Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan elämän pieniä, mutta ärsyttäviä asioita!

Vierailija
20.02.2008 |

Eli ärsyttävät asiat pinoon!

Mää aloitan, josko vaikka helpottaisi. :)

Radion kuulumattomuus ja kehnot korvakuulokkeet.

- Kuuntelen radiota kännykällä työmatkoillani ja todella usein kanavat vain rätisevät tai eivät kuulu ollenkaan. Myös Nokian kuulokkeet ovat hirveät - temppuilevat usein, kuten itse asiassa puhelinkin.

Sanomalehdet.

- Miksi oi miksi aamulehdet ovat sellaisia valtavia paperikasoja, joita ei saa levitettyä mihinkään ja ovat mahdottomia lukea. Voisivat tehdä kompaktimman paketin niistäkin.

Tuleeko muille mieleen mitään ärsytyksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka ripustavat vaatteensa henGariin! AArgh!

Sana henkari taipuu henkarissa, henkarista, henkariin....

Vierailija
62/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka livahtavat esim. kaupan ovesta siten, etteivät kosketakaan ovea (edellinen on avannut oven), jolloin ovi menee kiinni takana tulijan nenän edestä. Kaiken ikäiset tollot tekevät tätä. Pääasia että itse ehtii viis muista :(

Ihmiset, jotka jäävät rullaportaiden eteen miettimään, mihin suuntaan jatkaisivat.

Se, että jotkut ottavat duunissa viimeisen tipan kahvia eivätkä keitä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa lipunmyyjä myy lähes tyhjään saliin kaikki liput " samaan sumppuun" . Ärsyttää istua jonkun vieraan vieressä, jos muuallakin on tilaa yllin kyllin.

Joissain kaupoissa (esim. Sittari) on ostoskorit pinottu iltapäivälehtitelineiden taakse heti sisäänmenon edessä. Niitä lööppejä sitten jotkut paukapäät jäävät siihen tavaamaan, kun itse yrität saada korin. Onko pakko jumittaa siinä portin edessä?!

Vierailija
64/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousut tai sukat tippuu lattialle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi