Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINKKEJÄ: vauva tulee, haluan pitää suhteeni kunnossa!?

Vierailija
22.11.2008 |

Eli antakaa hyviä vinkkejä miten saamme miehen kanssa myös parisuhteen pysymään kunnossa vauvan tulon jälkeen.. :) En halua sellaista, että molempien läheisyys menee vain vauvalle, seksi loppuu, minä lössähdän täysin äitirooliini ja mies etääntyy meidän symbioosista vauvan kanssa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteen kunnossapitoon tarvitaan teitä molempia. Otsikkosi luettuani mietin, oletko näitä joiden mielestä se on vain naisten velvollisuus.

Siis, että äiti hoitaa lapset ja kodin ja vielä parisuhteen hoitaminenkin jää hänen vastuulleen. Ei näin!

Teidän molempien täytyy ymmärtää, että vauva tarvitsee teitä, hän tarvitsee teitä enemmän kuin koskaan. Tulee aika, jolloin saatte enemmän kahdenkeskisiä hetkiä, mutta pikkuvauvan kanssa pitää vaan yrittää sinnitellä. Loppujen lopuksi se aika on niin lyhyt. Jos te molemmat pidätte huolta myös toisistanne, niin eiköhän kaikki mene ihan hyvin. :)

Vierailija
22/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuvoiteella ja ovestin-puikoilla - ovat olleet parisuhteemme pelastus imetysaikana ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi heti kun paikat antaa myöten, vaikkei niin huvittaisikaan.

Siinä saattaa nimittäin mennä kuukausia ja kuukausia ettei "huvita", vauva on maailman kaikista tärkein.

Vierailija
24/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä sen kummempaa..

Meillä 3 lasta ja nyt kun kuopus on 10kk niin alkaa taas parisuhde tuntumaan paremmalta.. Välillä on mennyt todella huonosti, kun kumpikin on valvonut vauvan tai muiden lasten takia.. Läheisyys menee meillä tasapuolisesti kaikille lapsille ja toisillemme aina öisin, koska en ole halunnut perhepetiä ollenkaan.. (paitsi ihan pikkuvauva aikana käytännöllisyyden takia..)

Seksi ei lopu, se vain pitää pidempiä taukoja.. kunnes taas alkaa hurjempana!! :)

Ainakin minä olin niin uppoutunut esikoisen kohdalla äitirooliin ja neuvoin koko ajan kaikessa miestäni. Varmaan olin ihan kamala akka. Mutta mieheni kesti minut - onneksi.. Kävin kyllä esikoisen ollessa 4kk jo kavereiden kans baarissa tanssimassa jne.. Ja kuntoilin eli otin aikaa itseni hoitamiseen.

Mieheni ainakin hoisi meitä kumpaakin synnytyksen jälkeen, koska hg oli 80 ja olin todella heikko.. sai vaihtaa ekat vaipat jne.

Vierailija
25/26 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nuku aina kun voit

- jos silti väsyttää niin myönnä se ja anna myös miehen olla väsynyt

- henkisen hyvinvoinnin a ja o on se, että yrittä pitää omia arkirutiineja ja ystävyyssuhteita yllä

- ÄLÄ SUORITA!!!

- luota omaan vaistoosi äläkä stressaa ympäristön paineiden vuoksi

- rohkaise miestä olemaan isä OMALLA TAVALLAAN

Meillä ei ole lastenhoitoapua ollut ja en osaa pitää tärkeinä sellaisia asioita kuten vauva hoitoon 1x kk tms. Jos parisuhde on perseestä niin ei yksi ilta kuukaudessa sitä pelasta. Hyvä, rehellinen parisuhde kestää vauva-ajat ongelmitta.

Vierailija
26/26 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi