Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loysin poydalta nivaskan papereita, joihin mieheni kirjoittanut ylos asioita, jotka olivat hanen mielestaan tyhmia. Siis joissain olin hanen mielestaan vaarassa.

Vierailija
20.02.2008 |

Selitti mulle, että hänen mielestään ne olivat " naisten logiikka" -juttuja.

Mä en osannut ottaa huumorilla. Miksi ne pitää kirjoittaa ylös ja kelle hän niitä haluaa kertoa?

Kaiken lisäksi jutut koskivat meidän välisiä vanhoja kiistoja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuo asiat mitä on kirjoittanut kuulostavat omituisilta. Ilmiselvästi olet niissä oikeassa ja saisit varmasti vahvistusta jos keltä tahansa muulta kysyisitte.

Mies ei kuitenkaan taida olla ihan onnellinen kanssasi, jossain mättää. Joku katkeruus ja vittuuntuneisuus saa sen listaamaan asioita millä voi selittää sen pahan olonsa suhteessanne. Kuulostaa äijä kuitenkin aika klassiselta naisvihaajalta. Tuskin tulee olemaan onnellinen kenenkään muunkaan kanssa. Paitsi ehkä jonkun thaipalvelijan.

Muistan kun kerran soitti aivan järkyttävän yli-ivallisella äänensävyllä mies radioon ja halusi kysyä joiltain niksipirkkailijoilta, että onko uunin numeroiden välissäkin lämpötiloja kun TYHMÄ VAIMO niin väittää. Sai mies nenilleen kun radion miehet kertoivat rouvan olevan oikeassa. Muaahaha. :D

Vierailija
2/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on ihan oikeesti tyhmä, et sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö noita " sun mokia" vielä jostain lisää merkattuna muistiin.

Vaikuttaa siltä, että kerää itselleen jotainj todistusaineistoa " sinua vastaan" . Noiden todisteiden valossa vaan saa näyttämään itsensä tyhmäksi

Vierailija
4/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellainen tilanne, että mä olen " paperinpyörittäjä" ja mies käytännön ihminen, eli ollaan ihan eri aloilla töissäkin. Mä olen kielellisesti lahjakas (puhun viittä kieltä) ja tiedän paljon kaikkea nippelitietoa. Mieheni taas on se " duunaritollo" , joka tekee paljon käsillään. Rakentaa meille kotia, huoltaa auton itse, korjailee tässä nykyisessä asunnossa kaikkea, käyttää sujuvasti mitä kummallisempia koneita jne, tietänette tyypin.

Mä olen ihan tollo käytännön asioissa, siis mä en todellakaan saisi varmaan taulua seinään ilman miestäni (saisin varmaan, jos olisi pakko). Autoasioista en tiedä mitään... Ei mun mies silti kirjoita tuollaisia listoja. Hän kyllä nauraa mulle ihan avoimesti, jos teen jotain pöhlää, mutta tekee sen sillain kiltisti... Nauraa ja pörröttää mun tukkaani ja yleensä sanoo " voi sua..." . Tämän mä otan huumorilla... mutta jos löytäisin niitä asioita joltain paperilta, niin repisin kyllä pelihousuni aivan täysin.

Tulee mieleen lähinnä sellainen kysymys, että, kun te riitelette miehesi kanssa, niin muistutatko häntä vanhoista asioista? Eli kaivatko siihen yhteen riitaan myös muita (jo ehkä todella vanhoja) asioita, joissa miehesi on toiminut mielestäsi väärin? Jos toimit näin, niin silloin näkisin niin, että miehesi tahtoo " lyödä takaisin" , mutta huonomuistisena joutuu pitämään kirjaa asiasta. Muussa tapauksessa tuollainen on yksinomaan typerää.

Vierailija
5/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on useissa tilanteissa vaikuttanut itse todella tyhmältä. Ehkä yrittää nyt jotenkin itselleen todistella, että kyllä se olen minä se tyhmä kuitenkin.

Tuntuu vaan niin säälittävältä, kun ei raukka sitten edes osaa kirjata ylös sellasia asioita, missä oikeasti olisinkin ollut tyhmä tai väärässä. Nuo asiat mitä oli kirjoittanut olivat aivan omituisia, kuten joku jo sanoikin.

Vierailija
6/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies kieltäytyy näkemästä omia tyhmyyksiään, vaikka jälkikäteen on hyvällä hetkellä tunnustanut että ties itsekin olevansa tyhmä ja väärässä mutta ei suostunut näkemään asiaa oikeassa päivänvalossa, kun hän syyllistyi jo. Mitä väsyneempi sitä herkemmin mies syyllistyy ja kieltäytyy näkemästä todisteita tai mitään mikä voisi muuttaa hänen mielipidettään jostain asioista vaikka olisi väärässäkin ja tekisi kuinka tyhmäksi hänet pitää päänsä.

Vierailija
7/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä. Vaikeuksia meillä on ollut.

Olin hakenut 2 viikkoa töitä ja aloin itse ääneen pohtimaan, että " mitä jos en saakaan töitä ollenkaan, mitä me sitten tehdään" .

Mies räjähti ja alkoi karjumaan, että " sä oot ainoa vitun vammanen, jonka mä tiedän, ettei saa töitä" !!!!!!!!!!!!

Vammaseksi on haukkunut useasti viime aikoina. Pyysin myöhemmin anteeksipyyntöä, niin mies totesi, että " jos sä ite provosoit haukkumaan, niin täytyhään sun kantaa joku vastuu myös" .

-ap

Vierailija
8/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnhaussa, ettei silloin kannata vielä tuollaisilla ajatuksilla itseään masentaa. Tämä ei kuitenkaan MISSÄÄN NIMESSÄ oikeuta miestäsi haukkumaan sinua " vitun vammaiseksi" .

Koitetaanpa nyt keksiä jotain miehen puolustukseksi (tämä tulee nyt kyllä niin väkisin vääntämällä):

- Onko hänellä raskas työ, tai onko työpaikalla jokin muuttunut negatiiviseen suuntaan?

- Onko teillä ollut rahallisesti poikkeuksellisen tiukkaa lähiaikoina (rahastahan loppupeleissä varmaan suurinosa riidoista johtuu)

- Onko miehen lähipiirissä tapahtunut jotain todella ikävää?

Noh, vaikka jokin noista osuisikin, niin silti ei ole oikeutta haukkua toista tuolla tavalla... Yritinpä nyt kuitenkin.

Kysyppä mieheltäsi ihan suoraan, että rakastaako hän sinua vielä? Katso silmiin ja kysy... jos hän oikeasti pohtii eroa, niin veikkaanpa, että näet sen hänestä tuon kysymyksen yhteydessä.

Vierailija
9/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo normaalin ja tasapainoisen ihmisen käytökseltä kuullosta. Sinä et suinkaan vaikuta lainkaan tyhmältä, vaan kyllä se idiootti vaikuttaisi olevan miehesi. Kysy häneltä suoraan mikä on tuon kirjoittamansa listan tarkoitus. Mikäli et saa mitään järkevää selitystä, kannattaisi varmaan miettiä ihan vakavissaan suhteenne tulevaisuutta, ja onko mitään järkeä jatkaa tuollaisen kanssa. Ukkosi kuullostaa siltä, että hänellä on muutama ruuvi löysällä, eikä taida olla mikään ihan älykkäinkään yksilö.

Vierailija
10/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun ja ihmettelen vaan että miksi AP roikkuu tuollaisessa tyypissä? Miksi etä suo miehelle sitä iloa että eroaisit? Jos mies pitää sinua tyhmänä, vaikka itse tuntuu siltä, haukkuu vammaiseksi ja on muutenkin TOSI omituisen tuntuinen tyyppi.... Miehen pitää siis olla tooosi rikas tai hänellä on joku muu avu että siedät tuota käytöstä - ja vielä jatkuvasti?

Vai provoiletko?

Vierailija
11/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin yksi akateeminen, jonka " duunarimies" sai vihdoin uskomaan, että sillä on merkitystä kosteusvaurioiden syntyyn. Tämän päivän pesukäytännöillä (peseydytään usein, perheessä monta ihmistä) kylpyhuone on käytännössä jatkuvassa rasituksessa veden suhteen. Ei kannata jättää vettä lattialle lojumaan, vaikka olisi lattialämmitys.

Vierailija
12/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin miehelläsi ei kyllä oo kaikki kotona tuolla päässä... Olisko se masentunu tai jotain?

Vierailija
13/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ap oikeassa?

Vierailija
14/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan noi olla tyypillisiä piirteitä sellaiselle. Mun mielestä noi kyl ei oo laisinkaan terveen ihmisen piirteitä

Vierailija
15/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluaako hän jotenkin vähätellä sinua tuolla temppulla? Ei kuulosta kovinkaan järkevältä/ kivalta tempulta. Pitäiskö sinun tehdä samanlainen hänen hölmyksistään vai mikä oli jutun pointti?

Vierailija
16/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina nauranut tälle, sillä hänen mielestään sitä ei tarvitse tehdä, kun lattia kerran on kalteva ja valuu itsekseenkin pois. Ei myöskään usko, että saan lastalla mainittavan määrän vettä pois, mutta ei toisaalta suostu tulemaan katsomaan, jotta voisin todistaa väitteeni. Minkä helvetin takia vetelisin lastalla, jos en kerran saisi sitä vettä pois??

Tämä oli yksi juttu minkä oli kirjoittanut ylös.

Toinen oli, kun kiistelimme lapsen kengistä. Lapsen jalka ei painunut talvikengän tiukasta varresta johtuen pohjaan saakka ja halusin tämän vuoksi ostaa uudet kengät. Sanoin, että kengät ovat liian pienet ja varsi liian tiukka.

Mies sanoi, että varpaille jää vaikka kuinka paljon tilaa, johon sanoin, että miten voimme tietää, kun emme kerran saa jalkaa painettua pohjaan, vaan jalkaa jää ns. korkokenkä-asentoon.

Tämä oli toinen juttu, minkä oli kirjoittanut ylös .

Vierailija
17/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
18/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap