Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ei voi olla TOTTA

Vierailija
20.02.2008 |

Yksitoista vuotta ollaan miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä ja koskaan en ole tullut ns ¿luomusti¿ raskaaksi vaan perheemme kaksi lasta on tehty lapsettomuushoitojen avulla.

Nyt viimeisen puolen vuoden ajan parisuhde on ollut aika hakusessa ja olemme jopa pohtineet eroa.

Nyt yhtäkkiä huomaan olevani raskaana. Siis ei voi olla totta. Tämä on pahin mahdollinen ajankohta. Miten ihmeessä me voimme ottaa tämän lapsen vastaan, kun ei ole edes varmuutta siitä, olemmeko yhdessä enää lapsen syntyessä? Toisaalta en voi kuvitellakaan tekeväni aborttia, sen verran ison arven nuo monet lapsettomuudesta kärsityt vuodet ovat jättäneet.

Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan 11 vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä ja nyt yht' äkkiä ... pam.. minä olen raskaana.

En meinannut sitä edes oikein uskoa todeksi, vaikka ns selittämätön tapaus ollaan aina tuon lapsettomuuden suhteen oltukin.

Vierailija
2/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntui aidosti ilahtuvan.

Kyllähän minäkin tavallaan kolmannen lapsen olen aina toivonut. Siitä on nyt n 1,5 vuotta kun menetin odottamani vauvan raskausviikolla 12. Ja siihen lopetettiin hoidot, kun ensin ei meinannut kolmatta tulla millään edes hoidoilla ja kun lopulta onnistuin raskaaksi tulemaan niin tulikin keskenmeno.

Mutta ajankohta on nyt vaan niin väärä. Tuntuu, että suurin osa meidän ongelmista johtuu juuri siitä, että arki on niin kiireistä ja yhteistä aikaa niin vähän. Jos tähän yhtälöön nyt lisätään vauva, niin ei se ainakaan tilannetta helpota.

Eli siis toisaalta olen aivan uskomattoman onnellinen: tämä on jotain jota en enää todellakaan uskonut mahdolliseksi, mutta toisaalta olen aivan kauhuissani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömästi onnellinen puolestanne!

Vierailija
4/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käsitä, että sitä minä juuri pelkään, että vauva ei pelasta rempallaan olevaa parisuhdetta. Senhän takia minä niin KAUHUISSANI olenkin, että pelkään vauvan vain pahentavan tilannetta. Kun ongelmat johtuvat kiireestä ja yhteisen ajan vähyydestä, niin kyllä siinä vähän tyhmä pitää olla jos kuvittelee vauvan automaattisesti tilanteen korjaavan.

Mutta vauvasta alan kuitenkin ihan oikeasti olemaan ONNELLINEN. Tämä on lahja, jollaista en uskaltanut enää toivoakaan.

Vierailija
5/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana saada tähän joidenkin muidenkin kommentteja kuin tuon idiootti Borgån.

Kertokaa omia kokemuksia perheneuvolasta. En usko että saisin miestäni lähtemään, mutta voisihan sitä yrittää.

Mitä muita keinoja saada suhde kuntoon seuraavan n 9 kuukauden aikana?

Vierailija
6/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluttaisiin molemmat saada tää suhde uudestaan toimimaan vaikka tällä hetkellä tuntuukin vähän läheisyys ja joskus rakkauskin olevan kortilla.

Luovuttaa ei olla kumpikaan haluttu muutenkaan ja nyt saatiin tietysti taas yksi uusi motivaation lähde sihen, että tämä suhde pitäisi saada kuntoon.

Vierailija
7/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pitkä viikonloppu loma kaksin ilman lapsia ja säännöllisesti ulos syömään yhdessä vaikka joka toinen viikko. Harrastus? Ja paaaljon seksiä niin eiköhän suhde parane

Vierailija
8/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olikin siis merkki siitä, ettei vielä pidä heittää hanskoja tiskiin, uusi aika tulee vielä!?

Uskon lujasti, että kaikella on tarkoituksensa, vaikkemme sitä aina siinä hetkessä näekään.

Onnea teille!

Vierailija
9/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kovin luottavainen sen jatkumisen suhteen jos on 1v lapsettomuutta takana ja keskenmeno.

Vierailija
10/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
11/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla kokonaan rempallaan jos seksiäkin on. En minä ainakaan voi harrastaa seksiä jos en yhtään luota mieheen tai pidä hänestä.

Vierailija
12/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin hautaantuneena arjen alle.

Palasin töihin vajaa vuosi sitten ja tuntuu, että elämään mahtuu pelkästään työtä ja lapsia. Ei jää aikaa olla mies ja vaimo ja siksi läheisyys ja hellyys vähän kadoksissa.

Rakastan miestäni varmasti vieläkin, välillä vaan tuntuu ettei meillä ole enää mitään muuta yhteistä kuin lapset.

ap

13/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi näkee rakkauden karun ulkokuoresi alla.

-B72

ap:

Olisi ihana saada tähän joidenkin muidenkin kommentteja kuin tuon idiootti Borgån.

Vierailija
14/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo?

Vierailija:

Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
15/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin kuluttua tulee kotiin. Silloin on kerrottava.

Vierailija
16/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita miehiä kuvioon ei ole kuulunut eikä tule kuulumaankaan.

ap

Vierailija
17/17 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä....??