Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies 23, minä 44 = mahdoton yhtälö ? äiti- kompleksista ei kyse. .

Vierailija
19.02.2008 |

ei halua lapsia, on ns. vanhana syntynyt sielu. opettaja. sanoo että ikä on vain paperilla, kaikki on siitä kiinni, mitä itse olet. yhdessä meillä on kivaa, olen itse nuoren näköinen sporttityyppi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaalla. salainen äiti- kompleksi? olen kysynyt että kun väistämättä alan rypistyä, mitä sitten? ei välitä. ihailee ja kunnioittaa vanhempia naisia.

Vierailija
2/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pojan opettaja tms. Poika tuskin on opettaja tuossa iässä? Tarkoitit kai jotain henkisyysjuttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta haluan antaa piupaut muiden mielipiteille.

Vierailija
4/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 on vielä nippa nappa " nuori" , mutta tuskin jaksat kiinnostaa muutaman vuoden päästä enää.

Vierailija
5/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo 3 vuotta. olemme kyllä töissä samassa koulussa.

Vierailija
6/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainenkaan nykyään.

Eli ei kyllä toimi pidemmän päälle senkään takia.

Vierailija
7/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sitä tietää, vaikka toimisikin... Mutta aika todennäköisempää on, että pitemmän päälle ei toimi. Aika harva 23 miespuolinen haluaa lapsia, niiden aika ja haluaminen tulee yleensä aika paljon myöhemmin (esim. 10 vuoden päästä).

Ulkopuolisten mielipiteet voisi pidemmän päälle alkamaan tuntumaan raskailta, vaikka alun huumassa niille apljoa painoarvoa laskisikaan.

23 on mies yleensä hakee vielä aika tavalla itseään, olkoonkin kuinka kypsältä vaikuttava tahansa.

Vierailija
8/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosannilla.

Vierailija
9/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitat vain av:lle. Ilmaisusi on todellakin niin ala-arvoista, etten usko sinun olevan opettaja.

Vierailija
10/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa, niin en minä ainakaan ole turhan tarkka kaikista väli- ym merkeistä. .

Vierailija
11/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kerro missään olevansa opetteja, vaan mies on. Itsehän voi olla koululla vaikka siistijänä/keittäjänä.

Vierailija
12/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuullostaa, että mies hakee vielä itseään. Tuollainen varhaikypsä käytös kertoo usein just siitä!

Vierailija
13/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettu ihminen ei edes saa suollettua noin huonoa tekstiä, vaikka olisi 5 promillen humalassa.

Mutta joka tapauksessa juttu on siis se, että 23-vuotias opettaja on iskenyt 44-vuotiaan keittäjä-siivoojan. Onkohan se ikä jutussa suurin este?

Vierailija
14/14 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinko terveydenhoitaja? tai mahdollisesti vahtimestari? hmm. siinäpä miettimistä. mutta asiaan, olen hyvin tietoinen siitä, ettei tämä suhde ole se loppuelämän kestävä. tosin äidilläni oli 15 vuotta kestänyt suhde 22 vuotta nuorempaan mieheen. se päättyi niin , että mies kuoli sairauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme