Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaa kampaajalla " monivärivärjäys" ?

Vierailija
21.02.2008 |

Mulle tehtiin sellainen, ja hinta tuli myös sen mukaan. Mut ei kyllä laitettu kuin yksi väri. Oman pohjan päälle (jossa kiva juurikasvu) raitoja kerroksittain... Joo, oon ihan uuno näissä asioissa enkä tajunnut heti koko juttua kysyä. Enkä kyllä myöskään saanut sitä väriä mitä olisin halunnu =( Piti just oma pohjaväri saada pois.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturi-kampaaja

Vierailija
2/22 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyeen tukkaan. Raidat ja siihen värihuuhtelu ja leikkaus. Enkä varmaan enää koskaan uskalla kampaajalle mennä...

Vantaalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin yritämme parantaa palvelua ja olemme keskustelleen kyseisen kampaajan kanssa. Odotin, että olisivat edes pahoitelleet. Pistin vähän kiukkuisemman viestin vielä takas, siihen ei ole vielä mitään vastattu. Eikä mulla ole kovin pitkät saatikka paksut hiukset... ap

Vierailija
4/22 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on AIVAN TURHA kuvitella saavansa mitään takaisin...

Been there, done that!

Mutta enpä ole sitten enää heillä käynytkään sen jälkeen.

Että tämmöinen " asiakaspalvelu" - linja heillä.

Kärsi tappiosi kuin nainen.

Mutta laitapas heille piruuttas postissa ilmoitus että teidän nurkilta ei sitten tarvi ketään siellä enää nähdäkään.

Se on ainut " ilo" minkä tulet ko tapauksessa saamaan!

Vierailija
5/22 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä itse sanoit sille kampaajalle? Mikä hemmetin " kysyin tuleeko muutakin väriä" ?! Kai sä nyt asiakkaana sanot mitä haluat? Jos olet halunnut pelkkää raitaa törkeän juurikasvun päälle en voi mitenkään uskoa, että kukaan kampaaja olisi niin idiootti, etteikö sanoisi siihen jotain... Jos olet vielä " oletko nyt ihan tosissasi?" jälkeen halunnut vaan niin eihän se kampaajan vika ole? Asiakashan sen määrittelee mitä haluaa. Jos vaan istahdat tuoliin ja odotat, että kampaaja lukee ajatuksesi niin et voi kovin kummoista odottaakaan.

Ja hinnoista voit vilkaista ihan vaikka hairstoren nettisivuilta. On kyllä paksua paskaa tulla väittämään yli satasen hintoja kun meistä kuka tahansa voi tarkistaa netistä, että hinta kahdella värillä pk-seudulla on 96e ja muualla Suomessa vielä halvelmpi.

En ole kyllä ikinä kuullut mistään vastaavasta, " hei siin piti olla kaksi väriä, kai, tai en mä tiiä, tai siin oli vaan yks, mut oliko se ok, vai, vai, tuntuu kalliilta, mut en mä näistä tiiä" . Mitä kitinää! Ota nyt aikuinen ihminen itse vastuuta vähän itsestäs.

Palautetta olet saanut hairstorelta ihan sen mukaan mitä olisin itsekin sulle sanonut. Kuulostat niin epämääräiseltä ja ei-uskottavalta, että olisin myös vastannut, että juu juu, on juteltu työntekijöiden kanssa jne. Lahjakortteja tms. yrittää varmaan moni eikä niitä nyt ihan tämän perusteella ole syytä jakaa...

Vierailija
6/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ilmeisestikään ole pääkaupunkiseudulta...

En ole vuosikausiin kuullut KENENKÄÄN tuttavapiirissäni saaneen minkäänlaisia tuplaväri-leikkauksia alle satasen... Yleensä menee ikävä kyllä reippaasti yli.

120 on ihan normaalihinta väristä, raidoista ja leikkauksesta. Lyhyehköihin hiuksiin.

Tervetuloa tutustumaan!

Ja kos jostain oikeasti saat alle satasen, käytkö vinkkaamassa tänne palstalle, please...

Vierailija
7/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

21; kyllä pk-seudulta saa hyvinkin monivärin ja leikkauksen alle satasella jos ei nyt puhuta ihan keskusta-hinnoista.

Vierailija
8/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mä olisin halunnut raidat, niin olisin sen kyllä osannut sanoa. Niinkuin jo mainitsin, en ole koskaan kampaajalla värjännyt hiuksia, niin ei tod. ollut aavistustakaan siitä miten sellainen (kuvassa) oleva väri tehdään. Ja joo, se on just noi paketti nro 4. ap

Vierailija
9/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo ennen käynyt ja on muutenkin " tietämätön" , niin kyllä ammattilaisen täytyy opastaa ja neuvoa siinä asiassa sitten. Tosi huonoa palvelua ollut... Ja kyllä, mulla maksaa Oulussa leikkaus&värjäys 140e. Että ei oo mitään pelkkiä Helsingin taksoja. Siis teille, jotka niitä ihmettelitte.

Vierailija
10/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja on Helsingissä ( ei keskustassa).

Vierailija
11/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin just pienessä viihtyisässä Vantaalaisessa kampaamossa . Leikkaus ja 2 väriä maksoi 72¿ ja oli tosi tyytyväinen lopputulokseen. Pitääkö sitä aina mennä niihin kaikista kalleimpiin paikkoihin?

Vierailija
12/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että näyttämästäsi kuvasta sai käsityksen, että haluat juuri raitoja kerroksittain.

Vierailija
13/22 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse kävin just pienessä viihtyisässä Vantaalaisessa kampaamossa . Leikkaus ja 2 väriä maksoi 72¿ ja oli tosi tyytyväinen lopputulokseen. Pitääkö sitä aina mennä niihin kaikista kalleimpiin paikkoihin?

Vierailija
14/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se just tarkottaa.

Vierailija
15/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairstore kyseessä. Muutenkin tuntu tosi välinpitämättömältä se koko kampaaja, lopuks vaan kuivas hiukset. Ei laittanut mitään lakkaa ja naama oli mulla täynnä hiuksen pätkiä. ap

Vierailija
16/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän liikkeessä on hinnastossa väjäys hinta ja jokaiseen lisäväriin + 5¿.

parturi-kampaaja

Vierailija
17/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taa. ja jos et ole muutenkaan tyytyväinen lopputulokseen niin mene ihmeessä tekemään reklamaatio..

parturi-kampaaja

Vierailija
18/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vielä, että tuleeko tähän jotain muutakin väriä, niin sano vaan että ei. Moniväristä siis olisin halunnut, ja hinta tuli sen mukaan (leikkaus+väri 136¿). Kun en aiemmin ole kampaajalla värjännyt, niin en osannut ajatella asiaa silloin eilen... nyt vasta tänään aloin miettii tota. ap

Vierailija
19/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Hairstore on vielä aika rupuinenkin. Itse käyn ihanassa salongissa kisoissakin menestyneellä kampaajalla ja moniväri (eli oikeesti 2 väriä) + leikkaus on 120 ¿. Ja siis Helsingissä.

Vierailija
20/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään siellä. Mutta toi on jo törkeää että muutenkin kalliita palveluja hinnoitellaan väärin.

parturi-kampaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän