Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun kaveri väkisin tukkii kunnallispolitiikkaa meille? Pitää tehdä vaalityötä hänelle

Vierailija
27.03.2025 |

Meitä ei yhtään kiinnosta ja ei ole aikaa. Voiko nämä esitteet tukkia roskiin? En kestä tollaisia 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydy. Ja jos et kehtaa, heitä roskiin!! Ei tunnu tajuavan että harva kuitenkaan haluaa alkaa poliittisesti julistamaan mitään. Kunnallistouhut on vähäjärkisille

Vierailija
2/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epämukavaa. Fiilis on kuin myrkyn juonti. Sellaiset jotka haluaa osallistua, varmaan itse ilmoittavat asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis väkisin kantaa vaalimainosnipun sinulle ja käskee niitä jakamaan? Sano, että vaikka hän onkin kaverisi, haluat pitää kaveruuden ja politiikan erillään toisistaan.

Vierailija
4/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIis väkisin kantaa vaalimainosnipun sinulle ja käskee niitä jakamaan? Sano, että vaikka hän onkin kaverisi, haluat pitää kaveruuden ja politiikan erillään toisistaan.

Tämä! Mutta näähän suuttuu Helpompi ottaa ja heittää roskiin

Vierailija
5/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, väkisin ängetään näitä

Vierailija
6/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei pian tarvi olla jossain pihalla partioimassa. Jatkakoot itse mainoksensa. Ei tulis pieneen mieleenkään häiritä omia naapureita jollain propagandalla

Vierailija
7/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sanaa "tukkii". Haluatko olla kaverina, jos toinen väkisin tuputtaa jotain. Ei tarvitse suostua.

Vierailija
8/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuntapolitiikkaa tehneenä sanoisin että oletpa pska kaveri. Useimmat on kuntavaaleissa ihan nollabudjetilla liikkeellä, kaikki pitää tehdä itse. Se että käy jakamassa pinkan esitteitä naapurustoon ihan pienintä mahdollista apua, siitähän ei jää edes kiinni, jos sitä pelkää. Paljon asiallisempaa ystävän käytöstä olisi esimerkiksi auttaa somessa niin että tykkää ja jakaa julkaisuja. Teen näin tutuille ehdokkaille vaikka olisivatkin eri puolueesta kuin mitä itse aikanaan edustin. Monipuoluedemokratia on tärkeä asia ja vaaleihin osallistuminen hieno juttu vaikkei läpi pääsisikään. 

Vierailija
9/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä vaalien tärkein pointti on se että ne ovat myös pormestarivaalit, siinä mielessä äänestän vain kannattamani puolueen ääniharavaa.

Vierailija
10/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kuntapolitiikkaa tehneenä sanoisin että oletpa pska kaveri. Useimmat on kuntavaaleissa ihan nollabudjetilla liikkeellä, kaikki pitää tehdä itse. Se että käy jakamassa pinkan esitteitä naapurustoon ihan pienintä mahdollista apua, siitähän ei jää edes kiinni, jos sitä pelkää. Paljon asiallisempaa ystävän käytöstä olisi esimerkiksi auttaa somessa niin että tykkää ja jakaa julkaisuja. Teen näin tutuille ehdokkaille vaikka olisivatkin eri puolueesta kuin mitä itse aikanaan edustin. Monipuoluedemokratia on tärkeä asia ja vaaleihin osallistuminen hieno juttu vaikkei läpi pääsisikään. 

Hienoa sinusta, ja teistä jotka sen parissa puuhaatte. Käykö mielessä että ihmiset toimivat myös tehtävissä, joissa tulee olla poliittisesti sitoutumaton? Ja että oikein ei jää kiinni, naapurien häiritsemisestä. Meillä ainakin kaikilla osakkailla on laput ovessa että ei mainoksia, kiitos! Itse olet paska kaveri, kun pakotat asiaasi muille.  

Vierailija
11/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on sanoa kyseiselle henkilölle ihan suoraan että mitä olet mieltä asiasta. Ei se asia täällä hönöttämällä muutu mihinkään suuntaan.

Vierailija
12/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on sanoa kyseiselle henkilölle ihan suoraan että mitä olet mieltä asiasta. Ei se asia täällä hönöttämällä muutu mihinkään suuntaan.

Miten tyhmä on henkilö joka tyrkyttää asiaansa väkisin muille

Vierailija
13/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ei. Ei tarvitse edes perustella. Jos suuttuu, hänen on häpeä. Itse voit sen jälkeen miettiä, oliko oikeastaan hyväkin ystävä.

Maailma on puolillaan keskimääräistä mukavampia ihmisiä. Ei yhtä ikävää tarvitse perään itkeä.

Vierailija
14/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheeta! Vaikka menisit miten pienellä pudjetilla tahansa, et voi kavereitten/tuttavien kontolle omaa mainoskamppanjaa sälyttää. Politiikka on kuin uskonto, sitä ei väkisin tuputeta kenellekkään ellei itse halua joutua tuputetuksi. Toivottavasti sinua ei valittu, koska vaikutat pskalta ihmiseltä.

Vierailija
15/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂 en näkisi meitä kyllä ihan heti naapureissa postinjakana. Täällä päin koulutetut katsovat netistä ketä äänestävät ja jokaisen kotona on videovalvonta, josta näkee kun luikit siellä postinjakajana

Vierailija
16/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta sinä et ole vastuussa hänen tyhmälle käytökselle, mutta sinulla on kyllä suu jota voi käyttää puhumiseen. Ei se tyhmäkään ihminen tiedä olevansa tyhmä jollei sille sano sitä.

Vierailija
17/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta sinä et ole vastuussa hänen tyhmälle käytökselle, mutta sinulla on kyllä suu jota voi käyttää puhumiseen. Ei se tyhmäkään ihminen tiedä olevansa tyhmä jollei sille sano sitä.

Ja höpö höpö! Tyhmä on tämä joka änkeää asiaansa muille. Ei tarvi sanoa mitään, paiskaa laput roskiin 

Vierailija
18/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän tyyliset ihmiset siellä meidän asioista päättää, miettikää.

Vierailija
19/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikään tiedä, mitä verbi "tukkia" tarkoittaa.

Vierailija
20/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selvästikään tiedä, mitä verbi "tukkia" tarkoittaa.

Ap tietää ja käyttää rikasta kieltä. 😜