Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - jos kayttaydyit seuraavasti, niin haluatko a) pimppaa b) kaukoihastusta c) ystavyytta d) flirttia ilman tunteita vai e) et yhtaan mitaan?

Vierailija
23.02.2008 |

ensin b,c,d valinnaisessa järjestyksessä ja sen jälkeen a :) vaihtoehdon e voi unohtaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos luot naiseen ihailevia katseita, pelaat silmäpeliä, katseesi harhailee strategisissa kohdissa, huomioit naista ja hänen toiveitaan ja naurat hänen jutuilleen. Ja nämä jutut toistuvat päivittäin viikosta toiseen.

Vierailija
2/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei, sitähän sitä aina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen puutteessa niin a), jos meneillään hyvä seksisuhde niin kiusaan vain sinua flirtillä

Vierailija
4/15 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti

Vierailija
5/15 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en halua jostain ihmisestä mitään, en myöskään käyttäydy häntä kohtaan mitenkään. Todennäköisesti olen tekemisissä vain välttämättömän ja senkin hyvin asiallisesti.

Jos flirttailen, niin tietenkin haluan flirttiä.

t. nainen

Vierailija
6/15 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin nainen...

Vierailija
7/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittamatta sillä mitään. Tunnen useita sellaisia miehiä. Huvittaa, kun naiset ottaa sen aina ihan tosissaan, vaikka se kuuluu vaan niiden miesten ominaisuuksiin. Myös naisissa on sellaisia, että flirttailevat luonnostaan. Mikäs siinä, mukavaahan se on;)

Vierailija
8/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos minä en halua jostain ihmisestä mitään, en myöskään käyttäydy häntä kohtaan mitenkään. Todennäköisesti olen tekemisissä vain välttämättömän ja senkin hyvin asiallisesti.

Jos flirttailen, niin tietenkin haluan flirttiä.

t. nainen

Vierailija
9/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen panon jälkeen sitä pitää funtsia, että joopa joo, tarpeet täyttyivät, mitäs nyt. Viitsiikö flirttiä jatkaa enää vai ei?

Vierailija
10/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa tapauksessa ei voi sanoa, ettei halua " mitään" . Kun kerran haluaa - flirttiä ilman sen enempää.

t. nainen

Vierailija
11/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihastun toisinaan miehiin, mutta en todellakaan vie asioita pitemmälle. Se ihastuminen on enemmän kuin pelkkä flirtti (mitä myös harrastan), mutta toisaalta se on eri asia kuin panetus. Se on ennen muuta kutkuttavaa tunnetta, jolla ei ole tekemistä järjen tai tosielämässä tehtävien valintojen kanssa.

Pisti vain silmään, että kukaan ei ollut valinnut vaihtoehtoa b).

Vierailija
12/15 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä joku motiivi on, vaikka kattoon räkimisessä.

Vierailija
13/15 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö miehissä ole ollenkaan sellaista toimintoa kuin " ihastuminen ilman enempiä aikeita" ?!!"

On, jos on pakottavia syitä olla yrittämättä kohtaa a). Esim. vaimo, lapset ja omatunto, joista haluaa pitää kiinni.

Mutta jos näitä pakottavia syitä ei miehellä ole, niin tuolla käytöksellä tavoite on a), mutta mies vaan on niin ujo ettei uskalla tehdä aloitetta.

- Mies 32

Vierailija
14/15 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolleen katsellaan kaikkia naisia jotka on edes suunnilleen naisen näköisiä eli ei kannata turhaan imarrella itseään noin pienistä.

m

Vierailija
15/15 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena luulenpa että lähes jokainen mies tsekkaa lähes jokaisen naisen päästä varpaisiin,aivan automaattisesti. Itse ainakin naisena taidan tehdä miehille niin. Se että katseeni voi käydä miehen ns.strategisissa paikoissa,ei automaaattisesti tarkoita että haluaisin sänkyhommiin hänen kanssaan,kunhan vain ensin katselen ...

Täytyy vain todeta,että miehen pullottava etumus väkisinkin kiinnittää katseen.Kokonaisuus loppujen lopuksi ratkaisee,ei maha mittää!

Tietysti toivoisin sopevan miehen katsoessa minua,myös hänen haluavan minua! Tiedän että etupuskurini kerää katseita,kaikki miehet eivät aina edes tajua tuijottavansa. 99 % näistä tapauksista todellisuudessa sillkkaa unelmaa(?), mutta saahan sitä haaveilla.WAU,eikös se jo ole jotain että on edes noteerattu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä