Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan elämän pieniä, mutta ärsyttäviä asioita!

Vierailija
20.02.2008 |

Eli ärsyttävät asiat pinoon!

Mää aloitan, josko vaikka helpottaisi. :)

Radion kuulumattomuus ja kehnot korvakuulokkeet.

- Kuuntelen radiota kännykällä työmatkoillani ja todella usein kanavat vain rätisevät tai eivät kuulu ollenkaan. Myös Nokian kuulokkeet ovat hirveät - temppuilevat usein, kuten itse asiassa puhelinkin.

Sanomalehdet.

- Miksi oi miksi aamulehdet ovat sellaisia valtavia paperikasoja, joita ei saa levitettyä mihinkään ja ovat mahdottomia lukea. Voisivat tehdä kompaktimman paketin niistäkin.

Tuleeko muille mieleen mitään ärsytyksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun nukuttaa eniten, niin tulee järkyttävä kusihätä ja on pakko nousta kusemaan.

Vierailija
22/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin ärsyttää kannettavan hiiri, kun poukkoilee joka paikkaan ja sotkee tekstin!

Joku sanoo täällä " isovalo" , mäkin käytän tota ja mua pidetään ihan outona... (no, se ei ärsytä)

Työpaikka ku on ihan homeessa, eikä kukaan tee asialle mitään!

Ukko ärsyttää harva se päivä.

Raskaana oleva ystäväni, joka raportoi kaikesta mulle! (lapseton ystävänsä), enhän minä osaa mitään sanoa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myös ruokapakkaukset, joita ei saa auki. Kerran taistelin kahvilassa muovitetun sämpylän kanssa, erotuomari vain puuttui:)

Pahin on pakastepinaattikeittopakkaus. Kun sitä pahvia repii irti, sormet jäätyy ja ne pienet kappaleet jäätynyttä soppaa lentelee pitkin kyökkiä... GRRR!

Vierailija
24/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussipysäkin katoksessa tupakoivat ihmiset, eikö voi mennä siihen ulkopuolelle?

Käytävän mutkiin, rullaportaiden tai suojatien eteen tukkeeksi ryhmittyvät juoruajat.

Haava, sormen nivelen kohdalla, joka ei umpeudu millään.

Piereskelevä ukko.

Käytetyillä kahvinporoilla hieromalla muuten lähtee hajut (kakka, kala, sipuli ym) käsistä.

Vierailija
25/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tavarat lentää suoraan pönttöön jos wc-kansi on jäänyt auki.

Bussi onyleensä mennyt JUST nenän edestä, joten saa odotaa sen kaikista pisimmän ajan.

Vierailija
26/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurue saapuu kauppaan ja pian yksi on jonottamassa. Kun hän on lähellä kassaa (ja itse tietysti seisot siinä seuraavana) niin hyllyjen välistä pinkaisee muu seurue kärryineen ja koreineen siihen " kaverin" luo jonoon, eli etuilevat törkeästi. Pitäisi kai opetella muutama sana venäjää...

Vierailija
27/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee halut kun ajatteleekin sitä.

Harmi.

Vierailija
28/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun idea olikin kertoa niistä elämän PIENISTÄ ärsyttävyyksistä! :D

ap

Vierailija
29/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on kun miesväen pitää tehdä niin iso numero pikku kuumeestakin. Heti kun on 37.1 ollaan niin maan sairaita että voi voi.

Vierailija
30/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulun ruokalassa kaksi linjastoa joille omat jonot. Niistä ei etuilla toiseen jonoon, vaikka siitä sopivasti aukenisikin paikka. Aina kun on jotain vieraita opiskelijoita, jonottavat he väärin ja siitä syystä molempien jonojen eteneminen hidastuu. Mä oonkin ottanut tavaksi huomauttaa näille etuilijoille, sen sijaan että vain itsekseni mutisisin.

Vierailija
31/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona näyttää aina jotenkin sotkuiselta, paitsi noin 1 tunnin ajan suursiivouksen jälkeen, margariinin pinnalle kertyy leivänmurusia

Vierailija
32/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se putoa!!!

Vierailija
33/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valittavat koko ajan kurjaa oloaan!! Ärsyttää!!

Ärsyttää ikkunoista sisään toljottavat naapurit pirusti!

Naapuri, joka esittää edessäpäin ystävää ja takanapäin puhuu paskaa sekä käy tänne pastalle aina arvostelemassa kasvatustaitojani jne. ja luulee, että mä en tunnista sitä, kunpari pikku yksityiskohtaa on muuttanut jutusta! Oikeesti ei oikein tiedä, että miten tuohon suhtautuisi..

Vierailija
34/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että rahaa on juur ja juur sentilleen sen verran kun tarttee tai ehkä vähän alle. sit postista pamahtaa joku lasku jonka ihan oikeesti oot unohtanu maksaa. kuten esim ake:n lasku ja sit pelko persiin alla joudut ajeleen ettei vaan tule poliisi-setä nappaamaan kilpiä pois.

Vierailija
35/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni kanssa, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Oli aamuruuhkan jälkeinen aika, ratikassa ei ollut paljonkaan ihmisiä. Meidän viereen tunkesi spurgu, joka yritti osallistua keskusteluun. Todella ärsyttävää!

Vierailija
36/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies ei hoida lapsia

- mummola 400 km päässä

- lastenhoitoapu kallista

- ylipainoa 5 kg

- ikää yli 40 v

- toinen lapsi sairas

Vierailija
37/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jollakin olis joku vinkki viitonen tähän.

Vierailija
38/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri. Työt kaatuu minun niskaan.

Vierailija
39/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähänkin olisi joku konsti.

Vierailija
40/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoisesti osta sellaisia mikkihiiri-muovihanskoja. Läpinäkyviä, kertakäyttöisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi