Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Miten saan lopetettua Luukku-sähköpostin?

Vierailija
21.02.2008 |

Se tulee koko ajan roskapostia täyteen ja kaiken lisäksi huomasin, että osa roskapostista on kirjoitettu minun luukun osoitetta käyttäen! arvatenkin minun osoitetta käytetään nyt tuhansien roskapostien lähettämiseen. Kiva juttu...

Jos lopetan luukkuni, niin jatkuuko minun vanhan osoitteen roskapostien lähettämiseen käyttö joidenkin muiden taholla?

En löytänyt luukusta sitä kohtaa, jossa saisin koko hiivatin sähköpostin olemattomaksi, voisko joku auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei käytetä esim kolmeen kuukauteen.

en tiedä mikä on luukun systeemi.

Vierailija
2/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin eroon tästä sähköpostista juuri tuon takia, että mun sähköpostitunnuksella joku lähettelee roskapostia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu

Ystävällinen puhelintukemme vastaa numerosta 0300 8003.

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9-20 (lauantaisin ja sunnuntaisin suljettu). Puhelun hinta on 0,98 ¿/min+pvm. Huom: Jonotusaika on puheluteknisistä syistä maksullinen.

Vierailija
4/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ILMAINEN sähköposti, pety sen käyttöön ja varsinkin kaikkeen siihen roskapostiin, mitä se EI suodata ja jos haluat eroon koko roskasta, niin soita asiakaspalveluun, jossa jonotat ties kuinka kauan ja maksat siitäkin.

En muuten aio soittaa, kun en edes asu Suomessa eli puhelun hinta hipoisi pilviä.

Great.

Vierailija:

Asiakaspalvelu

Ystävällinen puhelintukemme vastaa numerosta 0300 8003.

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9-20 (lauantaisin ja sunnuntaisin suljettu). Puhelun hinta on 0,98 ¿/min+pvm. Huom: Jonotusaika on puheluteknisistä syistä maksullinen.

Vierailija
5/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkän aikaa käymättä siellä ja nyt en sinne enää pääse. On siis ilmeisesti poissa käytöstä. Muistelen että tuo 3kk on se aika kun se menee pois käytöstä jos sinne ei kirjaudu.

Vierailija
6/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoittaako se, että mun osoitteella todellakin lähetellään muillekin roskapostia?

Vierailija
7/8 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin pitkän aikaa käymättä siellä ja nyt en sinne enää pääse. On siis ilmeisesti poissa käytöstä. Muistelen että tuo 3kk on se aika kun se menee pois käytöstä jos sinne ei kirjaudu.

Vierailija
8/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mun luukku on suljettu jostain muusta syystä. Ei ole kauan aikaa kun se vielä toimi, nyt en enää sinne pääse. Salasanan muistan varmasti oikein. -6