Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Seinäjoki on asua?

Vierailija
20.02.2008 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia, elämänmyönteisiä, ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoja, palveluita, viihdykettä on ihan kohtuullisesti tarjolla ainakin niihin verrattuna. Kokoonsa nähden eläväinen paikka, koska vetää ympäristökuntien väkeä ostoksille ja viihteelle.



Itse kuitenkin muutin pois heti lukion käytyäni isompaan kaupunkiin.



Ei-pohjalaisella saattaa olla vaikeuksia sopeutua paikallisväestön mielenlaatuun. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi