Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ollut n. 100 naista ennen minua. Häiritsisikö se sinua jos olisit minä?

Vierailija
22.11.2008 |

Eli mies on nuoruudessaan elänyt aika villiä elämää, naisia on ollut reilusti (myönsi todellisen määrän minulle vasta parin vuoden seurustelun jälkeen).

Kumma kyllä asia ei häiritse minua, en tiedä miksi. Pitäisiköhän sen häiritä? :)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lopetin laskemisen 50:n jälkeen ja miehelläni on ollut suunnilleen saman verran naisia (ehkä vähän vähemmän kuin minulla miehiä).

Ei niillä panoilla, joiden nimiä ei edes muista ole mitään merkitystä. Ne eivät vaikuta kuin positiivisesti nykyiseen vakituiseen suhteeseen: on koettu ja nähty tarpeeksi, nyt voi olla tyytyväinen valintaansa eikä tarvitse lähteä etsimään mitään kokemuksia, jotka ovat jääneet muka kokematta.

Ennemmin olisin huolissani, jos mieheni ei olisi ollut kuin muutaman naisen kanssa. Koko ajan pelkäisin, että sen tekee mieli kokea jotain muuta...

Vierailija
22/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:se jolla about 30 miestä ennen nykyistä miestäni,lasteni isää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiin kondylooma jo ennen kuin tapasin mieheni, joten peli on enivei menetetty... :) No tietenkään ei voi tietää mikä viruskanta minulla oli ja onko mieheni tarttutanut minuun jonkin toisen, mahdollisesti syövälle altistavan kannan. Mutta elämä on!

Olen kyllä hyvin mustasukkaista tyyppiä, mutta en osaa olla menneistä naisista mustasukkainen.

ap

Vierailija
24/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla tuntuu olevan hyvin samanlainen ajatusmaailma kuin itselläni. Tosin minulla on ollut miehiä vain 5. Mutta sekin johtuu osaksi siitä että kypsyin fyysisesti ja seksuaalisesti tosi myöhään, toisin sanoen aloitin seksielämän vasta vähän vajaa 20-vuotiaana.

ap

Vierailija
25/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä tosissaan hirvittäisi elää suhteessa jossa minä olisi miehen ainut seksikumppani ikinä! Takuulla tulisi jossain vaiheessa tarve kokeilla muitakin naisia!

ap

Nimittäin hyvin usein näillä, joilla on useita irtosuhteita takana, on aika matala kynnys hakea yhden illan seuraa. Sen sijaan jos mies on vain yhtä kokeillut, niin kynnys on varmasti korkeampi. Uskon, että villiä paneskelunuoruutta viettänyt mies voi tavallaan "vanhasta tottumuksesta" ajautua yhden illan suhteisiin satunnaisesti jatkossakin. Kun taas vain yhden kanssa olleelta se vaatisi tiettyä "rajan ylitystä", enemmän tiedostamista ja harkintaa.

Vierailija
26/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatte syövän, kärsikää! Oliko pakko panna kakkia ukkoja paljaana tai ottaa miestä, joka on nainut 50 naista! Itsemurha!

Papilloomavirusta ei saa muuta kuin pillu-kulli -kontaktissa! Ei pesemättömistä käsistä! Sairasta!!!

Vierailija
27/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ainakin todella kivaa villissä nuoruudessani ;)

Miehenikin tykkää,kun osaan kuulemma hommat niin taitavasti...hmm..taidanpa mennä ehdottelemaan iltatohinoita hälle ;)

Vierailija
28/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatte syövän, kärsikää! Oliko pakko panna kakkia ukkoja paljaana tai ottaa miestä, joka on nainut 50 naista! Itsemurha!

Papilloomavirusta ei saa muuta kuin pillu-kulli -kontaktissa! Ei pesemättömistä käsistä! Sairasta!!!

Vierailija
29/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

exälläni oli ollut tosi paljon naisia. Sanoi lakanneensa sadan jälkeen laskemasta. Mutta ei häirinnyt. En ikinä huolisi miestä, jollen olisin ensimmäinen nainen. Minussa ei ole häivääkään opettajaa ja erityisesti sängyssä haluan, että mies tietää mitä tekee.

Vierailija
30/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi muutenkin sellainen miinuspuoli. Mutta ei kovin vakava sellainen jos muuten asiat kunnossa.

Vierailija
31/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ilman kondomia.

Mitä voimme tästä päätellä? Pysykää neitsyinä kuolemaanne asti niin ette kuole kohdunkaulansyöpään (vaan johonkin paljon vaikeammin havaittavaan ja hoidettavaan syöpään).

ap

Vierailija
32/53 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja,että ihan mies on iloinen ku olet niin taitava sängyssä! Yrjöttää. Siitä saastaisesta pillustasi synnytit lapsesi, niinkö?

Vierailija
33/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

papilloomaviruslajit voi saada myös muutoin kuin seksikontaktissa.

Vierailija
34/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPV eli ihmisen papilloomavirus on sukupuoliteitse leviävä virus. Sukupuoliyhteydessä tarttuvia virustyyppejä on yli 20. Osa näistä virustyypeistä aiheuttaa kondyloomia eli visvasyyliä. Eräät toiset papilloomavirustyypit voivat aiheuttaa kohdunsuun solumuutoksia ja myöhemmin kohdunkaulansyöpää. Papilloomavirus on tärkein syy kohdunkaulansyövän synnyssä. Siksi kannattaa käydä säännöllisesti papa-kokeissa.

Vierailija
35/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, etten olisi... Tietäisi, että meillä on oikeasti aika hyvää seksiä, mutta mistä se mitään tietäisi kun ei ole vertailukohtia. Eikä siis kokemustakaan... olisi ihan hyvä jos ei olisi tarvinut kaikkea opettaa...

Vierailija
36/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat.

Vierailija
37/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPV eli ihmisen papilloomavirus on sukupuoliteitse leviävä virus. Sukupuoliyhteydessä tarttuvia virustyyppejä on yli 20. Osa näistä virustyypeistä aiheuttaa kondyloomia eli visvasyyliä. Eräät toiset papilloomavirustyypit voivat aiheuttaa kohdunsuun solumuutoksia ja myöhemmin kohdunkaulansyöpää. Papilloomavirus on tärkein syy kohdunkaulansyövän synnyssä. Siksi kannattaa käydä säännöllisesti papa-kokeissa.

Sitä en käsitä, miten te voitte kuulostaa niin ylpeiltä noista kymmenistä seksikumppaneistanne? Eikö sitä seksiä opi harrastamaan ellei paneskele usean miehen kanssa? Mitä "parempaa" teidän miehet muka saa kun olette panneet ennen häntä montaa? Mistä minun mieheni jää nyt paitsi, ja mistä minä olen jäänyt paitsi kun en ole kerryttänyt noita yhdenyön juttuja? Voi huoh!

Vierailija
38/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nykyistäni,ja kyllä häneen täysin tyydyn,on ylivoimaisesti parhain petipuuhaaja :) ei pitäisi miehen noinkin pieni määrä edellisiä kumppaneita häiritä.Ja nehän on osa menneisyyttä,joten so what?

p.s.taudeilta säästyy käyttämällä kortsua,jossette tiedä.

Vierailija
39/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllypyllyjä harrastamassa seksiä kymmenien miesten kanssa...

Vierailija
40/53 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastavat seksiä satojen ihmisten kanssa, myös avioliittonsa aikana. Miehellä luku on kolminumeroinen ja ei ala ykkösellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme