Surkein koskaan näkemäsi elokuva?
Mikä elokuva on ollut niin hirvittävän huono, että muistat sen ikuisesti silkan surkeutensa vuoksi?
Kommentit (279)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Inglorious bastards. Kaikki jenkkien ja brittienkin romanttiset komediat, erityismaininta Hugh Grant leffoille (paitsi Maurice, joka ei komedia olekaan)
Täytyy tuosta Pulpista sanoa, että visuaalisesti ja tehokeinollisesti siinä on kauniita kohtia, Tarantino ei tosiasiassa tarjoa juuri mitään uutta, paitsi visuaalisesti hyvännäköisesti väkivaltaa. Minuun ei toisten tappaminen uppoa, niin sen vuoksi en leffastakaan pidä. Ärsyttävää Tarantinon fanittajissa on se, ettei sinulla saa olla mielipidettä ja olet väärässä (miten voit olla väärässä taidetta tulkitessasi?) Älkää ottako kaikkea niin henkilökohtaisesti
[/quote]
Mielipiteitä saa olla, mutta elokuvantekijänä esiintyvä ihminen antaa todella harrastajamaisen, lahjattoman ja puusilmäisen kuvan itsestään, mikäli sanoo, että väkivalta olisi sellainen ilmiö, jota ei saisi elokuvan keinoin tutkia.
[/quote]
No näinpä näin. En ole elokuvantekijä, mutta silti minulla on oikeus sanoa, etten Pulpista pitänyt. Se, että sinä yrität mitätöidä mielipiteeni väittämällä, että tällaisen mielipiteen esittäjä on harrastajamainen jne. ei ole kovin älykästä tai suvaitsevaa. Ymmärrän mm Picasson Guernican merkityksen ja merkityksettävyyden mm ajallisessa konteksti, mutten siitä silti henkilökohtaisesti pidä. En ole koskaan jaksanut sellaisia ihmisiä, joilla on kova tarkoitus päteä ja julista oma mielipiteensä ainoaksi oikeaksi niin viinin, taiteen, musiikin tai elokuvien saralta.
Varhaisteinä tädin kanssa leffateatterissa kärsitty Minun Afrikkani. Jeesus se oli tylsä, jäi mieleen varsinaisena pitkäpiimäisyyden ylistyslauluna. Enkä aio ikinä uudelleenkatsoa, olkoonkin vaikka kuinka arvostettu raina.
Uusimmista jäi mieleen joku futuristinen seikkailu, jossa pääosassa Scarlett Johansson ja joku tylsä jannu. Ensimmäistä kertaa elämässäni toivoin todella, että päänäyttelijäpari kuolisi leffassa äärimmäisen kituliaasti, sen sorttista paskaa se oli.
"Vuohia tuijottavat miehet" EI EIEI tämä kuulu surkeiden elokuvien ketjuun!! :o
Aivan loistava leffa!!
vrt. Huono leffa= Anakonda, High School Musical jne.
Funny Games (2007) VITTU MITÄ PASKAA!! Silloin kun näin ton leffan olin vihainen varmaan viikon kun oli niin surkea.
Human centipede on kans aika... mielenkiintoinen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Inglorious bastards. Kaikki jenkkien ja brittienkin romanttiset komediat, erityismaininta Hugh Grant leffoille (paitsi Maurice, joka ei komedia olekaan)
Täytyy tuosta Pulpista sanoa, että visuaalisesti ja tehokeinollisesti siinä on kauniita kohtia, Tarantino ei tosiasiassa tarjoa juuri mitään uutta, paitsi visuaalisesti hyvännäköisesti väkivaltaa. Minuun ei toisten tappaminen uppoa, niin sen vuoksi en leffastakaan pidä. Ärsyttävää Tarantinon fanittajissa on se, ettei sinulla saa olla mielipidettä ja olet väärässä (miten voit olla väärässä taidetta tulkitessasi?) Älkää ottako kaikkea niin henkilökohtaisesti
[/quote]
Mielipiteitä saa olla, mutta elokuvantekijänä esiintyvä ihminen antaa todella harrastajamaisen, lahjattoman ja puusilmäisen kuvan itsestään, mikäli sanoo, että väkivalta olisi sellainen ilmiö, jota ei saisi elokuvan keinoin tutkia.
[/quote]
No näinpä näin. En ole elokuvantekijä, mutta silti minulla on oikeus sanoa, etten Pulpista pitänyt. Se, että sinä yrität mitätöidä mielipiteeni väittämällä, että tällaisen mielipiteen esittäjä on harrastajamainen jne. ei ole kovin älykästä tai suvaitsevaa. Ymmärrän mm Picasson Guernican merkityksen ja merkityksettävyyden mm ajallisessa konteksti, mutten siitä silti henkilökohtaisesti pidä. En ole koskaan jaksanut sellaisia ihmisiä, joilla on kova tarkoitus päteä ja julista oma mielipiteensä ainoaksi oikeaksi niin viinin, taiteen, musiikin tai elokuvien saralta.
[/quote]
Sitähän sinä itse juuri teet.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Inglorious bastards. Kaikki jenkkien ja brittienkin romanttiset komediat, erityismaininta Hugh Grant leffoille (paitsi Maurice, joka ei komedia olekaan)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä en ole ilmaissut mitään muuta kuin mielipiteeni, johon minulla lienee oikeus ilman, että minun täytyy nimittää toista eriävän mielipiteen vuoksi typeräksi.
Gummo on niin ylihypetettyä paskaa.. On se vaan kato niin coolia tykätä tästä leffasta.....
Spring Breakers on puistattavan huono.
No kaikki Korinen leffat. On semmosta tekotaiteellista skeidaa että pää hajoaa.
Lordin elokuva Dark Floors. VMP!
Japanilainen alkuperäinen versio Ring-elokuvasta eli Ringu. Oli niin tylsä, että nukahdin kolme kertaa, pakotin itseni katsomaan sen loppuun. Sen katsomisessa meni hermot. Näitä japanilaisita tylsiä kauhuelokuvia riittää.
Nekromantik. Hyviä kohtauksia mutta tylsä juoni. Tykkään vauhdikkaammasta juonesta. Vitutus kasvoi kun joutuu odottamaan. Silti katsoin jatko-osan.
Hollywood tuottaa pahempaa roskaa vuosittain, katson vain ne jotka voittavat palkintoja. Aina nekään ei pidä paikkaansa, esim. slummien miljönääri, cidade de deus / city of god.
Liquid sky tai jotain sinne päin. valuva taivas. ihan kamala paska. ja kellopeliappelsiini, ehkä vielä paskempi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Inglorious bastards. Kaikki jenkkien ja brittienkin romanttiset komediat, erityismaininta Hugh Grant leffoille (paitsi Maurice, joka ei komedia olekaan)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä en ole ilmaissut mitään muuta kuin mielipiteeni, johon minulla lienee oikeus ilman, että minun täytyy nimittää toista eriävän mielipiteen vuoksi typeräksi.
[/quote]
Itsehän sinä tuolla aiemmin moitit Tarantinon faneja ärsyttäviksi. Katso peiliin, besserwisser.
Gozilla, vai miten lue kirjotetaan..:D aivan surkee
Gozilla, vai miten lue kirjotetaan..:D aivan surkee
Snakes on the plane. Ei ole huononpaa.
Joku Grimmin veljekset. Täyttä potaskaa koko raina.
Kaikki suomileffat, joissa pääpaino on aina nussimisessa ja tappelemisessa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:23"]Snakes on the plane. Ei ole huononpaa.
[/quote]
Sehän oli tarkoituksella tehty sellaiseksi. Ironista, näet.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:28"]
Hei me lennetään.
Voi jumankekka kun on yhteen elokuvaan saatukin mahdutettua kaikki jenkkihuumori. Ei naurattanut ei.
[/quote] edes ne hyppivät rinnat....?
[/quote]
En muita mitään hyppiviä rintoja. Siinä vaiheessa kun autopilotti oli puhallettava nukke olin valmis tekemään mitä tahansa päästäkseni pois.
Vaan kun ei voinut. Keskellä elokuvasalia.
Ja tämä leffa on sitten vuoden huumoripläjäys jenkeissä. Anna mun kaikki kestää.