Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan elämän pieniä, mutta ärsyttäviä asioita!

Vierailija
20.02.2008 |

Eli ärsyttävät asiat pinoon!

Mää aloitan, josko vaikka helpottaisi. :)

Radion kuulumattomuus ja kehnot korvakuulokkeet.

- Kuuntelen radiota kännykällä työmatkoillani ja todella usein kanavat vain rätisevät tai eivät kuulu ollenkaan. Myös Nokian kuulokkeet ovat hirveät - temppuilevat usein, kuten itse asiassa puhelinkin.

Sanomalehdet.

- Miksi oi miksi aamulehdet ovat sellaisia valtavia paperikasoja, joita ei saa levitettyä mihinkään ja ovat mahdottomia lukea. Voisivat tehdä kompaktimman paketin niistäkin.

Tuleeko muille mieleen mitään ärsytyksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin väittää, ettei viestiä voi lukea tai se siirretty ja kun kirjoitan uudelleen, on se täällä sen jälk. kahdesti.

T. se joka haisevia käsiä manasi

Vierailija
42/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin asiaa täällä vonkuisin, jos moinen yksinkertaisuus auttaisi.

T. haiseva käsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aina päästetään ensin poisjäävät!

kova tuuli, menee hiukset sekaisin ja korvat tulee kipeiksi.

Vierailija
44/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että vaikka uimahallin suuressa pukuhuoneessa on kuinka hiljaista tahansa niin aina sattuu niin, että näillä parilla ihmisellä on aivan vierekkäiset lokerot.

Vierailija
45/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, etten ikinä muista ostaa varastoon leivinpaperia tai suodatinpusseja. asia muistuu mieleen vasta kun mies on käyttänyt viimeisen suodatin pussin tai kun kaivat leivinpaperirullan laatikosta ja siinä onkin enää 5cm leveä suiru jäljellä.

Vierailija
46/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Viedään alle kolmevuotias sisar päiväkotiin, vaikka äiti kotona. Puolustellaan virikkeillä vaikka todellisuudessa pitävät vai paikkoja varattuna, että pääsevät helpolla mennessään töihin (lähi pk, sisaret samassa talossa).

Vierailija
47/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ihmiset jotka KOVAAN ÄÄNEEN selvittelevät asioitaan bussissa tmv. paikoissa

-Lehtien harhaanjohtavat otsikot (esiintyy myös muissa kuin lööppilehdissä)

-Autot jotka roiskivat rapaa päälle

-Kun on julkisessa vessassa ja sitten kun on hoitanut hommansa huomaa ettei kopissa olekaan paperia

-Kun astuu koiranpaskaan tai kun pulu kakkaa päälle

-Kun joku haiseva tyyppi tulee viereen

Vierailija
48/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksu kiukuttelee, eikä suostu pukemaan...aargh

Vierailija
49/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sentään tarvitse kaveriksi ryhtyä, mutta vähän käytöstapoja.

Ärsyttää muutenkin minä-minä-minä-ihmiset jotka vaativat joka puolelta kaikkea itselleen muiden tarpeista välittämättä.

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät päästä ensin toisia ulos vaan ryysivät sisään, vaikkei mahtuisikaan vielä.

Ärsyttää risteilymatkustajat, jotka eivät osaa käyttäytyää seisovassa pöydässä, ohittavat, tulevat vastakkaiselta suunnalta jne.

Ärsyttää autoilijat, jotka eivät lähde sujuvasti liikennevaloista, argh. (tunnistimet vaihtavat valot..)

Ärsyttää autoilijat jotka parkkeeravat jalkakäytävälle, edes osittain välittämättä rattaita työntävistä perheistä tai pyörätuolilla liikkujista.

Ärsyttää kun terkkarin lääkärille ei tahdo päästä halutessaan.

Ärsyttää kun hammashoitolaan on niin pitkät jonot ja lapsillakaan ei ole nykyään kun kahden vuoden välein hammastarkastus.

*helpotti*

Vierailija
50/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkku taas kipeä ja näin siellä peitteitä. Vastaanottoavustaja kysyy lapselta, onko kurkku kipeä. Olin siis juuri sen hänelle sanonut. Kypsytti. Niin pientä, mutta ärsyttävää.

Vierailija
51/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ammattilainen kertoi minulle, että on hyvin yksinkertaista estää ko. ilmiö, mutta sitä ei tehdä. Siksi ärsyttää vielä enemmän. Tarkemmin ajatellen myös itse mainoksista suuri osa on ärsyttäviä. Oma vika, kun televisio on usein auki :D

Vierailija
52/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies laittaa astiat tiskikoneeseen miten sattuu

- Krooniset viiden minuutin myöhästelijät

- Ne, jotka odottaa, että minä vaunujen kanssa kulkevana avaisin heillekin oven

- Ne, jotka tulee nostamaan vaunuja alas matalalattiabussista kysymättä, tarviinko apua

- Mies etsii kuopuksen päälle tarhaan aina pinon alta ne kaikkein kulahtaneimmat ja rumimmat vaatteet, mutta en raski silti heittää niitä pois

Vierailija
53/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös: kaupan kassalla hämeen hitaimmat... esim. sellaiset jotka jäävät lukemaan kassakuittia maksamisen jälkeen eivätkä vaivaudu ensin pakkaamaan ostoksiaan siitä hihnalta! Myös lelupakkausten avaaminen.. tarvii kaiken maailman meisseleitä että saa pienen lelun pois paketista!

Vierailija
54/64 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan heittävät jotain " muistaakseni Dostojevski vertasi asiaa x asiaan y" - montako sekuntia kestäisi laittaa hakuun Dostojevski " asia x" ja varmistaa? Muutenkin asiavirheet esim tiedeartikkeleissa kypsyttävät älyttömästi.

Kun on pakko ottaa lääkkeet joka 4. tunti ja vastata joka kerta lapsillle, että ette yhä vieläkään saa näitä kun nämä on äidin lääkkeitä (montakohan vuotta menee, että tottuvat? kaksi vuotta olen niitä jo syönyt päivittäin...)

Että aina kun on jotain oikeasti kiireellistä, tärkeää tai tarkkaa tekemistä, niin ne lapset kehittävät jonkun hätätilanteen mitä on pakko mennä ratkomaan.

Että aina kun keksit jotain kivaa lapsille, pilaa ylivilkas keskittymiskyvytön 4-vuotias koko touhun laittamalla sen läskiksi tai alkamalla sekoilla.

Vierailija
55/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähtee vesinoro valumaan pitkin käsivartta kainaloon. Voi luoja että se on mua ärsyttävä juttu!

Autoilijat jotka ei näytä vilkkua kääntyessään tai autoilijat jotka kääntyy kolmion takaa mun eteen niin että joudun jarruttamaan.

Vierailija
56/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globaalia kärsimystä...

Vierailija
57/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti kun ne ei opi huuhteleen sitä pois!

Ja kun luulet että on hoitoainetta mennessäsi suihkuun, ja sitten huomaat oikein shampoon kanssa pestessä ja sekotettuasi hiukset takkuun ettei ole yhtään!

Hirvee työ saada pitkä kerroksiin leikattu tukka selväksi!

Maailmassa monta on ärsyttävää asiaa.............

Vierailija
58/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta kun soittaa taas uudestaan. Ja sitten kuulee että valitettavasti on tullut paljon puheluita ja jono on aivan täynnä, pyydämme soittamaan hetken kuluttua uudelleen! AAAAARRRRRGH!

Ja sitten kun viimein pääset jonoon, niin jonotat, jonotat, ja jonotat....

menee 45min. Ja kun kuvittelit että saat soittaa rauhassa kun lapsi on päikkäreillä, niin se muksu ehtiiki jo herätä siinä ajassa!

ÄRRRRRRSYttävää!!!

Vierailija
59/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttävät ihmiset, jotka ovat muka niin kiireisiä, etteivät ehdi huomioimaan toisia ollenkaan. Myös laiskimukset jotka teettävät ikävät hommansa toisilla koska eivät muka millään muistaneet ovat väsyttäviä.

Niin ja sellaiset, joiden elämä kaatuu aina kaikista pikkujutuista kokonaan ja syy on tietysti aina jonkun toisen;)

Vierailija
60/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, YouTube, Hotmail tai AV ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme