Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva + 4-5v. kotihoidossa, kokemuksia?

Vierailija
23.02.2008 |

Tällainen yhtälö on suunnitelmissa. Kokemuksia, vinkkejä?

Esikoinen on erittäin vilkas ja sosiaalinen, mutta toisaalta esikoulu alkaa sinä aikana kun olen hoitovapaalla. Kerhoihin on pitkä matka ja niihin eivät kaikki halukkaat mahdu, puistoissa joskus tapaa muita.

Lapsen nykyinen hoitopaikka on hyvä ja kaveri tärkeitä, mutta tökkii ajatus viedä lasta osapäiväisenkään hoitoon eikä rahaakaan ole ylimääräistä. Esikoinen oli vaikea (sairas) vauva, joten sen kuvion toistuminen ehkä mietityttää eniten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä sitten jo äidissä vikaa, jos tämän seura ei kiinnosta.

Vierailija
22/23 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä meille tosi hyvä ratkaisu, huomaa että pysyy elämä rauhallisempana kun käy siellä " tuulettumassa" . Nyt olen viimeisilläni raskaana enkä paljon jaksa lasten kanssa enää touhuta, huomaan noista kotipäivistä kuinka villiksi lapsi menee, kyllä hän jotain järkevää tekemistä kaipaa. Kotihoidossa olevia tuon ikäisiä ei juurikaan löydy, kovasti kaipaa ikäisiään kavereita jos on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt 3v alkaen 2krt/vko kerhossa 2h kerrallaan, lisäksi on jumppa ja uinti harrastus 1h 1krt/vko molempia,

hyvin on viihtynyt, pihalla iltaisin leikkii muutaman kerran viikossa 4, 7 ja 9 v lähistönlapsien kanssa sekä lisäksi tapaa minun ystävien lapsia (3-5v) aika usein.

Ihan hyvin siis viihtyy, riittävästi sosiaalista toimintaa. Tykkää kyllä olla ihan omasa kotonakin, ennen ja jälkeen vauvan syntymän, leikki ja touhuilee täällä iloisena.

Eikö lapset voi leikkiä kavereidensa kanssa illalla, siis jos ne kuitenkin asuu lähellä? On ainakin apn tapauksessa samassa tarhassa ja kouluun tulossa samaan eli vain kerho on kaukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi