Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian iso

Vierailija
06.10.2008 |

Onko olemassa jotain ratkaisua kumppanien eriparisuuteen kun uudella miesystävälläni on minulle liian iso vehje? Kahden kuukauden seurustelun ja useiden kertojen jälkeen olen nauttinut kunnolla vain ehkä kaksi kertaa ja silloinkin on sattunut aikalailla. Ei nyt mitään ihan kauheaa kipua, mutta riittävästi ettei oikein pysty nauttimaan koko hommasta. Muuten mies on ihana, mutta tämä on oikea ongelma. Liian paksu ja liian pitkäkin kun saa pelätä, että tulee kurkusta ulos kuvainnollisesti. En ole mitannut eikä sillä liene väliä miten iso kun vain koen liian isoksi. Tavallaan nurinkurista kun miesystäväni selvästikin on tosi ylpeä vehkeestään ja on ilmeisesti saanut kovastikin positiivista huomiota tästä aikaisemmin.

Liukkaria käytetään joka kerta ja mies yrittää saada minua valmistettua kunnolla esileikein, mutta ei homma kyllä suju yhtään paremmin. Melkein sujuu huonommin ihan viime kerroilla kun en vissiin oikein edes osaa odottaa nauttivani.

En ole kokematon. Minulla on useampi suhde kyllä takana ja tiedän miten nautinnollista seksi voi olla. Onko kellään kokemusta helpottaako tälläinen esim. ajan kanssa. Ei toisaalta tunnu sekään ajatus hirveän mukavalta, että jotenkin venyisin hänen käsittelyssään vaikka varmaan sitten asia sujuisikin paremmin. Tuntuu pahalta sekin etten tavallaan pysty arvostamaan kun varmaan periaatteessa kai pitäisi olla hyvinkin hieno ominaisuus hänessä. Auttakaa hyvät ihmiset jos osaatte neuvoa jotenkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ainoastaan YRITTÄÄ valmistella sinua, mutta ei valmistele kunnolla. Sinun itsesi pitäisi päästä eroon jännityksestä, joka aiheutuu tulevasta kivuliaasta/epämiellyttävästä kokemuksesta. Pelkkä liukuvoide ei ole mikään ratkaiseva tekijä, jos et oikeasti ole todella kiihottunut ja halua kalua sisääsi todella kovasti. Oletko synnyttänyt? Tällaiset ongelmat ratkeavat kuin itsestään alatiesynnytyksellä, joka lähes poikkeuksetta väljentää paikkoja enemmän tai vähemmän. myös liukuvoidemerkillä on paljon merkitystä. Esimerkiksi ID Glide on huomattavasti parempaa kuin moni muu markkinoilla oleva. Ei menetä liukkauttaaan juurikaan pidemmässäkään aktissa.

Voisitte myös kokeilla lämmittelyä eri paksuisilla jelly-dildoilla. Aloitatte vaikka 4 cm paksuilla ja ennen yhdyntää käytätte 5-6 cm paksua, esim. Jelly Mylord on hyvä ja jämäkkä, mutta silti mukavan pehmeä.

Liukkaria käytetään joka kerta ja mies yrittää saada minua valmistettua kunnolla esileikein, mutta ei homma kyllä suju yhtään paremmin. Melkein sujuu huonommin ihan viime kerroilla kun en vissiin oikein edes osaa odottaa nauttivani.

Vierailija
2/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aiheuttaa sen, että mies antaa liian suuren roolin vehkeensä koolle teidän seksissänne.

Vaikka alkulämmittelyä ja esileikiä onkin, itse panolla voi olla liian iso painoarvo ja sen koetaan paikkaavan kunnon lämmittelyä. Toki fiksu mies ymmärtää ettei näin ole, ja varmaankin miehesi onkin tällainen fiksu isomuna.

Kyllä 20 cm pitkän kullin omistajan pitäisi huomata ja ottaa onkeensa, että tyveä myöten ei yleensä voi lykkiä vaikka olisi kuinka fiiliksissä. Paksuus taas on täysin erilainen "ongelma". Kun "ongelma" on ratkaistu, nautinto on sitäkin suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset jo näistä. En ole synnyttänyt ja se on varmaankin osa ongelmaa. Nyt tuntuu vähän siltä, että joitakin asentoja en oikein haluaisi kokeilla enää ollenkaan vaikka mies on kyllä luvannut olla varovainen jne. Eihän se näin kuitenkaan saa olla. Yritin yhtenä viikonloppuna myös sitä, että otin vähän reippaammin viiniä jos se vaikka vähän rentouttaisi, mutta eipä sekään paljon vaikuttanut.

Minusta ei ole kyse myöskään mistään liian reippaasti kahvaa myöten lykkimisestä mistä tuossa joku puhui, vaan tuntuu liialta jo ihan tosi hitaassakin ja varovaisessa menossa. Varmaankin tosiaan jännitän asiaa nykyisellään kun en usko edes hyvältä tuntuvan. Ihan aivan alkuun olin jopa innoissani kun ensimmäisiä kertoja näin varustuksen koon, mutta hyvinkin pian mietteet muuttui ihan toisenlaiseksi kun selvisi miltä tämä nyt sitten oikeasti tuntuu.

Täytyy varmaan kokeilla vaikka niin, että lämmittelen itseni oikein kunnolla vaikka suihkussa illalla kun tiedän seksiä olevan tulossa ja katsotaan sitten muuttuuko mikään. Liukuvoidetta varmaan pitäisi kokeilla jotain muutakin merkkiä kun en nykyisestä pidä tahmaisena muutenkaan. Voiko olla niinkin, että kaksi ihmistä vain on niin eriparia?? Aika masentava ajatus.

Vierailija
4/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omien kokemusteni perusteella sellaisella ei tee enää mitään. Exälläni oli yli 20cm ja tod paksukin vielä, ja hän satutti minua oikein kunnolla. Oltiin yhdessä 4 vuotta eikä seksi koskaan toiminut. Minulle olisi riittänyt että hän olisi työntänyt vehkeensä puoleen väliin, mutta hän itse halusi kokonaan sisälle. Ja arvatkaa sattuiko. Ei onnistunut koskaan yhteistyö, kun sellaista välimuotoa ei vain löytynyt että olisi mennyt homma yksiin. Jos vielä löydän sen kokoisen, sanon kohteliaasti kiitos ei ja laitan housut takaisin jalkaan.

Vierailija
5/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun valitettavasti olemaan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa vaikka en nyt aivan valtavan isoja hirveästi olekaan nähnyt. Tai en nyt tiedä mistä jättikokoluokasta oikein puhut (mulla kokemusta noin 20 senttisestä ja paksusta).

Jokatapauksessa hommasta ei minusta tule mitään jos pitää kokoajan varoa ja pidätellä. Ainakin minä haluan, että minua naidaan oikein kunnolla niin, että lätisee ja se onnistuu vain jos kalu ei ole kovin iso. Tästähän ei pääse mihinkään ja tuskin ainakaan minulla muuttuisi tässä mieli mihinkään vaikka mieheni olisi ns. iso, koska monenlaista kuitenkin on tullut kokeiltua. Liukkarikaan ei ihmeitä tee jos vastapuolen elin on tyyppiä halko. Eli en olisi ikävä kyllä hirveän toiveikas tuon tilanteen muuttumisesta kuvaamastasi suorastaan ihanaksi, matkaa on sen verran. Moni nainen varmaan haaveilee isosta jos ei ole sellaista päässyt kokemaan, mutta todellisuus voi olla aika kaukana kuvitelmista ainakin oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
6/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla enää mikään teini, mutta luulenpa kuitenkin, että sinulla voi vaikuttaa ihan olennaisesti tilanteeseen psyykkiset seikat eli juuri jonkinlainen jännitys, joka aiheuttaa nyt kipua ja estää nauttimisen, mutta josta voi kyllä päästä eroon. Itse minulla oli nuorena vaikeuksia vähänkin isomman kanssa juuri kun jännitin liikaa ja nykyisin taas menee hyvältä tuntuen sisään vaikka minkälainen sauva. Itseasiassa miehen nyrkkikin=) ja tuskin kovin moni sitä suurempi sentään on. Mielestäni en ole kovin pahasti kuitenkaan löystynyt aiemmasta, mutta taito rentoutua ja samalla nauttia on parantunut ihan olennaisesti noista päivistä. Minusta ei kannata missään tapauksessa luovuttaa jos ihminen muuten on paikallaan. Sitäpaitsi vaikka tuossa pari edellistä kirjoittajaa ei ilmeisesti isoista niin perusta niin sanonpa vaan, että kun sellaisen makuun kerran pääsee niin ei ihan pieni enää niin maistukaan. No ehkä tämä on yksilöllistä.

Vierailija
7/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITKÄLLÄ kyrvällä pohjaan paukuttamisen ja jännittämisestä, kuivuudesta ja huonosta lämmittelystä johtuvat ongelmat PAKSUN kullin kanssa.

Lähes poikkeuksetta naiset toivovat sopivan pituisen (14-17 cm) mutta kunnolla täyttävän, eli 5-6 cm paksun kullin. Liika pituus on todellakin vain tiellä, kun aletaan oikein kunnolla survomaan.

Vierailija
8/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla saattaa olla ainakin lievä sellainen. En usko, että elimenne ovat pysyvästi "eri paria".

Vierailija
9/31 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ennen synnytyksiä oli melko tuskaista, tyttöystävä silloin kauhistui ja taisi jännittääkin suurta vehjettä. Synnytysten jälkeen nyt jo 4 niin seksi luistaa tosi hyvin , vehkeet sopii yhteen.

Aviomies

Vierailija
10/31 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tavallisten pippelinheiluttajien sydäntä.

Vierailija
11/31 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa elämästä vietetään synnyttäneen naisen kanssa kuitenkin.

meidän tavallisten pippelinheiluttajien sydäntä.

Vierailija
12/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yritimme rakastella oikein ajan kanssa ja varsinainen yhdyntä monenlaisen suuseksin, sauvan käytön yms. jälkeen vasta yli tunti aloituksen jälkeen.

Ei ole mitään eroa juurikaan. Kun ei kunnolla mahdu sisälle niin ei voi ajatellakaan, että tuntuisi kovin hyvälle. Siitä huolimatta, että olin hyvin kiihottunut ja todella halusin tällä kertaa jotain sisääni. Into lopahti varmaan parin minuutin yrittämisen jälkeen oikeastaan molemmilla.

Mitään vaginismia en todellakaan pode, koska minulla on useampikin suhde takana ilman mitään ongelmia. Synnytyskö nyt sitten auttaisi. Ei ole oikein vaihtoehto kun suhde on sen verran tuore vielä, saatikka sitten kun on tämä ongelmakin vielä. Ei taida tulla meidän yhteiselosta mitään... Siltä nyt ainakin tuntuu.

Onkohan olemassa mitään lihaksia rentouttavaa lääkettä ta jotain sellaista joka voisi auttaa??

Vierailija
13/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan valitettavasti vaihtaa se musta mies suomalaiseen...

Vierailija
14/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuksi muutu. Itse olen 'lyhyt' sisältä ja vaikka kuinka olen jo kaksi lasta synnyttänyt, niin ei se koko muutu muuta kuin korkeintaan leveyssuuntaan. Olen lyhyt yhä edelleen. Eli pitkä ei sovi sitten millään, se vain sattuu.

Sitä paitsi lyhyt vehje on paljon parempi muutenkin, se osuu g-pisteeseen paremmin, kun pitkä menee ohi.... Minä en saa mitään tyydytystä pitkästä vehkeestä mutta mieheni 12 cm pitkä ja 6cm paksu on täydellinen. En vaihtaisi senttiäkään pitempään koska seksi vain huononisi.

Vierailija
15/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni 12 cm pitkä ja 6cm paksu on täydellinen. En vaihtaisi senttiäkään pitempään koska seksi vain huononisi.

Vierailija
16/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin edellisllä on ollut n. 4 cm paksu. Onko nykyisellä miehellä tosiaan 6 cm paksu elin? Muuta syytä tuollaiseen ongelmaan ei oikein voi olla. 6 cm on varmasti aika monelle synnyttämättömälle liikaa...

Mitään vaginismia en todellakaan pode, koska minulla on useampikin suhde takana ilman mitään ongelmia. Synnytyskö nyt sitten auttaisi.

Vierailija
17/31 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi nussia sillä

Vierailija
18/31 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se 6cm paksu on aika monelle synnyttämättömälle liian paksu.

Mutta täytyy sanoa etä synnyttäneet naiset on nauttinut siitä

Se "täyttää kokonaaan"

Saati sitten jos omaisi tollaisen 6cm paksun, kuin hankalaa se sitten olisikaan??

M42--jolla17cm ympärysmitaltaan kalu

Vierailija
19/31 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin sitten miten paksu se vehje nyt sitten on vaivihkaa siten, että päivällä mittasin tietyn pätkän sormestani, joka on tuon 6 cm. Ja vertasin kiinnipitäessäni sitten tuohon mittaan. Taitaa olla 6 cm jollei sitten jonkun pari - kolme milliä ylikin. Hirveän paksulta se näyttää. Ja ainakin minulle tuo on reippaasti liikaa.

Vierailija
20/31 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankaa mene yhteen, kun käsi kullin ympärillä?

Paremman tuloksen saat jos otat kiinni vaikka paksusta kurkusta tai jostain muusta ja vertaat siihen kuinka lähelle sormien päät menevät toisiaan.

Mittasin sitten miten paksu se vehje nyt sitten on vaivihkaa siten, että päivällä mittasin tietyn pätkän sormestani, joka on tuon 6 cm. Ja vertasin kiinnipitäessäni sitten tuohon mittaan. Taitaa olla 6 cm jollei sitten jonkun pari - kolme milliä ylikin. Hirveän paksulta se näyttää. Ja ainakin minulle tuo on reippaasti liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme