Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele mun ruokapäiväni

Vierailija
19.02.2008 |

Aamulla: rusipuikulat, välissä 2 viipaletta normaalirasvaista edamia ja saunapalvileike, makuisa 60%. 2 isoa mukia kahvia.

Kahvia pieni kuppi, 2 pientä keksiä.

Lounaalla vihersalaattia (kurkku, tomaatti, salaatti, porkkanaraaste, kaaliraaste), 1rkl salaatinkastiketta ja 1prk tonnikalaa öljyssä

Kahvia 2 pientä kuppia, 2 pientä keksiä.

Päivällisellä 6 pientä itse tehtyä lihapullaa (taikinassa vain lihaa ja munaa plus mausteet), pieni kauhallinen rusaskuituista ruispastaa, 2 kauhallista tomaattimurskasta tehtyä kastiketta, pakastevihanneksia iso kauhallinen.

Kahvia 1 mukillinen ja korvapuusti

Järkyttävä määrä näin kirjoitettuna =/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, tosin itse olisin vaihtanut pastan vaaleaan ;) ja tonnikalan vedessä lilluvaan versioon...

Vierailija
2/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin syöty. onnea.

Vierailija
4/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyttää kohtuuden. Ei ole kaiketi tarkoitus että normaalipainoisena pysyminen ja syöminen yleensäkin on pelkkä yksi ja suuri kärsimysnäytelmä.

Vierailija
5/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko salaatinkastikkeessa rypsiöljyä tai oliiviöljyä? Jos oli niin hyvä homma.

Jos et laihduta niin päivän ateria vaikuttaa kaloreiltaan ihan järkevältä.

Kaloreista sokerikalorit olisi toki kannattanut vaihtaa hedelmiin ja proteiineihin.

Vierailija
6/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiha, mutta en silti haluaisi lihoa. Ja paino on nyt noussut kilolla ja on läski olo. Kauheaa kun koko ajan ajatukset pyörii ruoassa. No, tänään en syö mitään enää, menen nyt pesemään hampaat.

ap

Vierailija
7/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomenna otan vaan yhden.

ap

Vierailija:

Kaloreista sokerikalorit olisi toki kannattanut vaihtaa hedelmiin ja proteiineihin.

Vierailija
8/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huolestuttavalta tuo kehonkuvaan liittyvä ongelmasi. Olet syönyt ihan ok. Ja jos paino on normaalirajoissa ja terveys ok, niin ei syytä huoleen. Älä käy vaa' alla, älä tarkkaile liikaa. Hyväksy itsesi.

Vierailija
9/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten kaloreita. Vaihtaisin sen vedesssä säilöttyyn. Leivän päällä käyttäisin joko tai, vain leikkelettä/juustoa/rasvaa, ei kaikkia kolmea yhtä aikaa. Jotain marjoja tai hedelmiä voisi lisätä syömisiin.

Vierailija
10/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet liian laiha muutenkin, on jossakin vikaa jos syömisiä pitää tarkkailla.

Vierailija
11/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäni olen aina syönyt noin, ei maistu muuten. Kahvia juon paljon, se on paheeni... Siihen laitan rasvatonta maitoa tai juon mustana. Hedelmiä syön liian vähän, kasviksia kyllä sitten tosi paljon yleensä.

ap

Vierailija
12/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse vaihtaisin sen vesitonnikalaan ja lorottaisin päälle terveellisempää öljyä eli rypsäriä (tai oliiviöljyä) halpisöljyn tilalle.

Samoinkin leivän päälle kannattaa minusta laittaa paljon vähärasvaisia päällisiä (vaikka 5!) niin saat proteiineja.

t: 7

Vierailija
13/13 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis osata jättää vaan nuo keksit ja pullat syömättä. Tonnikala öljyssä on niin paljon parempaa kuin vedessää... Pitää mullakin jotain iloa elämässä olla, vaikka liikaa näitä ruokia mietinkin.

ap