Muita, joiden koti sisustettu lähes kokonaan Ikealla?
Meillä näyttäisi olevan Ikeaa paljonkin. Oikein on kivannäköisiä, käteviä, helposti kasattavia ja mielestäni ihan laadukkaitakin tuotteita. Kelpaa hyvin alle kolmikymppiselle pienituloiselle!
Kommentit (8)
Meillä myös makuuhuone, lastenhuone sekä eteinen melkoisen Ikeaa... Ja olohuone osittain. Kivan näköisiä ja hinta/laatu on ihan kohdallaan.
Mielestäni Ikean kalusteet paljon tyylikkäämpiä kuin Sotkan vastaavat.
On olkkari ja lastenhuone lähes pelkkää ikeaa. yksinkertaisia, käteviä ja edullisia huonekaluja :)
ja senkki. Kyllähän tota löytyy. Enemmistö kalusteista Ikeaa. Muut Iskua, Kirenaa, kirpparia ja Futon Bed shopin kalusteita.
Ikeasta saa kohtuuhinnalla toimivia kalusteita.
mutta nykyään Ikeaa löytyy joka huoneesta:) Ja yksinkertaisesti siitä syystä, että Ikeasta vain on löytyneet ne toimivammat ratkaisut. Ja kaikki eivät ole edes halvimmasta päästä.
Olohuoneeseen tuli hankittua tuo tv-taso/kirjahylly muualta (ja vieläpä hintava sellainen), no sitä kootessa huomattiin, että on paljon huonommin viimeistelty kuin Ikeasta ostamamme huonekalut ja paljon hankalammin koottava. Sillä rahalla olisi ostanut Ikeasta paljon toimivamman ratkaisun ja vähän muutakin. Harmittaa. Eli perheemme suuntaa aina ensin Ikeaan, jos on jotain kodin kalustukseen tai sisustamiseen liittyvää hankittava, ellei sitten tehdä itse. Meillä siis myös itsetehtyjä huonekaluja.
Me rakennetaan kahen vuoden kuluttua sen oman tuvan, nii oon ajatellu ihan tosissaan että hakisin mahollisimman paljon ikasta tavaraa. jopa lattian, keittiön. Onko kokemusta näistä? Oon miettiny et samakai se on mistä ostan, kuhan halvalla saa, ku kummiski viimeistään 15v päästä keittiö menee uusiksi..
Kaikki muut paitsi sohva ja televisio:).