KUN MIES PIHTAA!!!!
Aina vaan edelleen puhutaan siitå kuinka naiset pihtaa, mutta itselläni ja monell tutullani ongelma on päinvastainen. Kirjoitin äsken pitkän aiheesta mutta kaikki katosi joten en enää jaksa uudelleen.
Haluaisin kuulla kuitenkin sekä miesten että naisten mielipiteitä asiasta, eikä vaan sitä kuinka mies pettää varmasti! Lapsen syntymän asti " pakkoseksiä" kerran kuukaudessa (tyydyttävää kylläkin) ja syntymän jälkeen yli 7kk pihtausta. Toki on mehdollista että miehellä on toinen nainen, mutta uskon sen olevan epätodennäköistä.
Kun eräs ystäväni kertoi mulle 4 vuotta sitten omasta miehestään joka myös pihtasi vähintään puol vuotta, niin olin varma että miehellä on toinen..nyt en tosiaan ole enää niin varma. Omasta ystäväpiiristä löytyy 23-45 vuotiaita samalla ongelmalla...vaikkakin he sentään saavat kuukausittain;)
Kommentit (18)
Meillä ei ole lapsia ja kohta ollaan kaksi vuotta seurusteltu ja yhdessä asuttu. Miesystäväni opiskelee ja harrastaa paljon kaikkia erilaisia lajeja. Mutta eipä juuri harrastele makuuhuoneessa minun kanssa. Olen yrittänyt selvittää mistä johtuu..eka vuosi oli kuitenkin aika kiihkeää aikaa. Se on se arki ja opiskelut mitkä tressaa ja jään sitten huomioimatta. Ja musta on sitten ilmeisesti helpoin eka karistaa, kun aika ei riitä kaikkeen. Olen aika loukkaantunut. Olen itse kuitenkin aika aktiivinen alotteiden tekijä ja haluaisin vaikka joka päivä ja usein seksiä. Nyt ainakin kun ei vielä ole lapsia ja muutenkin voitais panostaa enemmän toisiimme...mutta eipä. Aika puuduttavaa.
Vierailija:
Olen yrittänyt selvittää mistä johtuu..eka vuosi oli kuitenkin aika kiihkeää aikaa.
Oma mieheni tekee noin 10-13 h työpäivää, 6-7 päivää viikossa, jonka päälle vielä puhelin saattaa soida kotonakin eikä osaa olla vastaamatta, näin on aina ollut.
Meillä siis periaatteessa vain illat aikaa seksille, joten myös väsymyksen ymmärrän. Ennen kuitenkin eehti vaikka ruokatauolla jolloin mies usin tulee kotiin syömään.
Ainakaan minö en ole lihonnut näkyvästi, ehkä pari kiloa, mies itse on lihonut enemmän. Ja ikinä en ole kieltäytynyt mistään, mutta ei mies ikinä ole ehdottanutkaan..itse olen joutunu ehdottelemaan yhtä sun toista eikä mies oikeastaan alussakaan lämmennyt millekään ihan tavallisesta poikkeavalle. Sen myönnän, että ne vähäiset seksit mitä on viimekertoina olleet, ovat menneet saman kaavan mukaan...ensin suuseksiä ja ja sit lähes aina yhdyntä, näin siksi että itse tulen vaan suuseksillä joten meillä esim 69 kyljellään toimii. Ja koska seksiä loppuvaiheissa oli sen kerran kuussa, ni en ole voinu ottaa riskiäå ettäjään tulematta kokonaan. Ja mies on kyllä aina tullut.
On vaan vitsit vähissä, en tiedä miten saan miehen puhumaan asiasta kun ei puhu. Onneksi en ole kiinnostunu yhden yön jutuista, mutta pelkään että joku toinen mies vie jalat alta huomioimalla mut eri tavalla kun mies ikinä...
kun on aina sama kaava.
Tai sit sillä on stressiä
Vierailija:
Oma mieheni tekee noin 10-13 h työpäivää, 6-7 päivää viikossa, jonka päälle vielä puhelin saattaa soida kotonakin eikä osaa olla vastaamatta, näin on aina ollut.
Meillä siis periaatteessa vain illat aikaa seksille, joten myös väsymyksen ymmärrän. Ennen kuitenkin eehti vaikka ruokatauolla jolloin mies usin tulee kotiin syömään.Ainakaan minö en ole lihonnut näkyvästi, ehkä pari kiloa, mies itse on lihonut enemmän. Ja ikinä en ole kieltäytynyt mistään, mutta ei mies ikinä ole ehdottanutkaan..itse olen joutunu ehdottelemaan yhtä sun toista eikä mies oikeastaan alussakaan lämmennyt millekään ihan tavallisesta poikkeavalle. Sen myönnän, että ne vähäiset seksit mitä on viimekertoina olleet, ovat menneet saman kaavan mukaan...ensin suuseksiä ja ja sit lähes aina yhdyntä, näin siksi että itse tulen vaan suuseksillä joten meillä esim 69 kyljellään toimii. Ja koska seksiä loppuvaiheissa oli sen kerran kuussa, ni en ole voinu ottaa riskiäå ettäjään tulematta kokonaan. Ja mies on kyllä aina tullut.
On vaan vitsit vähissä, en tiedä miten saan miehen puhumaan asiasta kun ei puhu. Onneksi en ole kiinnostunu yhden yön jutuista, mutta pelkään että joku toinen mies vie jalat alta huomioimalla mut eri tavalla kun mies ikinä...
Miehesi on kylästynyt kaavaan ensin suuseksiä ja sitten panot hohoja
miehet haluavat ex tempore seksiä ei mitään vakio kaava.
naiset aina odotavat saavansa alkulämmitelyt arvaa kiinostako joka kerta ei todelakaan varsinkin kun nainen ei vahingosakaan vaivaudu hoitelman miestä kuukautisten aikan.
eli koska tiedossa suuseksi + panot jossa nainen jo valmis nukumaan niin ei kiitos!
tai illalla. Ei koskaan saunassa, ei suihkussa, keittiössä, olohuoneessa, ulkona, autossa. Aina samassa paikassa samalla kaavalla. Aina katsoa samaa selluliittipersettä, koska liikunta ei kiinnosta. Jotkut vaan eivät tajua, että puntarista ei näe fyysistä olemusta. Se voi olla vetelä ja höllyvä, vaikka painoindeksi olisi 20-22. On kokemusta. Ei haluaisi pihdata, mutta kun pistää niin vihaksi.
M30
" Miehesi on kylästynyt kaavaan ensin suuseksiä ja sitten panot hohoja
miehet haluavat ex tempore seksiä ei mitään vakio kaava.
naiset aina odotavat saavansa alkulämmitelyt arvaa kiinostako joka kerta ei todelakaan varsinkin kun nainen ei vahingosakaan vaivaudu hoitelman miestä kuukautisten aikan.
eli koska tiedossa suuseksi + panot jossa nainen jo valmis nukumaan niin ei kiitos!"
Kuules nyt, kyllä mä ainakin hoitelen mieheni myös kuukautisten aikaan ! Annan hänelle tajunnan räjäyttävää suuseksiä, miksi ihmeessä hänen pitäisi olla puutteessa jos mulla rättiviikot ! Näin me ollaan toimittu jo koko kolme vuotta jonka yhdessä olemme olleet ja toimii !
Vierailija:
tai illalla. Ei koskaan saunassa, ei suihkussa, keittiössä, olohuoneessa, ulkona, autossa. Aina samassa paikassa samalla kaavalla. Aina katsoa samaa selluliittipersettä, koska liikunta ei kiinnosta. Jotkut vaan eivät tajua, että puntarista ei näe fyysistä olemusta. Se voi olla vetelä ja höllyvä, vaikka painoindeksi olisi 20-22. On kokemusta. Ei haluaisi pihdata, mutta kun pistää niin vihaksi.
M30
Nimenomaan ! Suosittelen kaikille seksiä vapautuneesti ajasta ja paikasta riippumatta. Eikä pidä pelätä jos hiukset hiukan pörrööntyy ! Piristää kummasti ! Saunassa on mukavaa hyväillä suulla ja käsin miehen kalua ja kun se on jäykistynyt, istua syliin...aah !
Vapautunut tunnelma on kaiken A ja O !
Kannattaisi varmaa käydä ihan lääkärillä, kuulostaa minusta siltä että testosteronitaso on liian alhaalla. Oireina tyypillisesti alakuloisuus, väsymys, seksihaluttomuus, jne... (omakohtaista kokemusta)
Lääkitys auttaa heti ja hyvin ja on erittäin helppo (1 piikki kerran 3 kuukaudessa). Auttaa seksin lisäksi muillakin elämän osa-alueilla.
Mulle kyllä maistuis vaihtelu ja olen kaikkea aina yrittänytkin.
Vierailija:
Vierailija:
Olen yrittänyt selvittää mistä johtuu..eka vuosi oli kuitenkin aika kiihkeää aikaa.
Huonoimmalta itse asiassa ap teidän kohdalla vaikuttaa se, ettette osaa asiasta puhua. Jos seksistä ei voida/uskalleta/osata puhua, niin miten se voisi olla vapautunutta ja tyydyttävää?
Tosiasiassa tuo miehen haluttomuus on verraten harvinaista ja sitä tavataan pääasiassa täällä vauva-sivuilla, jossa on lähes pelkästään naisia äänessä. Normaali, terve mies kyllä haluaa. Osa useammin, osa harvemmin - tietysti partnerista ja kunkin hetkisestä elämäntilanteesta riippuen.
Mutta se, että mies ei halua kuukauteen, kuulostaa siltä, että hänellä on jokin terveysongelma, joka pitäisi hoitaa. Tai kaipa hän homokin voi olla, en tiedä.
Ei epäilystäkään siitä milloin vastaaja on ollut mies ja milloin nainen..
Kerratakseni vielä muutaman asian:
Minä voisin harrastaa seksiä missä vaan ja millon vaan, valitettavasti se on miehen työkiireet jotka rajaavat mahdollisuudet aika vähiin. Olen valmis päivällä, illalla ja aamulla, mutta mieheni EI ole ollenkaan kiinnostunut.
Olen myös valmis antamaan edestä ja takaa, päältä ja alta tai ihan miten vaan, ja jo silloin kun kaikki oli vielä hyvin niin miehen on ollut erittäin vaikea pukea halujansa sanoiksi. olen jo siis silloin ollut se joka on ehdottanut uusia juttuja, joita onkin sitten kokeiltu.
Palatakseni aikaan jolloin kaikki oli vielä hyvin, silloin seksiä harrastettiin myös muualla kuin sängyssä..usein okkarin sohvalla sillon kun siltä tuntui. Olen aina lämmennyt helposti, jos tunnelma on muuten ollut normaali, en siis tarvitse mitään erityisiä tilanteita seksin harrastamiseen...
Miehellä on paljon stressiä, joka johtuu erittäin suuresta vastuusta töiden kautta, ja ainakaan sillä kantilta ei ole erityisesti helpotusta tiedossa. Javielä se, että silloin kun seksiä oli vielä usein, tyydytin mieheni myös silloin kun en itse pystynyt menkkojen takia...tai välillä vaan huvikseni, kun tahdoin suoda hänelle tämän ilon.
Testosteronitason aleneminen alkoi kiinnostaa, voisiko siitä olla kyse? Luulisi että vaikka hän harrastaisi syrjähyppyjä, niin seksiä olisi kotonakin...sehän tarkoittaisi että mies on seksuaalisesti aktiivinen...
Ja vielä niistä hyllyvistä selluliittiperseistä....ei löydy minulta. Mieheni on siis meistä se, jolla on nykyään jo aikamoinen maha. Itse olen kaikin puolin sopusuhtainen, joka hoitaa myöskin itseään, vaikka toki tykkääkin maata sohvalla silloin tällöin...
Siitä testosteronitasosta vielä senverran että netistä löytyy aiheesta lisätietoa helposti. Lihavuus viittaa aiheeseen siinä mielessä että testosteroni auttaa polttamaan rasvakudosta ja kasvattamaan lihaksia (juuri siksihän kehonrakentajat sitä käyttävätkin...). Ts. testosteronilla saa lihaksia ja kroppaa ilman kovaa treenausta. En kuitenkaan suosittele terveille keinon kokeilemista: ylisuuret annokset mm. rasittavat sydäntä (sydänkohtaus...).
Hormonivaje on salakavala tauti koska se kehittyy erittäin hitaasti jolloin potilas syyttää siitä helposti ulkoisia tekijöitä ja itseään (kokee olevansa laiska ja riittämätön ja ympäristön vaativan häneltä mahdottomia). Miehelle testosteroni on seksin edellytys: jos taso on alhaalla kiinnostaa eduskunnan kyselytunti enemmän kuin alaston nainen vaikka nainen olisi kuinka kiihottava tahansa.
Kun ap:n tapauksessa mies on se, ketä ei kiinnosta ja joka ei halua, niin tottakai syyn on oltava ap:ssa! Eihän miehissä tietenkään mitään vikaa voi olla tai väsymystä tai mitään.. Kyllä se on naisen vika, jos mies pihtaa..
kyllä kalun pitäisi seistä usein vuorokauden aikana, mulla n.10 kertaa, en joka kerta halua panna, 2 kertaa sopiva. Ihme jos kulli seisoo hyvin eikä nai.
Vierailija:
Vierailija:
M30Nimenomaan ! Suosittelen kaikille seksiä vapautuneesti ajasta ja paikasta riippumatta. Eikä pidä pelätä jos hiukset hiukan pörrööntyy ! Piristää kummasti ! Saunassa on mukavaa hyväillä suulla ja käsin miehen kalua ja kun se on jäykistynyt, istua syliin...aah !
Vapautunut tunnelma on kaiken A ja O !
Mun mies ei halua muualla kuin sängyssä ja samalla kaavalla, mä yritän saunassa=Karkuun menee, autotallissa=suuttuu suorastaan Peppuseksiä ehdotan= Oksentaa melkein Suuseksi menee kun mies on huppelissa ei muuten...
Joo, mulla mies oli 3 vuotta melko laiska seksissä ja kieltäyty melkein aina seksistä. Syynä oli eturauhastulehdus ja hän sanoi koko seksin olevan niin ällöttävää ja kuvottavaa. Onneksi pitkät lääkekuurit vihdoin tehosivat ja halutkin palasivat. Meillä oli siihen aikaan myös noi raskausjutut. Toisia naisia ei ollut.