Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin kuulemasi kuolemantapaus

Vierailija
15.06.2014 |

Tuli mieleen ketjusta, jossa ap:n ukki oli kuulemma tukehtunut joulukinkkuun.. Mulla ei oo mitään lähipiiristä, muistelisin vain lukeneeni minfosta miehestä, joka tappoi itsensä sirkkeliin.

Kommentit (981)

Vierailija
721/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuoli kun kaatui auki olevan tiskikoneen päälle jossa oli puukkoja pystyssä.

Nainen jäi oman autonsa alle. Oli pysäköinyt ala mäkeen ja lähtenyt marjaa ja auto lähti vyörymään päälle.

Vierailija
722/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli vähän ennen isosiskoni syntymää. Oli ollut roskildessa festareilla, takaisin palattua bussi seurue oli joutunut tulliin. Virkaintoiset tulli virkailijat olivat tehneet sisätutkimukset kaikille, kaikille yksillä ja samoilla kumihanskoilla. Sai jonkin tulehduksen ja kuoli:/ surullinen tapaus.

Äitisi kuoli ennen isosiskosi syntymää.....?

Niin siis kyseessä on tarkemmin ottaen äitipuoleni. Nyt kun työskentelen lähihoitajana on meistä tulleet niin läheiset, että kutsun häntä äidikseni.

What? Nyt kun työskentelet lähihoitajana, on sinusta tullut niin läheinen kuolleen äitipuolesi kanssa että kutsut häntä äidiksesi? o_O

*huutonaurua*

Läheinen äitipuoli, kuollut ennen kirjoittajan isosiskon syntymää. Oot paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kalastaja ilmoitti että oikea kalastaja syö ensimmäisen kalan suoraan suuhunsa ja ahven juuttui kurkkuun ja mies tukehtui.

Vierailija
724/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuttava oli ajanut tukkirekan perässä ja rekasta oli irronnut tukki, joka oli sinkoutunut tuttavan autoon. Hän oli kuitenkin selvinnyt tästä. Noh... sitten sama juttu tapahtui uudestaan, tukkirekasta irtosi taas lastia kun ko. tuttava ajoi perässä. Sillä kertaa ei selvinnyt.

Vierailija
725/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka kuoli autokolarissa valtatie 2:lla. Tiedän myös eräänkin tuttavan tuttavan, joka kuoli sydänkohtaukseen 85-iässä.

Vierailija
726/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murha suolalla. Perhetuttu (ei suomalainen) tappoi vaimonsa pakottamalla hänet syömään suolaa. Oli vaimo oksentanut pari erää pois, sitten meni taju. Perhetuttu itse ei ollut tervejärkinen, teki vankilassa itsemurhan (jätti jopa viestin) haastamalla riitaa erään vangin kanssa, joka menetti malttinsa ja ehti iskeä perhetuttua jollain esineellä (ei kerrottu millä, epäilen itsetehtyä veistä (eli teroitettua muovilusikkaa)), perhetuttu kuoli ambulanssissa. Toinen vanki istui jo elinkautista (maassa elinkautinen josta voidaan armahtaa, mutta ennen sitä joutuu istumaan muutaman kymmenen vuotta) joten tästä oli seuraus se, että elinkautisen mahdollisuus poistettiin.

Suolalla myrkytti myös äiti pienen poikansa muutama vuosi sitten, äidillä paha 'munchhausen by proxy' eli haki huomiota sairastuttamalla poikansa tahallaan.

Vierailija
727/981 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kuoli kun kaatui auki olevan tiskikoneen päälle jossa oli puukkoja pystyssä.

Nainen jäi oman autonsa alle. Oli pysäköinyt ala mäkeen ja lähtenyt marjaa ja auto lähti vyörymään päälle.

Ensimmäinen urbaanilegendda, mun sisko väitti että oli heillä tapahtunut. Toinen urbaanilgenda on se kattolammpu, johonka vauvan pää osuu kastetilaisuudessa. Sekin tapahtunut heidän tutuille.

Vierailija
728/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset kuolivat jokseenkin täsmälleen samaan aikaan eri tavoilla eri paikoissa. Olivat jo ikämiehiä. Tämä oli jossakin Pohjolan poliisi kertoo-kirjassa.

Vierailija
729/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies joka tukehtui yrittäessään nielaista kokonaisen hampurilaisen kerralla.

Sellainen tapaus, jossa isä hyppyytti sylissään vauvaa, huoneessa jossa oli plafondi tms. jonka keskellä alas törröttävä piikki. Ei huomannut/muistanut lamppua, ja nosti lapsen sen kohdalla ylös. Piikki päästä läpi.

Huvipuistokuolemat (pojan pään irtoaminen vesiliukumäessä, Powerparkin onnettomuus, hukkumiskuolema(t) jokiajelussa veneen kaaduttua...).

Tapaus 70-luvulta, jossa sisarukset tippuivat virtaavaan jokeen ja hukkuivat kaikki.

Monet murhamysteerit, itsemurhat, itsesyttymiset ynnä muut.

Vierailija
730/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pienessä kolarissa. Turvatyyny laukesi. Mies löytyi kuolleena. Ihmettelivät miksi, kun kolari oli pieni, vauhtia vähän ja miehessä päällisin puolin ei näkynyt mitään. Tarkemmissa tutkimuksissa löytyi piippu joka oli sinkoutunut miehen suun kautta aivoihin. Oli polttanut piippua ajaessaan.

Tämä on tosi juttu. Tapahtui USA:ssa ihan ensimmäisen vuosikerran ilmatyynyjen kanssa.

Vierailija
731/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi, joka yritti sekstailla tappajavalaan  kanssa Sea Worldissa murtautumalla sen altaaseen ja työntämällä peniksensä sen ilmareikään. Tarinan mukaan valas sukelsi, mikä sai reiän supistumaan, mies jäi jumiin ja hukkui. 

Vierailija
732/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen urbaanilegendda, mun sisko väitti että oli heillä tapahtunut. Toinen urbaanilgenda on se kattolammpu, johonka vauvan pää osuu kastetilaisuudessa. Sekin tapahtunut heidän tutuille.

Rikostarinoita Suomesta? Kaatui pyörällä jos muistan oikein. Todella epämääräinen tapaus.

Vierailija
733/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset kuolivat jokseenkin täsmälleen samaan aikaan eri tavoilla eri paikoissa. Olivat jo ikämiehiä. Tämä oli jossakin Pohjolan poliisi kertoo-kirjassa.

Rikostarinoita Suomesta? Kaatui pyörällä jos muistan oikein. Todella epämääräinen tapaus.

Vierailija
734/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
735/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:36"]

20 lisää vielä yhden: lääkäri tukehtui lihapalaan lääkärien konferenssimatkalla. Laiva ja ravintola siis täynnä lääkäreitä.

Näitä sattuu. Tiedän useamman. En vain oikein usko tuohon. Itse olen hoitaja ja pelastanut vastaavassa tilanteessa olevan ihmisen. Eiköhän sieltä keittiöstä olisi puukko ja pilli löytynyt. 

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Tämä on muuten tosi juttu. Tapahtui kun vielä olin työelämässä. Olen myös hoitaja. Heimlichin otteella olivat koettaneet pelastaa, eivät ehtineet enää tehdä reikää henkitorveen.

Itse onnistuin myös potilaan pelastamaan, sekä oman lapseni.

Ohis, mutta opetelkaa Heimlich!

Vierailija
736/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:30"]

Ei erikoisin, mutta surullisin. Yh-äiti oli lähtenyt viimeisille jouluostoksille. Meni pyörällä, joten yh:n poika jäi kotiin. Kotimatkalla nainen jäi auton alle ja kuoli, autotielle oli levinnyt ruuat, laatikot, kinkku yms. sekä pojalle vielä ostetut lahjat.

Ja tarina jatkuu, että lapsi kuoli asunnossa nälkään.

No tämänyt on aivan täyttä höpöhöpöä. Kyllä tuollaiset asiat selvitetään, jos joku kuolee.

Vierailija
737/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole urbaanilegenda! Mm. nainen ja 12v poika ovat kuolleet astianpesukoneesta törröttäviin veitsiin!

Linkki:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-182547/Woman-dies-freak-dishwas…

Vierailija
738/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani lapsen koulutoveri, muistaakseni lukiota käyvä poika, oli ollut yön juhlimassa ja syystä tai toisesta mennyt aamuyöllä lehtiroskikseen nukkumaan. Juuri sinä aamuna oli tullut roska-auto tyhjentämään roskiksen.

Tämä oli karmea tapaus kyllä. Olin samassa koulussa tämän uhrin kanssa.

Vierailija
739/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murha suolalla. Perhetuttu (ei suomalainen) tappoi vaimonsa pakottamalla hänet syömään suolaa. Oli vaimo oksentanut pari erää pois, sitten meni taju. Perhetuttu itse ei ollut tervejärkinen, teki vankilassa itsemurhan (jätti jopa viestin) haastamalla riitaa erään vangin kanssa, joka menetti malttinsa ja ehti iskeä perhetuttua jollain esineellä (ei kerrottu millä, epäilen itsetehtyä veistä (eli teroitettua muovilusikkaa)), perhetuttu kuoli ambulanssissa. Toinen vanki istui jo elinkautista (maassa elinkautinen josta voidaan armahtaa, mutta ennen sitä joutuu istumaan muutaman kymmenen vuotta) joten tästä oli seuraus se, että elinkautisen mahdollisuus poistettiin.

Suolalla myrkytti myös äiti pienen poikansa muutama vuosi sitten, äidillä paha 'munchhausen by proxy' eli haki huomiota sairastuttamalla poikansa tahallaan.

Tää oli ihan sairas juttu, äiti raahasi poikaansa jatkuvasti sairaalaan itse aiheutettujen oireiden takia ja päivitti ahkerasti someen ja pariin blogiin aiheesta. Antoi ruokintaletkun kautta pojalle suolaa lopulta tappavan määrän. Poika oli 5-v. Googleen Garnett Spears.

Vierailija
740/981 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:01"]Itsemurhan tehnyt nuori poika, joka hyppäsi parvekkeelta naru kaulassa. Pää jäi naruun, mutta kroppa tippui alas

urbaanilegenda.

Naapurin mies katosi ruotsin laivalla.

Oli menossa Ruotsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä