, kuin se etta vetavat koko tuotteen pois markkinoilta. Voivathan aina vedota siihen, etta yksittaisen tuotteen kohdalla on tapahtunut valmistuksessa virhe. Ja jos vaativat tuotteen tarkistamista, niin on siina asiakkaalle hommaa toimittaa haalari valmistajalle tapahtuupa se sitten jalleenmyyjan kautta tai omatoimisesti ja harmia, kun ei ole tuotetta kaytossa.
ruutuhaalarissa ei siis ole saumat teipattu, mutta kangas on paljon kestävämpää eli siitä tulee sama hinta.
Ikäväkseni olen vaan niin huono ompelemaan, että en saisi niitä siististi kiinni!