Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako laitattaa rakennekynnet? Kokemuksia puolesta ja vastaan?

Vierailija
22.02.2008 |

Rakennekynsistä kysyy kahden lapsen äiti, esiintyvä ammatti,

lapset 6 v ja 7 v eli ei enää vaipanvaihtoa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet kohta vuoden. En osais enää elää ilman niitä. :)

Tosta oon tosiaan kuullut että oma kynsi ei tykkää, mutta mun omat kynnet ei oo juurikaan kärsinyt. Tosi kiva kun kädet on aina huolitellun näköiset. Suosittelen! :)

Vierailija
2/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää rakennekynsistä! Niistä näkee heti, että ovat tekokynnet. Ei hyvä. Tulee niin feikki olo koko ihmisestä.

Parempi omat, huolitellut kynnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kynsienpurija ja kesällä sain päähäni laittaa rakennekynnet, ne oli tosi nätit, kestävät ja lapsen pyllyn pestävät. Mutta kun en ollut tottunut kynsiin, niin sain pari kynttä irtoamaan parissa viikossa (maton puistelussa piti olla aivan eri ote) Sitten laitoin niihin tyhjiin sormiin geelikynnet.

Eli tiivistäen, rakennekynnet ovat ok satunnaisesti, mutta en viitsisi aina pitää, niissä on niin kova homma pitää puhtaana, ja kk välein käytävä korjaamassa. Geelit oli kestävämmät, mutta myös rumemmat.

Omat kynnet, jos ovat kestävät, ovat kaikista helpoimmat pitää näyttävinä. Rakennekynsien hinnalla käy vaikka viikottain manikyyrissä viilauttamassa ja lakkauttamassa.

Vierailija
4/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut rakenne ja geelikynsiä. Ei toimineet kun eivät pysy kiinni. Tehty kahdessa eri paikassa eli ei pitäisi olla tekijästäkään kiinni. Mulla ei pysy edes ne geelit kiinni kynnessä vaan lähtevät kahdessa päivässä irtoamaan kynnen alareunasta. Eli en voi suositella omaan kokemukseeni perustuen. Enkä siis ota kantaa siihen ovat hienot vai ei. En oikein pysty muodostamaan mielipidettä kun vaivalla teetetyt kynnet joutuisi huoltamaan ekan kerran 2 pvn päästä. Tuleehan noin pian se korjaus takuuna mutta ei kenenkään aika riitä moiseen ramppaamiseen. Niinpä olen joka kerta luopunut leikistä pikaisesti ja rakennekynsien jälkeen omat kynnet ovatkin sitten aivan raunioina. Mulla oli kaksi viikkoa rakennekynsien laiton jälkeet lähes kaikki tipit irti ja geeli kesi alareunoista auki. Sitten olikin hauska kasvattaa omat kynnet takaisin kun ne oli hiottu aivan kuopalle. Juu ja en tarvitse mitään kestovinkkejä, enää en viitsi moiseen kokeiluun lähteä.

Vierailija
5/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt ja aion pitää näitä loppuikäni.

Ota huomioon, että eivät toimi siten, että " antaa omien kynsien kasvaa alla" vaan huonontavat omien kynsien kuntoa jopa useiksi kk poistatuksen jälkeen. Eli siis oma kynsi viilataan ohueksi ennen asennusta ja se ei korjaannu ennen kuin oma kynsi on kasvanut kokonaan uusiksi poiston jälkeen.