Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile huonokäytöksisin työkaveri mikä sinulla on ollut?

Vierailija
22.02.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu tauotta itsestään. Kertoo yksityiskohtia myöten, miten on miehet kehuneet baarissa ja kuinka se ja tämä on ihaillut. Lisäksi kuulemme jatkuvasti uusimmat rasvaprosenttijutut ja sen, kuinka kaikki muut on jumpassakin läskimpiä. Tämän omahyväisyyden ja itsekehun kääntöpuolena on hirveä tylyys ja tuuliviirimäisyys. Tiuskii ja latistaa toisia Jos vaikka joku kertoo talonrakennuksestaan, niin toteaa noin minuutin sisällä, ettei ikinä huolisi taloa X-alueelta. Lisäksi selittää aina ruokapöydässä, kuinka ällöttää läskien syömiset ja ei tajua, kuinka eivät osaa katsoa, mitä syövät. Siinä alkaa normaalipainoistakin jo ahdistaa...:)

Vierailija
2/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puhuu tauotta itsestään. Kertoo yksityiskohtia myöten, miten on miehet kehuneet baarissa ja kuinka se ja tämä on ihaillut. Lisäksi kuulemme jatkuvasti uusimmat rasvaprosenttijutut ja sen, kuinka kaikki muut on jumpassakin läskimpiä. Tämän omahyväisyyden ja itsekehun kääntöpuolena on hirveä tylyys ja tuuliviirimäisyys. Tiuskii ja latistaa toisia Jos vaikka joku kertoo talonrakennuksestaan, niin toteaa noin minuutin sisällä, ettei ikinä huolisi taloa X-alueelta. Lisäksi selittää aina ruokapöydässä, kuinka ällöttää läskien syömiset ja ei tajua, kuinka eivät osaa katsoa, mitä syövät. Siinä alkaa normaalipainoistakin jo ahdistaa...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaudut ovelle kysymään jotain (kun on pakko) niin tuijottaa vaan mykkänä ruutua eikä edes käänny, odottaa että häivyt. Jos jäät odottamaan vastausta, saattaa tulla paiskaamaan oven kiinni päin naamaa.

Vierailija
4/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi heittäytyä mykkäkouluun ihan tuostavaan ilman mitään näkyvää syytä. Siinä oli sitten kiva aina arvailla, että puhuuko se mulle tänään vai ei ja mistä se mahtaa milloinkin johtua. Luulen, että sillä oli aika heikko itsetunto, vaikka näyttäytyikin rohkeana, rempseänä ja kovaäänisenä, etenkin nauroi ihan saatanallisella kovalla äänellä ihan mille vain. Sitten kuitenkin sisimmässään takertui mihin tahansa sanomiseen tai tekemiseen, analysoi sen mielessään puhki ja veti vääriä johtopäätöksiä, joista loukkaantui. Oltiin kerran varmaan puoli vuotta puhumatta toisillemme, enkä vieläkään tiedä miksi, vaikka siitä on aikaa yli kymmenen vuotta. Se ihminen veti kaiken huomion aina itseensä eikä antanut tilaa hiljaisemmille ja rauhallisemmille. Oli muutenkin hyvin itsekäs kaikessa käytöksessään.

Vierailija
5/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos uskaltaudut ovelle kysymään jotain (kun on pakko) niin tuijottaa vaan mykkänä ruutua eikä edes käänny, odottaa että häivyt. Jos jäät odottamaan vastausta, saattaa tulla paiskaamaan oven kiinni päin naamaa.

Vierailija
6/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt hänelle palveluksena (pitkä juttu) yhden tosi ison asian töihin liittyen ja kuinka hän minua kiittää? " Tarjoaa" duunin kahviautomaatista 50 centin kahvin " kun olen niin kiva" !!!!!!!!!!!! :O

Vierailija
7/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoili kaikenlaisia juttuja, oli asunut siellä sun täällä ulkomailla sekä ollut laivalla töissä. Opiskellut parikin ammattia ennen silloista koulutustaan jne. Jossain vaiheessa alettiin laskea kuinka monta vuotta hän olis jos kaikki pitäis paikkansa ja taidettiin yli 40 päästä (ikää naisella silloin alle 30)...

Vierailija
8/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari esimerkkiä hänen jutuista:

Odotin ekaa lasta, hän kysy että miten uskallan synnyttää lapsen, vähän ihmettelin asiaa, niin hän kertoi että oli kerran raskaan mutta pelkäs synnytystä niin paljon että oli pakko tehdä abortti - wth, ikävää puhetta.

Toinen tosi outo juttu, kun kerran tulin lounastauolta hän sanoi että joku mies kävi kysymässä minua. No, soitin miehelleni, mutta hän ei ollut käynyt. Yritin kysellä oudolta työkaverilta, että minkä näköinen jne. mutta en saannut kunnon vastausta. Kysyin muilta työkaverilta jos minua oltiin taukoni aika kyselty ja sanoivat ettei kukaan ollut käynyt.

En saanut koskaan selville motiivia tähän outoon käytökseen, tapauksia oli monia, tässä vaan pari.

Vierailija
9/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamein ihminen, jonka olen ikinä tuntenut. Jokainen narsistin kanssa tekemisissä ollut tietää mitä tarkoitan.

Vierailija
10/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella haastava...i

Vierailija
11/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on ällöttävä tapa ruokatunnin jälkeen kaivella sormilla/kynsillään ruuantähteitä hampaiden välistä. Siis oikein kunnolla kaivaa ja rapsuttelee. En pysty katsomaan mutta ällöttää ihan suunnattomasti se pelkkä ääni. En jotenkaan kehtaa asiasta mitään sanoa... kärsin siis hiljaa ;-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi