Saako kerrostalossa porata seiniä puoli 9 illalla????
Soitan kohta jonnekki asiasta, jatkunu jo 5kk lähes päivittäin. V***U.
Kommentit (19)
ihan kiusantekoa! ja jokainen jolla järkeä ymmärtää ettei siihen aikaan porata.
mitä jos juttelisit naapurille suoraan. voisi auttaa. isännöitsijä ei voi tehdä mitään, kun naapurisi toimii sääntöjen mukaan. mutta asioista voi SOPIA.
Voisiko olla, että tekee sivutyönä jotain puutöitä tai vastaavaa, jossa pitää porata. Jos näin on, niin uskon, että tilanteeseen voi jo isännöitsijäkin puuttua.
Mutta jos kyse on remontista, niin taloyhtiöiden järjestyssäännöt yleensä takaavat hiljaisuuden klo 22-07 väliseksi ajaksi. Muulloin saa tehdä meluaviakin töitä.
teet valituksen, 3 valitusta, häätö. Meilläkin oli alkoholisti naapurina, itse örvelsi ja remusi. Kun päivällä laski vettä, alko poraamaan.
Itse nukkui päivät, yöt mesosi. Kuriin tuollaiset häiriköt!
eri asia kuin remontoiva naapuri....
Vierailija:
teet valituksen, 3 valitusta, häätö. Meilläkin oli alkoholisti naapurina, itse örvelsi ja remusi. Kun päivällä laski vettä, alko poraamaan.Itse nukkui päivät, yöt mesosi. Kuriin tuollaiset häiriköt!
Meillä alakerran naapuri remontoi lähes puoli vuotta, teki homaa yksin päivätyön ohella, asui muualla ja kävi 3-5 iltana remppaamassa tuota alakerran kämppää. Ei ollut kiire.
Vierailija:
mitä jos juttelisit naapurille suoraan. voisi auttaa. isännöitsijä ei voi tehdä mitään, kun naapurisi toimii sääntöjen mukaan. mutta asioista voi SOPIA.
Ymmärrän kyllä et hiljaisuus alkaa vasta klo 22 mut poraaminen??
Onko kellää tietoa saako rempata näin myöhään?
luulen että saa, ei missään voi olla hiljaisuus ennen klo21 :/
Onhan vähän tökerö aika, mutta niin on kyllä aamulla 7.00 myös. Toiset on aamu-unisia toiset iltaunisia, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
hiljaisuus alkaa normaalisti kymmeneltä, siihen saakka saa porata. Ei se tietenkään mukavaa ole eikä naapuriystävällistä, mutta näitä löytyy joka taloyhtiöstä...
Koirat ei saa haukkua, pianoa ei saa soittaa, musiikki ei saa pauhata. Miksi sitten poraaminen on sallittua?
Sitten on kyllä mielenterveyshäiriöinen jo jos todella poraa jatkuvasti, seinät taitaa olla aika reikäiset, soitto isännöitsijälle jos todella tehnyt tuota kauan, ettei kyse ole satunnaisesta eli remuntista
en minäkään pidä siitä että naapuri alkaa joskus porata ennen sitä. Mutat meidän lapset käy nukkumaan niin myöhään, että mua taas ei haittaa jos poraa tähän aikaan.
5kk ollaan tässä asuttu ja sen aikaa tätä jatkunut. Huomenna taitaa lähteä soittoa isännöisijälle, on siitä sit apua tai ei..
Ärsyttää tommoset ihmiset, ketkä ei osaa ajatella maalaisjärjellä, vaikka hiljaisuus alkaiskin vasta 22.00..
asuntoa saa remontoida useamman kuuakuden ja usemman illan viikossa,
ehkä ihminen joka sitä tekee on päivät työssä ja voi aloittaa vasta illalla.
olen töistä kotona vasta kahdeksan aikaan, joten milloin sitten remontoisin, ellen iltaisin? Puoli yhdeksän on vielä ihan asiallinen aika.
päivittäin??????? Kannattaisiko kysyä tyypiltä suoraan, että mitä v.... oikein puuhaa ja kertoa, että aiheuttaa aika paljon epämukavuutta toiminnallaan.
Meillä rapussa kokonaan remontoitava asunto. Ilmoitti porauspäivästä etukäteen (sen lisäksi, että oli tietysti ilmoittanu rempastakin etukäteen) ja porasikin sitten koko päivän antaumuksella, mutta se oli sitten siinä. Sääli, ettei kaikki osaa käyttäytyä näin kivasti.
Me ei asuta kerrostalossa, joten varmaa tietoa ei ole. Mutta se käsitys mulla on että hiljaisuus alkaa klo. 22.00 ja päättyy joskus seittämän kieppeillä.