Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
saako kuukautisia millään loppumaan? siis muutenkuin esim,
Kommentit (3)
Ei tule kuukautisia silloin, mutta se on kyllä muutoin sangen epäterveellinen vaihtoehto eikä lainkaan suositeltava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eivät ole suositeltava keino, koska kuukautisten loppuminen on tällaisessa tapauksessa merkki hormonituotannon vähyydestä. Alhainen estrogeenitaso lisää tuntuvasti mm. osteoporoosin riskiä. Minua on hoidettu amenorrean takia, syynä juuri tämä luiden haurastumisen riski.
Alue: Aihe vapaa
ap