Mies on reissutöissä ja selvisi, että sillä on siellä nainen ja lapsi. :(
Sain lapset (9kk, 2v10kk ja 5v6kk) nukkumaan niin voin tulla vähän purkamaan... Olen vieläkin ihan sekaisin enkä tajua itsekään koko juttua.
Mies on melkein toisella puolella suomea reissutöissä. Viikonloppuna haluttiin tehdä lasten kanssa miehelle yllätys ja mennä hänen luokseen muutamaksi yöksi. En siis ilmoittanut miehelle mitään etukäteen enkä ole ikinä ennen käynyt miehen toisella asunnolla.
Kun mentiin pimputtamaan yllätykseksi ovikelloa niin oli miehen ilme näkemisen arvoinen. Ajattelin, että vain yllättyi positiivisesti.
Kun päästiin sisälle niin siinä alkoi sitten pikkuhiljaa hahmottumaan miehen kaksoiselämä. Siellä olikin toinen nainen (joka oli minusta tietoinen) ja 8kk ikäinen vauva. " Hauskinta" tässä on se, että jos meidän kuopus ei olisi syntynyt kuukautta etuajassa niin nämä miehen kaksi vauvaa olisivat aika lailla tasan saman ikäiset.
No sanomattakin on kai selvää, että ei jääty sinne viikonlopun viettoon. Lapset oli kyllä aika ihmeissään miksi lähdettiin hotelliin ja seuraavana päivänä takaisin kotiin.
Mies on aina kolme viikkoa töissä ja viikon kotona. Minä olen sillä aikaa hoitanut meidän kodin ja lapset ihan täysin yksin. Ja ihan täysin tietämättömänä siitä, että mies on nuo 3 viikkoa aina toisen perheensä luona :( Mies ei pitänyt edes isyyslomaa... Tai ehkä piti, mutta ei viettänyt sitä minun ja minun lasten kanssa.
Itkettää
Kommentit (55)
Enpä tietoisesti ajatellut silloin vielä sitoutua, mutta niin vaan se elämä meni ja yhdessä on pysytty miehen sivusuhteesta ja reissutyöstä huolimatta. Ja toki tuon suhteen tultua ilmi, asuimme hetken kummatkin omilla tahoillamme ja mietimme asioita, mutta palasimme kuitenkin yhteen ja elämä on kaikinpuolin hyvää tällähetkellä...
ja ttoivvottavasti saatte olla onnellisia yhdessä myöskin tulevaisuudessa
24
Ja tulevaisuudestahan ei kukaan tiedä, eletään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta;)
22
Lapsilla on omat menot, samoin hänellä, eivätkä he halua mennä keskelle opiskeluja johonkin kälyiseen asuntoon, kun mies on myös paljon kotona. Ei siinä ole mitään omituista.
Liian tarkaan ilmoitit lasten iät. Se tökkäs ensimmäiseksi.
Hyvä että kerroit asian täällä. hae kuitenkin ammattiapua omasta kunnastasi myös. Tarvitset tukea ja sinun kuuluu saada sitä. voimahali!
että kun nainen siis selviää siitä niin alkaa hyvä elämä,
tarkoittako että selviää ja alkaa hyvä elämä ilman miestä joka petti vai miehen kanssa joka petti?
siinä oli että harvemmin pettämisestä selvitään yhdessä, vaan oli niin että nainen, joka on ikänsä ollut vaan äiti ja vähän naiivi ja elellyt lastemn ja muiden ehdoilla, usein kasvaa ja oppii tuntemaan itseään paremmin, vahvistuu ja kukoistaa eron jälkeen. Tietysti siinä on monet vaiheet ja tuskat, mutta viesti oli jotenkin niin että petetyksi tulemisessa on hyvä puoli juuri siinä että nainen ymmärtää alkaa elää omaa elämää- ei sitä muiden kautta koettua. Ja ymmärsin niinkin, että osa pettämissyytä voisi olla se että nainenkaan ei osaltaan ole osannut hoitaa suhdetta, vaan on ollut juuri se muihin tukeutuva uhrautuja- joka ei ole hyvä pohja parisuhteen kehitykselle. mut oli paljon asiaa.
Voimia ap:lle ja lapsille! Yritä saada joku luoksesi edes vähäksi aikaa auttelemaan, että saat selvitellä vähän omia ajatuksiasi.
vaikeeta kunnioittaa naistakaan joka noin vaan pyörittelee kotileikkiä, vaikka tietää että jossain 3 PIENTÄ lasta odottaa isäänsä kotiin. Vaikka nainen ei ole syyllinen miehen valintoihin, on kyllä aika epätoivoinen/kylmä ihminen että noin vaan nauttii " varastetusta" perheestä.
Ettei vaan olis joku näistä tälläkin palstalla kyseisistä " ansioistaan" leuhkineista tyypeistä. Aivan kamalaa. Ja tosiaan on kyllä nainen vailla sydäntä.
olen tässä nyt reilu 3v sinnitellyt että miten pääsen yli pettämisestä, joskus mietin olisko parempi kuitenkin jättää mies, jos vaikka sitten tää tuska helpottais. Mulla ei tosin ole pitkä suhdetta takana tän miehen kanssa, aika alussa heti hän mua petti, mutta en vaan pääse siitä yli. Voi paska. En haluais että sitä olis tapahtunut, koska meillä on muuten aivan ihana suhde ja hän on sellainen minkä haluan, olin jo monta vuotta häneen ihastunut ennen ku aloimme olla yhdessä. Voi itku. Täytyy jatkaa miettimistä ja tuntojen kuuntelua.
Onneksi minulla on nyhverömies joka ei käy missään ilman minua! :)
eikö missään? siis te ette käy töissä? istutte kotona 24 h sohvalla vierekkäin???
ei siinä pettämisessä tarvita ku hetki.
jos ap:n tarina on totta, mun kaverille kyllä kävi noin ihan oikeesti, mä lähtisin menemään oli lapsia vaikka 200.
ap- kun asioita selvitätte, muista että sun ei tarvitse olla mikään superihminen- sinuna hoitaisin itseni ja lapset ja jättäisin miehen varaan ihan kaiken hänen asiansa. Jättäisin 100% lasten tapaamis- + muut prosessit, että hän sais miettiä, tehdä, sopia, neuvotella- en laittais tikkua ristiin missään muussa kuin omassa ja lasten arjessa. vaikka ei kaverista kuuluis enää koskaan mitään.
Samanikäiset lapset Suomessa ja eräässä toisessa Euroopan maassa. Merimies oli....
nyt miettii että voi meidän nicopetteri on tänään 5v 7 kk. Ei muu kuin av-mamma porvoosta joka yrittää taas saada päivän pisintä ketjua.
Minä nimittäin siivoan työkseni näitä komennusmiesten kämppiä ja ukot ovat todellakin kolme viikkoa putkeen töissä ja sitten viikon tai kaksi kotona.
Nämä miehet ovat mm. Destian, Eltel Networksin, Vuosaaren sataman tai vaikka YIT:n palveluksessa. Ei tässä minusta ole mitään omituista.
kuudenkin viikon pätkiä ja vastaavasti sitten pitkät ajat vapaalla. Tuollaisia hommia on muuallakin kun rakennusmiehillä.
Todella surullista. Eilen tuli juur tv 1;n " voimala" pettämisaiheesta, oli paljon ajattelemisen aihetta. ja erityisen positiivista se että kun nainen selviää yli pettämisestä, hän yleensä alkaa kukoistaa.
Sulle voimia, tuo on tosi rankka juttu. Keskity omaan ja lastesi selviämiseen- älä kuluta turhaa energiaa toisen naisen vihaamiseen tai miehesi selityksiin. Hae apua ja tukea niin että saat surra ja vihata tuon paskan pois jonkun avustuksella!