Miehelläni on ollut n. 100 naista ennen minua. Häiritsisikö se sinua jos olisit minä?
Eli mies on nuoruudessaan elänyt aika villiä elämää, naisia on ollut reilusti (myönsi todellisen määrän minulle vasta parin vuoden seurustelun jälkeen).
Kumma kyllä asia ei häiritse minua, en tiedä miksi. Pitäisiköhän sen häiritä? :)
Kommentit (53)
Miehellä on siis ollut noita panoja paljon. Kuinkakohan monen kanssa on ennen sinua seurustellut vakavasti ? Asunut yhdessä tai ollut naimisissa ?
Tuosta voisi päätellä, että ehkä ei osaa tyytyä yhteen seksikumppaniin.
ja tapaamisemme jälkeen muita naisia ei (tietääkseni?) ole ollut.
Mies on tosiaan elänyt hurjaa menneisyyttä, mutta seurustellutkin vakavasti pariin otteeseen ennen tapaamistamme. Nyt yhteistä elämää takana 10 vuotta ja en osaa edes kuvitella miten mieheni on voinut olla sellainen. Sanoo itse että hänellä oli "sairas" kausi jolloin ajatteli vain seksiä ja halusi joka ilta uuden naisen. Seurustelusuhteissaan ei kuitenkaan ole pettänyt.
Mies on ihana aviomies ja todella hyvä isä lapsillemme. Välillä tuntuu että mies on nuorena ollut aivan eri ihminen mitä nykyään.
ap
hyi yäk, mitä tauteja silläkii on. Kaikki taudit ei näy testeissäkään heti.
Mutta testeissä näkyvät on kyllä testattu jo aikoja sitten.
ap
sillä tietäisivät suhtautumisenne.
Sata ei edes ole mikään älyttömän paljon!
onko miehesi luotamuksen arvoinen. Ilmeiseti on.
sillä tietäisivät suhtautumisenne.
Sata ei edes ole mikään älyttömän paljon!
ennen nykyistäni,ja kyllä häneen täysin tyydyn,on ylivoimaisesti parhain petipuuhaaja :) ei pitäisi miehen noinkin pieni määrä edellisiä kumppaneita häiritä.Ja nehän on osa menneisyyttä,joten so what?
p.s.taudeilta säästyy käyttämällä kortsua,jossette tiedä.
mun mies ei ole ollut kuin mun kanssa silleen. ollaan seurusteltu nuoresta.
sitoutua. Silloin häiritsisi jos olisi vaara että mies olisi edelleen seksikoulussa useisiin naisiin.
Kyllähän noita panoja sinkuille kertyy...
jota ei voi "joillain antibiootilla parantaa" Sen saa vain seksissä ja nainen valitettavasti mieheltä, joka on nainut kaikkialla. Ekaa kertaa seksiä harrastava tyttö voi saada sen ympäriämpärinaineelta mieheltä. Tyttö voi saada myöhemmin kohdunkaulansyövän. Ja kuolla siihen.
se leviää käsien kautta ja ruoan kautta.
jäädä huomenna auton alle,saada jonkun muun kymmenistä syövistä,voi katketa verisuoni päästä,saada sydänkohtauksen yms.Hei haloo.
on välttynyt alapään viiruksilta.
missään vaiheessa suhdettamme ei ole tullut sellainen olo ettenkö luottaisi. Mies myöskin selvästi katuu nuoruuttaan, ja häpeilee tuota naisten määrää. Minullekin tosiaan kertoi totuuden vasta myöhemmin. Tosin tuo nyt ei ole sellainen fakta mikä kannattaisikaan tuoda esille ensitreffeillä...
Ajattelen toisaalta myös niin että kun on 100 naista kokeillut ja elänyt villiä elämään, niin tuskin tulee myöhemmin mitään 4- tai 5-kympin villityksiä että pitääkin saada "elää".
Itseäni kyllä tosissaan hirvittäisi elää suhteessa jossa minä olisi miehen ainut seksikumppani ikinä! Takuulla tulisi jossain vaiheessa tarve kokeilla muitakin naisia!
Ja kai minulla on hyvä itseluottamus kun tosiaan ajattelen olevani paras koska mieheni on minut valinnut! Enkä nyt tarkoita vain seksiä. Mies toisaalta omalla käytöksellään minua kohtaan kohentaa itsetuntoani.
ap
häiritsisi se jos olisi vanhempikin mies. 100 on TODELLA paljon, ja kertoo miehestä mun mielestä ihan riittävästi: tykkää paneskella ketä tahansa keltä heruu, arvostaa naisia vain panomielessä, käyttää vapaa-aikaansa naisten metsästämiseen jne jne. Mutta pääasia että sua ei haittaa.