Mitä meinaa kampaajalla " monivärivärjäys" ?
Mulle tehtiin sellainen, ja hinta tuli myös sen mukaan. Mut ei kyllä laitettu kuin yksi väri. Oman pohjan päälle (jossa kiva juurikasvu) raitoja kerroksittain... Joo, oon ihan uuno näissä asioissa enkä tajunnut heti koko juttua kysyä. Enkä kyllä myöskään saanut sitä väriä mitä olisin halunnu =( Piti just oma pohjaväri saada pois.
Kommentit (22)
Vierailija:
Toivottavasti vastaavat. Jotenkin vaikea " vaatia" mitään kun en tosiaan tiedä mitä näihin yleensä kuuluu. Mitä luulette, että vastaavat sieltä? Ei mulla tietty mitään kuittia ole, ei mielestäni edes tainnut antaa. Pitäiskö tuosta saada joku korvaus? ap
kyseeseen rahallinen korvaus tai tuotteilla hyvitys. se on aika lailla neuvottelu kysymys. Mutta lähtökohta pitisi olla se että ASIAKAS ON TYYTYVÄINEN! Jasitten tuohon muuhun hinnoitteluun... hairstoressa on tietokone kassakoneet. sieltä näkyy kyllä mitä sulta on veloitettu ja asiakaskortti. Kun kysyvät kuittia niin sanot ettei sulle edes annettu sellaista. Joka tapauksessa, mun mielestä, olet oikeutettu jonkinlaiseen korvaukseen.
Mutta ole lujana asian kanssa, älä vain tyydy pelkkiin pahoitteluihin. sulla on oikeus saada väristä sellainen kuin halusit. Ja monovärjäyksen perusteet taisinkin jo kertoa aiemmissa viesteissä.
Parturi-kampaaja
Toivottavasti vastaavat. Jotenkin vaikea " vaatia" mitään kun en tosiaan tiedä mitä näihin yleensä kuuluu. Mitä luulette, että vastaavat sieltä? Ei mulla tietty mitään kuittia ole, ei mielestäni edes tainnut antaa. Pitäiskö tuosta saada joku korvaus? ap