Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsilla erikseen koulu- ja kotivaatteet?

Vierailija
21.02.2008 |

Yllätyin kun lapseni kertoi, että hänen kaverillaan on erikseen koulu- ja kotivaatteet. Meidän lapsi kyllä käyttää samoja vaatteita koulussa ja kotona, miten teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa farkut ja joku parempi paita, kotona verkkarit, lököhousut tms. ja kuluneempi paita... Samoin toimin nyt aikuisena työelämässä, eli töissä siistit työvaatteet ja kotona kotivaateet. Ja luulen, että omille lapsilleni opetan saman. Nyt ovat päiväkodissa ja siellä samoissa olovaatteissa kuin kotonakin.

Vierailija
2/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin vaihdan vaatteet kotiin tulon jälkeen. Ja kotivaatteiden ei todellakaan pidä olla kulahtaneet verkkarit sarjaa, mutta mukavat päällä. Itse olen usein aamutakissa/pyjamassa (joita en käytä ikinä nukkuessa, nukun alasti) tai jossain trikoopaidassa tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kotivaatteissa ei kyllä ihmisten ilmoille mennä =D

Koulussa on välillä joku " parempi" tunika ja farkut tms, missä ei sitten kotona ole niin kiva sisällä leikkiä ja oleskella eikä mene pihallekaan rymyämään samoissa.

Ei aina siis vaihdeta toisiin mutta on joitain selkeästi kotivaatteita ja joitain mitä ei tule kotona pidettyä vaan " parempina" .

Vierailija
4/6 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kun lapseni kertoi, että hänen kaverillaan on erikseen koulu- ja kotivaatteet. Meidän lapsi kyllä käyttää samoja vaatteita koulussa ja kotona, miten teillä?

Mä käytän töissä työvaatteita ja kotona laitan olohousut päälle mutta paitaa pidän kyllä saman töissä ja kotona

Vierailija
5/6 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.

Vierailija
6/6 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jo sen takia että itse olen allerginen ja pysyy näin koulukavereiden lemmikkien karvat paremmin aisoissa.

Koulussa on myös vähän siistimpiä vaatteita. Kotona voi pitää esim paitaa missä on pieni kestotahra ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä