Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua kehityskeskusteluihin ja palkkaneuvotteluihin! Paljonko pyydän lisää tai voinko pyytää.

Vierailija
19.02.2008 |

Oma fiilis on että työnkuva on muuttunut vaativammaksi kuin alunperin piti. Palkan henkilökohtaiset osat ovat käsittääkseni jotain oletustasoa, joka annetaan kaikille uusille, ja mielestäni olen joissain osa-alueissa parempi kun esim muut aloittaneet. Tosin vaikea verrata, kun eka keskustelu tulossa. Voitteko kokeneemma auttaa? Olen siis valtiolla töissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kehtaanko, mutta toisaalta, jos ei kehtaa, ei mitään saa. Mutta siis 10% noin yleensä on ihan mahdollinen korotus?

Vierailija
2/5 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa surffailla oman ammattiliiton kotisivuilla, sieltä löytää hyvät kuvaukset eri vaativuustasoista sekä työlle että henkilökohtaiselle osuudelle. Ei kannata verrata muihin vaan miettiä, miten hyvin itse työnsä tekee ja millä valmiuksilla (esim. koulutus ja työkokemus aiemmista hommista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan katsoon liiton sivut, mutta muista että se ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Pyydä vaan se 10 %. jos sun tulot on nyt 2000 niin se on 200. Eikä ole mahdoton korotus jos olet pienellä palkalla mennyt töihin. Olet nyt oppinut talon tavoille ja työt sujuu. Pyydä vaan tuo 10 %

Vierailija
4/5 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin liiton palkan yhteydessä lukee, että yksityisellä ja pk-seudulla. Minä en siis ole. Pitää yrittää etsiä vielä tietoa henkilökohtaisista osuuksista ja arvioinnista. Olen ollut vuoden töissä ja ekat kehityskeskustelut on nyt. Arviointilomakkeen olen nähnyt, mutta siinä pitää arvioida omaa kehitystä antamalla arvosanoja. Vaikeaa, kun en tiedä, mitä vaikka keskimmäinen tai paras arvosana käytännössä tarkoittaa...

ap

Vierailija
5/5 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä arvioita kannata tuijottaa. Oikeasti yks tuttu luottamusmies sanoi, että kukaan työntekijä ei ikinä saa parhaita arvioita, mutta kaikki pomot saa... että siltä pohjalta niihin luotat. Pyydät sen 250 korotusta. Jos saat vähemmän niin hyvä niinkin, mutta pyysitpä kuiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan