Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Raahen Nicky&Nellissä -50% Reimatecit jne.
20.02.2008 |
Käväisin äsken kyseisessä kaupassa ja olivat alentaneet kaikki topat vähintään puoleen hintaan, osa oli jopa -70 prossaa. Valikoimaakin oli minusta vielä tosi paljon ja kokojakin osaan kivasti, siis Reimaa, Easyteciä ja Rasavilia ainakin. Pojille ei ollut ainoatakaan 110 senttistä kun juuri sitä olisin kaivannut. Tytölle ostin kuitenkin babymallisen haalarin ja olisi ollut valittavana useasta vaihtoehdosta. Isommillekin oli kyllä vaihtoehtoja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot