Kiva kaveri..
Soitti tänään ja kyseli kuulumisia,kerroin siinä että meille tulee koira viikon päästä ja että kovasti ollaan innoissaan.
Siitäkös se innostui ja aloitti kamalan palopuheen että ei tiedä kamalampaa kuin ihmiset joilla on koirankarvaiset vaatteet ja koiralle haiseva koti!
Ja nyt sit kyllä varmistin ettei hän voi tulla ikinä meille kylään kun on allerginen..
Ja eihän lapset nyt sitten varmasti ole allergisia ja EIKÖ SILLE RAHALLE NYT OLISI OLLUT MITÄÄN MUUTA KÄYTTÖÄ kun oikein ulkomailtapitää piski tänne raahata
ja KUKAHAN SEN KOIRAN SIT LOPULTA HOITAA??
Tuli tosi kiva mieli joo... :/
Kommentit (7)
Itse olen erittäin empaattinen ja lämmin ihminen, toisen ihmisen hyvä olo on minulle tärkeämpää kuin omani. En pidä mistään eläimistä, lasten jälkeen minusta on tullut tämänlainen.
Yleistystä, yleistystä.
" on se sit hyvä ettei se koira tuu SULLE vaan meille, ja me ollaan siitä onnellisia, sama mitä sinä sanot!"
Luulis että ois älynny pitää suunsa sen jälkeen kiinni ja vähä miettiä sanomisiaan.
ollaan asuttu tässä kämpässä 1,5v eikä se ole vielä kertaakaan ehtinyt meille ja nyt se on sitten huolissaan kyläilyistä...
ap
ja toiset eivät ole sitä ollenkaan. Olen oppinut, että puhun koirastani enemmän vain niille, joiden tiedän olevan asiassa samalla aaltopituudella. Ja muuten mukavia ja empaattisia ihmisiä on molemmissa " roduissa" .
itse olin oman kaverini kanssa lounaalla ja hän kysyi minulta mites mulla on varaa syödä ulkona kun oon kotiäiti.
jeps. ihmiset on vittupäitä.
Vierailija:
itse olin oman kaverini kanssa lounaalla ja hän kysyi minulta mites mulla on varaa syödä ulkona kun oon kotiäiti.
jeps. ihmiset on vittupäitä.
jotka eivät pidä mistään lemmikkieläimistä, ovat empatiakyvyttömiä ja jotenkin vähän kylmiä. Älä välitä tuollaisesta, ap.