Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaiset ???

21.02.2008 |

Onko kukaan nähnyt painajaisia jo raskauden alusta?? Mulla on ollut muutamia kummia unia ja niistä ikävin oli tämä kaksosuni. Nytpä olenkin alkanut pelkäämään että entäpä jos vauvoja onkin masussa kaksi.

Ultraan on vielä aikaa mutta tuntuu että kuolen siihen paikkaan jos vauvoja on kaksi. Mies ei ymmärrä pelkoa kun hänestä se on niin harvinaista.

Eihän tuo tietenkään mitenkään selviä kuin odottamalla siihen ultraan asti. Vai?? Selviääkö verikokeissa mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise asiassa kaikissa raskauksissani olen nähnyt ihan karmeita painajaisia jo ennen plussaamista. Niistä olenkin aavistellut, että jos olen raskaana. Unet ovat olleet kyllä ihan todellisuudesta irrallisia, joten tuskin sinullakaan enneuni on kysymyksessä. Ja kyllähän raskauteen ihan oikeasti suurempiakin pelonaiheita liittyy, kuin mahdollinen kaksosraskaus.

Terveisin popz (rv 36 + 2)

Vierailija
2/2 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä/ sairaampia unia raskausaikana. Esikoisen kanssa enemmän kuin nyt tämän kanssa.

Kaksoset selviää ultrassa.. Yksityisellä voi käydä ennen tuota np ultraa varmistamassa jos haluaa.

Ei kannata miettiä, surra, pelätä etukäteen! Jos masussa on kaksoset, niin on vielä aikaa totutella ajatukseen! Ja kyllä kaikesta selviää!!!

Usko pois, ihminen venyy kummasti:)

Jos on ensimmäisestä lapsesta kyse niin elämä muuttuu muutenkin niin paljon, ei osaa kuvitellakkaan muutosta kunnolla etukäteen :)

Onnea odotukseen :) ja toivotaan että näkisit pian positiivisempia unia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla