Lue keskustelun säännöt.
Millainen paikka Seinäjoki on asua?
Kommentit (2)
Kauppoja, palveluita, viihdykettä on ihan kohtuullisesti tarjolla ainakin niihin verrattuna. Kokoonsa nähden eläväinen paikka, koska vetää ympäristökuntien väkeä ostoksille ja viihteelle.
Itse kuitenkin muutin pois heti lukion käytyäni isompaan kaupunkiin.
Ei-pohjalaisella saattaa olla vaikeuksia sopeutua paikallisväestön mielenlaatuun. :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Iloisia, elämänmyönteisiä, ystävällisiä ihmisiä.