Mikä on vikana, kun posket kuumottaa punaisina? Selvittäisikö lääkärissä käynti?
Näin etenkin töissä jos on kiirettä, niin posket kuumottaa ja punoittaa melkoisesti. Olen vielä asiakaspalvelutyössä, joten kyllä häiritsee itseäni. Joku työkaveri just tänään kysyi, olenko ollut etelänlomalla, kun on naamassa niin väriä... grr... vaihdevuosiako tämä on, ikää minulla on 43.
Kommentit (16)
Niin ainakin tekee minulla.... ja sitten tulee punainen läiskä kaulaan...väsymys
Toi voi olla jotain tosi vakavaa ja salakavalaa tautia, esim. syöpä.
onko verenpaine ok, milloin mitattu?
ehkä kannattaisi varmuudeksi kuitenkin käydä verikokeissa. saisit sitten olla ainakin sen suhteen huoletta.
Juu, ei minulla ole leukemiaa.
ap.
Vierailija:
onko verenpaine ok, milloin mitattu?
Vierailija:
oletko kuullut vaihdevuosista?
vaikeaa kyllä arvata. Onko iho kuiva?
lääkärillä ihmettelemistä... Sydänvaivojen, flunssien, selkä/pääkipujen ja pienten lämpöilyjen lisäksi olisi potilaana yhdet punoittavat kasvot...
Nyt ei ole kipuja, mutta on tämä punoitus. Pitänee kokeilla Femisoijaa. EI vaihdevuodet ole minulle mikään peikko, niinkuin joku epäili.
ja ei vielä vaihdevuosioireita mutta kasvojen punoitusta myös. Tulee väsyneenä herkemmin.
Mutta niin oli säännölliset kuukautiset silloinkin, kun veressä oli saman verran estrogeeniä kuin 9-kymmpisillä mummoilla. Niihin nivelkipuihin auttoi hormonikorvaushoito parin viikon kuluessa.
ap
toki jos sairautta epäilet niin lääkäriin toki menet
ikää 26