Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntavat uusiksi helmikuun alusta. Liikuntaa joka päivä ja ruokaa 1200 kaloria/päivä.

Vierailija
19.02.2008 |

Haluatko antaa minulle ohjeita?

Nyt haluan onnistua, että tästä tulee pysyvä elämäntavan muutos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kauaa kuitenkaan jaksa kituuttaa tuolla 1200:lla - ellet ole tosi pienikokoinen. Ja siis varsinkin jos vielä harrastat liikuntaa - ihan ihan liian vähän!

Vierailija
2/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa pidä n 500 kcal kalorivajaus per päivä.

Ja ota huomioon että normaalipainoisen nuorehkon naisihmisen peruskulutus, siis minkä kuluttaa makaamalla sohvalla, on lähemmäs 2000 kcal päivässä! Joten älä ala kituuttamaan millään 1200 kalorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyt alituiseen heikotukseen ja näläntunteeseen sekä siihen, että et jaksa oikein tehdä mitään. Sitten sorrut välipaloihin ja se on menoa. Syö siis ainakin tuo ehdotettu 1500 kaloria ja lisää sellaista rasvaapolttavaa liikuntaa.

Mitkä on sun mitat nyt?

Vierailija
4/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kottikärryllisen. Ei siinä nälkään kuole, jos syö kalaa, lihaa, ruisleipää, rasvatonta maitoa ja kottikärryllisen kasviksia.

Mene painonvartijoihin. 12 kiloa ja 5 kuukautta meni mulla.

Vierailija
5/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole nähnyt lainkaan nälkää nyt, väitän että syön enemmän kuin ennen. Kiloni olen kerännyt lähinnä suklaalla.

Painonvartijat on tutut ja aika pitkälle noudatan sitä noin 20 pisteellä. Päivittäinen jaksotus on erilainen, en esim syö leipää/puuroa iltapalalla.

-ap

Vierailija
6/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut hyvin vaikka söisit 1500 - 1700 kcal/vrk kun samalla liikut!

Käypä jossain nettisivuilla laskemassa oma kalorintarpeesi, mene vaikka iltalehden terveyssivuilla olevaan laskuripaikkaan. Saat sieltä energiamäärän minkä tarvit laihtuaksesi.

Vierailija
7/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä laihdu! 1500-1600 päivässä ja paino putoaa 300-700gr viikossa. Varsinkin jos urheilet niin kalorien pitää olla tasapainossa.

Vierailija
8/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä raha mene kiloihin vaan niiden pudottamiseen (muuten sen rahan edestä tulee herkkuja syötyä kyllä.

Mutta vinkkejä:

- syö säännöllisesti 5-6 x päivässä

- juo vettä 2l/päivä

- syö vihanneksia, marjoja ja hedelmiä runsaasti, ei lisäkkeenä vaan itse ruoaksi / makean korvikkeeksi. Näistä ei tule kaloreja - vaan niiden kuorrutuksista! eli syö sellaisenaan paljon.

- ruisleipä on hyväksi 6 palaa päivässä - päälle kasviksia ja vähärasvaisia juustoja/ ohuenohut leikkeleitä

- toinen ateria päivässä syö iso salaatti ilman salaatinkastiketta tai keittoruoka ruisleivän kera

- joka aterialla kasviksia

- iltapalalksi hedelmiä, vihanneksia, salaattia, marjoja

- vähärasvainen kala ja vähärasvainen liha = kana ja kalkkuna, syö kerralla n.100g nahatonta lintua

- vältä kermaa, voita yms.

- kevyttä voileipämargariinia / kasvisöljyö 2tl/päivä tarvitset

- nauti joka päivä pieni kevytherkkuhetki - kevyt myslipatukka, marjakiisseli, pieni keksi kahvin kera tms.

- sorbetti on kevyttä, nauti sitä jäätelön sijasta

- syö nauttien ja hitaasti, tulet kylläiseksi nopeammin

- älä katsele telkaa/lue ja syö

Nimimerkki kokemusta 25kg verran!

Vierailija
9/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat ennestään 170cm/68kg. Puolitoista vuotta olen pitänyt ruokapäiväkirjaa ja syönyt tuon 1500 kaloria. Edes yhtä helvatin kiloa en ole onnistunut pudottamaan, en yhtä ainoaa!

Tammikuun puolivälissä liityin Kalorilaskuriin, joka ehdotti kalorimääräksi 1200. Paino on pudonnut melkein kaksi kiloa, vaikka olin viikon työmatkalla, jossa syötiin ja juotiin ihan hirveästi.

Ilman herkkuja on minulla ainakin vaikea edes saada 1500 kaloria täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi