Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on reissutöissä ja selvisi, että sillä on siellä nainen ja lapsi. :(

Vierailija
19.02.2008 |

Sain lapset (9kk, 2v10kk ja 5v6kk) nukkumaan niin voin tulla vähän purkamaan... Olen vieläkin ihan sekaisin enkä tajua itsekään koko juttua.

Mies on melkein toisella puolella suomea reissutöissä. Viikonloppuna haluttiin tehdä lasten kanssa miehelle yllätys ja mennä hänen luokseen muutamaksi yöksi. En siis ilmoittanut miehelle mitään etukäteen enkä ole ikinä ennen käynyt miehen toisella asunnolla.

Kun mentiin pimputtamaan yllätykseksi ovikelloa niin oli miehen ilme näkemisen arvoinen. Ajattelin, että vain yllättyi positiivisesti.

Kun päästiin sisälle niin siinä alkoi sitten pikkuhiljaa hahmottumaan miehen kaksoiselämä. Siellä olikin toinen nainen (joka oli minusta tietoinen) ja 8kk ikäinen vauva. " Hauskinta" tässä on se, että jos meidän kuopus ei olisi syntynyt kuukautta etuajassa niin nämä miehen kaksi vauvaa olisivat aika lailla tasan saman ikäiset.

No sanomattakin on kai selvää, että ei jääty sinne viikonlopun viettoon. Lapset oli kyllä aika ihmeissään miksi lähdettiin hotelliin ja seuraavana päivänä takaisin kotiin.

Mies on aina kolme viikkoa töissä ja viikon kotona. Minä olen sillä aikaa hoitanut meidän kodin ja lapset ihan täysin yksin. Ja ihan täysin tietämättömänä siitä, että mies on nuo 3 viikkoa aina toisen perheensä luona :( Mies ei pitänyt edes isyyslomaa... Tai ehkä piti, mutta ei viettänyt sitä minun ja minun lasten kanssa.

Itkettää

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ap lapsineen meni. Siis hotelliin? Vai johonkin asuntoon? Miten kukaan mies antaisi uuden tyttöystävän osoitetta vaimolleen? Tarinahan voi olla tosi mutta tuo kiinnijääminen kuulosti vähän uskomattomalta.

Vierailija
2/55 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle vastaan, että mentiin lasten kanssa miehen asunnolle. Miehellä on tuolla toisella paikkakunnalla pieni asunto. Miehen touhujen paljastumisen jälkeen lähdettiin lasten kanssa hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi vuosi sitten. Olin sinkku ja tutustuin baarissa ihanaan mieheen ja menimme sänkyyn. Ehkäisy petti ja tulin raskaaksi. Vauvakuume oli vaivannut jo pitemmän aikaa ja päätin pitää lapsen pysyisipä mies mukana tai ei. Silloin vasta sain tietää , että miehellä on vaimo ja lapsia kotipaikkakunnallaan. Vaikka tiesin tekeväni väärin, niin siitä huolimatta jatkoin miehen kanssa, koska olin aivan korvia myöten rakastunut.

Mies kärähti vaimolleen ja vaimo jätti. Olin tyytyväinen sillä saisin miehen kokonaan omakseni, mutta mies ei pystynytkään unohtamaan vaimoaan ja lapsiaan ja meille tuli ero.

Olen löytänyt rinnalleni uuden miehen ja olen onnellinen.

Vierailija
4/55 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle itselle on sattunut samanlainen tarina. Siskoksilla on ikäeroa alle 2 kk , kuvottavinta siinä on se, että se toinen syntyi ennenaikaisesti. Tilanne sillä hetkellä kun se tuli päivänvaloon sai itseni järkkymään tosissaan. Mutta ajan saatossa annoin anteeksi ja annetaan siskosten ymmärtää olevan siskojaan. Mies valitsi tietenkin sen toisen naisen..

Ei ole varmasti helppoa, eikä tule olemaankaan. Mutta lasten takia pystyy selviämään uskomattomista asioista!

Vierailija
5/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nyt vielä minkä hienon ammatin keksit miehellesi tuohon 3 vkoa / 1 vko rytmiin?

Vierailija
6/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on karu paikka, en osaa muuta sanoa :(

Vierailija
7/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin pyytää mikes jäämään sen toisen perheen luo...

Vierailija
8/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan noista on kulkenut urbaanilegendoja mutta olisi aika järkkyä jos omalle kohdalle osuisi...

Vierailija
9/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, ei siinä sinänsä mitään kummallista ole, että mies viettää kaksoiselämää. Munkin miehellä ollut pidempiaikainen suhde ulkomailla, työmatkan aikana.

Mutta, jotta, että se tuolla tavalla paljastuisi, niin tuntuu aika uskomattomalta. Mutta, jos tarina on tosi, niin hyvähän se vaan on, että mies narahti ja loppuu pelleilyt.

Vierailija
10/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa muualla, kolme kotona. Miksi ihmeessä? Itse en olisi mistään hinnasta suostunut rikkomaan perhettämme noin.

Vierailija
12/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakennusmies. Ja tällainen kolmen viikon rytmitys on ainakin tuossa firmassa ihan yleinen juttu reissumiehillä.

ap

Vierailija
13/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ratkaisun piti olla vain väliaikainen, mutta onkin jatkunut nyt kauemmin kuin piti. Ja tässä taisi löytyä siihen syykin :(

ap

Vierailija
14/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkosi on aina samassa paikassa ne 3 vkoa (kun kerra asuntokin siellä on), niin miten ihmeessä ette kaikki muuttaneet sinne? Mies siis " omissa" oloissaan 3 vkoa ja 1 vkon teidän kanssa? OUTOA.

Vierailija
15/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuo purkaus, se nyt ei varmasti helpottanut ap:tä. :(

Toivotan silti ap:lle voimia! Keskity nyt vain rakastamaan lapsiasi, he ovat MAAILMAN TÄRKEINTÄ Sinulle nyt ja aina, kävi muissa asioissa miten kävi.

Halikaa, pusikaa, itkekää ja naurakaa yhdessä. Todetkaa, että näin kävi, mutta kyllä siitä selvitään. Pienetkin ymmärtävät sen positiivisen suremisen ja läheisyyden lohdun paremmin kuin " aikuisten murheet" ja tiuskimisen. Te olette ihania, mies oli mikä oli...

Vierailija
16/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait minulle aikaan oikein ison itkun, mutta aavistuksen hyvää mieltäkin.

ap

Vierailija
17/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestäni tulee " reissumies" ... Ja mieluusti pitäisin mieheni kotona. Ja todellakin tilaisuus tekee varkaan. Munkin ukollani oli ainakin puoli vuotta kestänyt suhde ulkomaalaiseen naiseen, jonka melkein toi tänne kotiinkin, ellen olisi takonut ukolle järkeä päähän... Elämä on ja kaikkea ei voi saada.

Vierailija
18/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten aloittamasta ketjusta...=)

Vierailija
19/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taatusti ihminen muuttuu siitä vielä

Vierailija
20/55 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap