Elisan puhelinlaskutus, löytyykö muita joilla mennyt hermot.
Ihan kuin asiakkaan pitäisi tiedustella viikon välein kuinka paljon avoin saldo on ja mitä pitää maksaa. Ylisuuria laskuja kahden viikon välein. Onneksi oma kytkykauppasopimus päättyy pian. Mitä liittymää suosittelet?
Kommentit (5)
olen juuri vaihtamassa liittymää Elisaan ???
Ja yli 10 vuotta katkoitta jatkunut asiakkuus päättyy varmasti kun kytkysopimukseni päättyy parin kuukauden kuluttua!
En kyllä tiedä vielä mihin vaihtaisin..
Odottelen hyviä tarjouksia kilpailijoilta, koska monien kytkysopimukset päättyvät tässä keväällä ja uskon että sopimuksen irtisanojia on PALJON suurinpiirtein samoihin aikoihin.
Vaihdoin liittymäni Telefinlandiin yli kuukausi sitten eikä vieläkään ole tullut yhtään laskua. Ihmeellinen tunne Elisan jälkeen.
Ei omasta tuttuvapiiristä ainakaan. Onneksi myös mieheni pääsee pian eroon kytkykaupasta. Hänellekin tulee ylisuuria laskuja 2vkon välein.
Itsellä TeleFinland toiminut vuosia ongelmitta! En todellakaan suosittele vaihtamaan Elisaan!!
ongelmia vuosiin. Mä olen pessyt käteni noista Elisan ja Kolumbuksen liittymistä jo vuosia sitten, silloin oli laskut kolminkertaiset nykyiseen verrattuna.