Jos tulee puhetta naisen lyömisestä (mies lyö) niin mieheni
sanoo sen olevan väärin ja jatkaa MUTTA sanalla.
Tuo mutta kertoo liikaa, löytää aina oikeuden lyömiselle.
Kohta menen jatkamaan natkutusta (hänen mielestään) samasta aiheesta.
Suututtaa tosi paljon, mitä voin hänelle sanoa?
Ei ole mitään MUTTAA!
Kommentit (9)
Joskus ei vaan kannata ärsyttää ja nalkuttaa tahallaan. Ymmärrän miestä oikein hyvin, jos nainen huitaisee ensin ja vielä nalkuttaa loputtomasti päälle. Ei lyöminen ole oikein, mutta kyllä ihmisellä pitää olla jotain itsesuojeluvaistoakin.
En vittuile. Mielestäni asiasta täytyy keskustelle.
2:nen taidat myös käyttää tuota mutta sanaa kun toimit väärin ja haet oikeutusta teoillesi. ap
Pahoinpitely on yleisen syytteen alainen rikos, nykyään myös perheen sisällä. Jos lyö perheenjäsentään, iästä ja sukupuolesta riippumatta, on aiheellista joutua syytteeseen. Ei mitään muttia.
Ajattelitko nalkuttaa ja haastaa riitaa aiheesta, kunnes miehesi sanoo että olen aivan samaa mieltä kanssasi. Pelkäätkö että miehesi lyö sinua vai täh?
Muttia en löydä minäkään lyömiseen. Olen kasvanut perheessä, jossa isä kohteli äitiä väkivaltaisesti. Ja vanhempi veljeni elää samalla mallilla. Itse olen sanonut aikoinaan miehelleni vain sen, että jos kerran lyö niin siihen päättyy eikä mitään välimuotoja asiassa ole.
Kerroin ihan ekoina viikkoina miehelleni,että tämä on minun linja myös.
Kun oli esittänyt tuollaisen MUTTA kommentin jostain tuttavastaan.
Siis "Minua lyö mies vain yhden kerran". Tyttärestä ei sit sanonut mitään; minua pahoinpideltiin vähintään viikottain kun olin 10-16 v, mutta äitini EI MUISTA näin tapahtuneen?!?
Erosi kyllä isästäni, minun kannaltani n. 20 v liian myöhään.
MUTTA olen sitä mieltä että jos vaikka nainen käy käsiksi ja lyö ensin niin miehen takaisin lyöminen on "hyväksyttävämpää". Enkä tarkoita mitään hakkaamista vaan yksi lyönti jotta loppuu sen toisen pahoinpitely. Emme ole väkivaltaisia mieheni kanssa mutta jos jostain syytä löisin miestäni niin varmaan hän tinttaisi takaisin. Tuskin sitä tilannetta koskaan tulee ja jos tulisi erottais varmasti heti.
Jos miehesi löytää oikeutta lyömiseen, sehän voi vaikka hutkaista sinua jos sille oikein nalkutat lyömisestä mitä ei käsitykseni mukaan ole vielä tehnytkään...