Lue keskustelun säännöt.
Tiedätkö yhtään normaalipainoista kaksosten odottajaa
23.02.2008 |
jolla ei olisi paino noussut paljon raskausaikana?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjolla ei olisi paino noussut paljon raskausaikana?
Paino nousi raskauden aikana 10-11kg ja synnytyksen jälkeen olin lähtöpainossa. Parissa päivässä lähti vielä turvotuksia ja lähdin synnäriltä kotiin 2-3kg hoikempana kuin olin raskaaksi tullessani.
Lähtöpainoa oli n.70kg, mikä on pituiselleni normaalipaino.