Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raahen Nicky&Nellissä -50% Reimatecit jne.

20.02.2008 |

Käväisin äsken kyseisessä kaupassa ja olivat alentaneet kaikki topat vähintään puoleen hintaan, osa oli jopa -70 prossaa. Valikoimaakin oli minusta vielä tosi paljon ja kokojakin osaan kivasti, siis Reimaa, Easyteciä ja Rasavilia ainakin. Pojille ei ollut ainoatakaan 110 senttistä kun juuri sitä olisin kaivannut. Tytölle ostin kuitenkin babymallisen haalarin ja olisi ollut valittavana useasta vaihtoehdosta. Isommillekin oli kyllä vaihtoehtoja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla