Nyt tämä mamma tarvitsisi juhla-asuun vinkkejä...
Eli juhlimme läheisten ystäviemme häitä keväällä ja sinne tarvittaisiin nyt minulle asu... Lasten vaatetus onkin ollut reilassa jo syksystä lähtien. ;)
Olen kierrellyt täkäläiset putiikit läpi enkä ole löytänyt mielesitäni asua. En tahdo mitään iltapuku-tyyppistä, mutta silti siinä saisi olla jokin hauska juju.
Löysin surffailemalla pari tälläistä:
http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?product=39332&sub=0&page=2
http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?product=38225&sub=0&page=2
http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?product=40024&sub=0&page=1
Tyttäreni on morsiusneito ja hänellä on beige tyllimekko joka matsaa morsiamen pukuun siinä, että hänelläkin on valkoisella pohjalla beigeä kirjailua puvussaan. Oma tehtäväni on toimia eräänlaisena " seremonia-mestarina" . Sulhasen " bestman" on muuten naispuolinen ja hänelläkin on beige asu, en tiedä kyllä yhtää millainen...
Muuten häät ovat melko pienet, noin 80 vierasta.
Kommentit (15)
Ihan mun tyylisiä mekkoja kaikki :)
Tykkäsin ehkä keskimmäisestä eniten,vihreäkin oli kyllä kaunis.
Oletko tumma vai vaalea? Millaisia asusteita ajattelit?
Jos saan suoraan sanoa oman mielipiteeni noista mekoista, niin ylin näyttää hiukan hankalalta materiaalilta (rypistyy helposti/hankala silittää? kun klikkaa kuvan suuremmaksi, niin mm. vasemmalla helmassa on kuvassakin ryppyjä)
Keskimmäisestä mekosta tulee jotenkin mieleen jokin tarjoilijan asu..muistuttaa hieman vohvelikangasta..edessä on hakaset, jos näin oikein? Pysyvätköhän miten kiinni..vyö tuo hyvin ilmettä tuohon, mutta ei ilmeisesti kuulu mekkoon...
Alin oli noista kolmesta minusta kivoin :)
Mukavia häitä! Toivottavasti löydät kivan mekon juhliin :)
Nämä ovat tosiaan ekoja mekkoja joita voisin todella harkita laittavani päälleni. Viime viikolla pyörin liikkeestä toiseen eikä mitään... No, kevätmallit eivät tietenkään ole vielä kaikki tulleetkaan.
Itsekin tykkään jotenkin eniten tuosta keskimmäisestä, kangas (se ruudutus) vaikuttaa hyvältä. Ja itse tykkään mekon fiiliksestä, mun mielestä siinä on jotain sellaista joka kolahtaa! Alin on myös ok, mutta liian avonainen tuollaisenaan...
Itseäni huolestuttaa lähinnä netistä tilaamisessa se, ettei pääse sovittamaan ennen ostopäätöstä. Saahan ne mitat kysyttyä, mutta se ei vielä kerro miten istuu esim. rinnasta ja hartioista. Se etuosan hakaskiinnityksen pysyvyys on hyvä pointti, en tosiaan halua mitään tilanteita sen osalta! :)
Ehdotuksia muistakin vastaavan tyylisistä luomuksista otan mieluusti vastaan.
tai 30 v. synttäreille, mutta häihin, enpä tiedä, omasta mielestäni nuo ei olleet tarpeeksi juhlavia hääasuiksi.
Vieraathan eivät saa kilpailla vaatteissaan morsiamen kanssa, joten minusta nämä siinä mielessä ovat ihan sopivia juhlavuus-tasoltaan. Varsinkin, kun asustaa hyvin. :)
Joten siinä yksi seikka lisää, miksen tahtoisi iltapuku-tyyliä tällä kertaa.
ensimmäinen ei iskenyt, mutta kolmattakin voisin harkita :) noista kolmesta keskimmäinen! ihana!
Mitenkähän mahtaisi olla, osaisikohan ompelija tehdä samantapaista kuvan ja mittojeni perusteella? Tosin sitten olisi se kankaan etsiminen, mutta ainakin saisi istuvan...
musta tossa toisessa just se vohveli kangas näyttää liian jäykältä ehkä jopa panssarimaiselta.
Magiaa kompaten, minunkin silmään tuo keskimmäinen oli vähän sellainen " panssarimainen" . Tuon jälkimmäisen kantaminen toki sitten edellyttää sitä, että on sinut tuollaisen " paljastavuuden" kanssa. Minulle kun tuo olisi ihan ominta minua, kun tuo keskimmäinen ahdistaisi.
Mutta kuvailemiisi häihin minusta nämä edustaa ihan oikeaa stailia. Kiitos muuten vinkistä, en ole tajunutkaan näitä aikuistenvaatteita ko. saitilta katsoa :)
Ehdotan keskimmäistä tai viimeistä, ihan sen mukaan, kumman arvioit sopivan väriltään ja malliltaan sinulle paremmin. Sitten vaan asustat mekon sopivasti ja teetät juhlakampauksen, jossa voisi olla puvun värinen joku " juttu" .
Jos olet valmis maksamaan mahdollisesta palautuksesta tulevat postikulut, niin voithan tilata ja sovittaa kotona. Jos noin tyköistuvista mekoista haluaa itselleen ihan istuvan, niin melkein joka tapauksessa joutuu teettämään jonkun pikku korjauksen ompelijalla, tai siis ainakin minä olen tottunut tekemään niin.
Vihreäkin on kiva, mutta tuo avonaisuus mietityttää... Ei ole ehkä kuitenkaan mun juttu.
Jotain nutturatyyppistä kampausta ole alustavasti suunnitellut ja sellainen minusta sopisi mekon tyyliin.
Tuolla Prinsessebutikenissa on muuten muitakin mahtavia aikuisten vaatteita. Huomasitteko merkin nimeltä Edith & Ella? Ottaisin melkein jokaisen vaatekappaleen sieltäkin! Ja tämä Minus on uusi suosikkini, hienoja takkejakin oli kevääksi...
Mutta sopii minulle, olen sen verran tiukkis kuitenkin! ;))
Vaatii vaan käyttäjältään tietyn kropan ja tyyliin, tosin sinulla Poitou ilmeisesti ne on, kun nämä valitsit :).
Höpöttelin ihan omiani tuossa viime viestissäni, yritin kovasti sanoa, että vierastaisin tuota keskimmäistä itselläni, kun viimeinen olisi ominta itseäni. Kiitokset vielä kerran, minä taidan tuon itselleni tilata. Ja saahan näitä onneksi vielä sitten ompelijalla korjautettua. Itselläni tuppaa vähän joka juhlavaatteen kohdalla olevan sama homma, ei vaan istu tähän omaan vartalonmalliin.
Mukavia häitä :)
Tykkäsin erityisesti keskimmäisestä, materiaali näyttää siinä erityisen hyvältä, tukevalta. Miksei myös alimmainen.
Vyöt on tosi kuumaa muotia tänä vuonna, mutten tiedä, tekeekö se mekon pikkuisen arkisemmaksi. Joka tapauksessa kun laitat jotain hiukset, koruja ja korkkarit jalkaan, pikkulaukun kera, olet varmasti noissa tarpeeksi juhlava! Ihania mekkoja! Hauskoja häitä!